|
Trinity part 2 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
nu drar jag hemmifrån...fett taggad :D
ses ikväll gott folk! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ja och nu sticker jag in till stan för att hoppa på bussen :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Dags att börja städa lite tror jag, tobo_99 å jag ska ha lite förfest här hos mig innan det drar iväg till jönköping! :)
Ses där!:toocool: |
|
|
| Dioxys |
kom precis hem nu från festen, har fått gå hem i en 40min eftersom sthlms busschaffisen vägrade skjutsa en 10min bort :/
ahja, kommer med intryck senare idag! nu ska jag iväg och hämta valp! hare så gött! ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Kom just hem :p |
|
|
| Vizay |
kom precis hem nu tillsammans med camilla, e helt slut i benen men kul som fan vare....
btw. vare nån mer än jag som upplevde GTR-syndromet igen?
cosmic gate va bra, flutlicht va okej men rob angel ägde fan dansgolvet :D |
|
|
| impulze |
HOHOHO kom nyss hem, benen bär inte mig längre :P men vilken jävla natt! tack alla TA's som var där o delade det med mig, kul att träffa många av er ;)
GTR syndromet :D jo det var en liknande stämning som under hans set på midway :) |
|
|
| Dioxys |
jag håller med dig peter :) tänkte exakt samma sak faktiskt :D
robbans tracklist:
Intro
Donald & Giles – Weekend Wonder (4AM mix)
GTR – Flood Control
Euphonic – Asia
Ron van den Beuken – Timeless (remix)
Rank1 – Awakening
Cern – The Message (promo)
Opal Fruits – Heaven Scent (bootleg) <-- detta var låten du undrade om impulze! men det är egentligen bedrock som gjort originalet :)
S.H.O.K.K. – My madness says what i must do… |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
rob angel ägde fan dansgolvet :D |
låter mycket bra eftersom han ska lira på amnesia nästa gång :D |
|
|
| Vizay |
guess who? :D:D:D |
|
|
| MojjMojj |
| klockan är 19:30 och jag gick precis upp :p snacka om fartfylld natt, Cosmic Gate dominerade fan totalt. vilket jäkla drag det var.. avslutade med FireWire precis osm jag ville :D :D |
|
|
|
|