return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Trinity part 2 (pg. 4)
View this Thread in Original format
JayBee
Nä men jag kanske hakar på då. 80% säker :)
SteveTranz4ever
Tänkte bara berätta atta jag nu har signat upp mig på bussen... Efter övervägande med Vizay så tycker vi det känns bättre då det blir massa sköna party folk på bussen ner + jag slipper köra :p Kommer bara kosta lite mer... ingen fara för mig...
MojjMojj
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tänkte bara berätta atta jag nu har signat upp mig på bussen... Efter övervägande med Vizay så tycker vi det känns bättre då det blir massa sköna party folk på bussen ner + jag slipper köra :p Kommer bara kosta lite mer... ingen fara för mig...


Vizay du är allt en bra grabb :) Signat upp mig på bussen nu, ska bli skoj :) All ta med vissel-pipor <--- VÄLDIGT viktigt :p :p :toothless
dbl
fan vad jag vill gå.. men vet ju inte om jag har råd med dem 340 kronorna det kommer att kosta.. plus att man måste ju köpa nått att dricka också några gånger vilket lägger på ännu mera...

dags att börja leta upp burkar att panta :D
dbl
hehehe.. räknade precis mina mynt jag har här hemma och har 591:-
kanske kan komma ändå om det finns biljetter och plats på buss
JayBee
Fan något som är ruskigt jobbigt med trinity resan är faktist priset.

180 inträde... NP men fan bussresan kostar mer än inträdet :P
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee
Fan något som är ruskigt jobbigt med trinity resan är faktist priset.

180 inträde... NP men fan bussresan kostar mer än inträdet :P


Ähh... om du väljer att dra på krogen med polarna istället för att dra iväg så kommer det gå åt ännu mer pengar ;) + Att då är det kanske inte ens bra musik... :)

:gsmile: Think possitive :gsmile:
impulze
jippey, har köpt biljett nu, signat mig på bussen, så trinity är bokad :D blir 2 händelserika månader

20/9 trinity part 2
23/9 SMC
27/9 devotion
11/10 the lab
25/10 karma

FIIIIN FINT!
JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ähh... om du väljer att dra på krogen med polarna istället för att dra iväg så kommer det gå åt ännu mer pengar ;) + Att då är det kanske inte ens bra musik... :)

:gsmile: Think possitive :gsmile:


hehe använder du alltid samma anledning? :) det funkar i alla fall inte på mig för jag råkar faktist vara världens effektivaste clubbare :) mer säger jag inte om det ;)
SWE_TRANCE
Jahapp, då var biljetterna fixade. :toothless
Längtar redan!!

Cya on th dancEfloor ;)

MojjMojj
Jepp. Nu är biljett fixat och buss bokad :) Nu är det bara väntan kvar :) :)
SWE_TRANCE
Äntligen har jag biljetterna i min hand! :)
Bara 10 dagar kvar, sen blir det tryck i jönköping...
Syns där!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement