|
Trinity part 2 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
| vi syns där då grabbar! :) |
|
|
| Vizay |
| får min biljett idag klockan fem :) buss e redan bokad å bekräftad...vi ses där :D |
|
|
| impulze |
| jepp, verkar som de flesta kommer visa sig där :) fan va nice alltså, hade inte alls räknat med t2 också, alla andra kommande är bokade och så var det till att köpa biljett o boka buss till t2, fett nice :D kommer bli ööös. men som sagt, väntan är alltid jobbigast när allt är klart, men det får man väl leva med :P |
|
|
| St_Andrew |
| faaan vill åka! men ska man till italien då, synd... får se fram emot the lab istället =) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Läste just ett mail från ace-event...
Tyvärr måste vi meddela att intresset från Gbg inte var tillräckligt stort
för att köra en buss till Trinity den 20:e September.
Intresset har vart väldigt olika. Medans vi har väldigt lite bekräftelser
från Gbg så är Sthlm-bussen redan full.
Fan säger jag....:( Det är ju en höjdpunkt i sig att träffa lite folk på bussen innan partyt börjar...
Jag tycker det verkar konstigt också för den delen...
Till midway fyllde dom ju ALLA bussar utom Malmöbussen, men intresset kanske är mindre nu... |
|
|
| chjo |
Tråkigt det där med Göteborg!!
Själv ska jag ta tag i JRE och släpa ditt oss tänkte jag.. syns på golvet. |
|
|
| impulze |
| jag har bokat mig på bussen till jkpg från stockholm, i bekräftelse mailet man får skriver dom bara att man betalar på bussen, men inte vartifrån och när den går, när får man reda på det, eller är det nån här som kanske vet? ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja de kommer bli kul att bussa ner även om det kanske tar lite längre tid än med bil... Kul å tjöta med massa folk man känner och inte känner :)
Har även nu fått presspass till detta av Gurgel på TC... |
|
|
| Kraith |
Nu har jag bokat plats på bussen och köpt biljett. Vi ses på bussen! :)
Någon som vet vilken "bussterminal - samma som Midway" de menar i sitt utskick? Antar att det är Slussen? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Kraith
Nu har jag bokat plats på bussen och köpt biljett. Vi ses på bussen! :)
Någon som vet vilken "bussterminal - samma som Midway" de menar i sitt utskick? Antar att det är Slussen? |
näe bussterminalen ligger inne på centralen :) man går upp ett par trappor efter själva tågplatformarna. Man ska längst bort förbi Burger king och pizza hut som ligger där...sen upp för rulltrappa :) man kan fråga där oxå ;) |
|
|
| Dioxys |
| känner du till var svenska WTC ligger så vet du var cityterminalen ligger! |
|
|
| Vizay |
dioxys: jag antar att du kommer så GLÖM INTE Mina öronproppar som du haft ett tag nu ;) :)
inte lågt kvar nu...längtar som fan! :D |
|
|
|
|