|
Trinity part 2 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
Nä men jag kanske hakar på då. 80% säker :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Tänkte bara berätta atta jag nu har signat upp mig på bussen... Efter övervägande med Vizay så tycker vi det känns bättre då det blir massa sköna party folk på bussen ner + jag slipper köra :p Kommer bara kosta lite mer... ingen fara för mig... |
|
|
| MojjMojj |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tänkte bara berätta atta jag nu har signat upp mig på bussen... Efter övervägande med Vizay så tycker vi det känns bättre då det blir massa sköna party folk på bussen ner + jag slipper köra :p Kommer bara kosta lite mer... ingen fara för mig... |
Vizay du är allt en bra grabb :) Signat upp mig på bussen nu, ska bli skoj :) All ta med vissel-pipor <--- VÄLDIGT viktigt :p :p :toothless |
|
|
| dbl |
fan vad jag vill gå.. men vet ju inte om jag har råd med dem 340 kronorna det kommer att kosta.. plus att man måste ju köpa nått att dricka också några gånger vilket lägger på ännu mera...
dags att börja leta upp burkar att panta :D |
|
|
| dbl |
hehehe.. räknade precis mina mynt jag har här hemma och har 591:-
kanske kan komma ändå om det finns biljetter och plats på buss |
|
|
| JayBee |
Fan något som är ruskigt jobbigt med trinity resan är faktist priset.
180 inträde... NP men fan bussresan kostar mer än inträdet :P |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
Fan något som är ruskigt jobbigt med trinity resan är faktist priset.
180 inträde... NP men fan bussresan kostar mer än inträdet :P |
Ähh... om du väljer att dra på krogen med polarna istället för att dra iväg så kommer det gå åt ännu mer pengar ;) + Att då är det kanske inte ens bra musik... :)
:gsmile: Think possitive :gsmile: |
|
|
| impulze |
jippey, har köpt biljett nu, signat mig på bussen, så trinity är bokad :D blir 2 händelserika månader
20/9 trinity part 2
23/9 SMC
27/9 devotion
11/10 the lab
25/10 karma
FIIIIN FINT! |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ähh... om du väljer att dra på krogen med polarna istället för att dra iväg så kommer det gå åt ännu mer pengar ;) + Att då är det kanske inte ens bra musik... :)
:gsmile: Think possitive :gsmile: |
hehe använder du alltid samma anledning? :) det funkar i alla fall inte på mig för jag råkar faktist vara världens effektivaste clubbare :) mer säger jag inte om det ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Jahapp, då var biljetterna fixade. :toothless
Längtar redan!!
Cya on th dancEfloor ;) |
|
|
| MojjMojj |
| Jepp. Nu är biljett fixat och buss bokad :) Nu är det bara väntan kvar :) :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Äntligen har jag biljetterna i min hand! :)
Bara 10 dagar kvar, sen blir det tryck i jönköping...
Syns där! |
|
|
|
|