return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Trinity part 2 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Dioxys
ah just HELVETE!! men fan, dem är ju i sthlm! :( men jag tar med mig ett par från apoteket helt nya? äre okej? eller kostade dem där lite mer kanske?

står för pengarna isf :)
Kraith
quote:
Originally posted by mindshooter
näe bussterminalen ligger inne på centralen :) man går upp ett par trappor efter själva tågplatformarna. Man ska längst bort förbi Burger king och pizza hut som ligger där...sen upp för rulltrappa :) man kan fråga där oxå ;)


Hmm, menar du på ovansidan vid tvärgatan till klarabergsviadukten? Jag har för mig att det går bussar där uppe.
Starblazer
2 dagar kvar nu gott folk....och Rikard...försök itne ens gömma dig där inne. Kan varenda vrå i hela Kultan....Cirkeldans blir det bara så att du vet! ska hem och öva lite nu tänkte jag
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Kraith
Hmm, menar du på ovansidan vid tvärgatan till klarabergsviadukten? Jag har för mig att det går bussar där uppe.


Fan bor du i STHLM eller ? :tongue2
dbl
t.om. jag som inte ens bor i sthlm fattat var han menar... åååååhhhhhhhhh ;)

tror jag iallafall :p
Vizay
rikard: de va modell lite dyrare från jam...men vi löser det på nått sätt när vi möts på T2 :)
Dioxys
åh helvete :/ de ska ligga nånstanns hemma i sthlm, dock litar jag inte på att pappa ska leta efter dem, så jag kan ta det när jag kommer upp? är det okej om jag fixar ett par från apoteket så länge?
Vizay
dioxys de går utmärkt :)

vi kan ju göra så att vi byter sen nån gång då du e i sthlm.....så du får ett par apoteksproppar tillbaka eller nått....om du nu inte absolut vill ha mina dunderproppar :p
Dioxys
de ligger ås fina i sin lilla förpackning :)

bauta-proppar vorde dem kallas, kan inte riktitgt förstå hur du ska få in dem i öronen öht :nervous:
Vizay
hahaha de e en konst för sig....låt oss säga att tricket består i vatten :)

fukta fingrarna å dra dem på propparna...sen gälller det å köra in dom rätt i örat...örat går ju som bekant inte rakt in utan lite snett uppåt typ...man får ta tag i örsnibben å dra den snett utåt & uppåt så öroningången vidgas lite :)

Kraith
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan bor du i STHLM eller ? :tongue2


quote:
Originally posted by dbl
t.om. jag som inte ens bor i sthlm fattat var han menar... åååååhhhhhhhhh ;)


Heheh, när jag tänker efter är det lite skumt, men jag har nog fan aldrig åkt buss från centralstationen, bara tåg. :)
[nils]
är det någon som vet hur många biljetter dom har i dörren? eller har dom ens biljetter där? dom kanske bara släpper in folk som betalar? :conf: :conf: 2 pers går väl alltid? ....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement