return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Trinity part 2 (pg. 8)
View this Thread in Original format
Wavey
ja det va så underbart drag där :) Cosmic Gate va precis lika bra som jag räknat med :D
dbl
säkert... alla hade det skit tråkigt där... snälla sig att alla sög... måste ha varit total kass.... schneeeelllla.. säga att det va så..*snyft*
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
säkert... alla hade det skit tråkigt där... snälla sig att alla sög... måste ha varit total kass.... schneeeelllla.. säga att det va så..*snyft*


Tyvärr måste jag säga att det var riktigt kul och alla osm inte var där missade nåt...

Det enda man kan ha åsikter om är kanske sånt som inte var perfekt men de kan man ha överseende med, tex. ljus (dock inte helt dåligt), ljud (högt i fram, lågt i bak) Folk som ville önska låtar (Nån som fråga om inte jag kunde önska en eftersom jag hade backstagepass, fick reda på efteråt att folk hade försökt genom att skicka fram mobilen med låt inksriven i mobben)
Man önskar inte låtar av DJs i min mening.
Möjligen på en nattklubb eller disco


Se nu för fan till och inte missa sånna här event iframtiden
Starblazer
Så satans underbart....gillar fortfarande backdropsen på Spy golvet...sjöhästar har aldrig varit så snygga!
chjo
Visst var de sjysst
Jag som är laser-addict hade gärna sett mer ljus och framför allt då laser. Lokalen är inte 100% heller, men funkar ändå.
Pushar vi på ord. inför TrinityIII och Karma så lär de bli gung igen..
s0kker
Första posten, weeee :)

Vilken skön kväll det var! Är mycket nöjd! :) Flutlicht var helt ok, men Cosmic Gate rokkade stenhårt :D Tyvärr så fakkade min vadmuskel upp sig under the truth (tror jag det var), gaah! Nåt jävla sendrag Ir nåt, fett ont det gjorde :( Hoppas det går över nu till helgen så man kan dra på Devotion, om det finns några biljetter kvar dvs. Trinity 2 var mitt första event och definitivt inte det sista. En sak som jag märkte ganska snabbt var att jag måste införskaffa lite stabilare kläder, hehe ;)
Dioxys
min lilla film, grovt försenad.. är iaf klar nu..

ftp://t2:[email protected]

alltså:
ip: dioxys.mine.nu
konto: t2
pass: ace
max number of users: 5

kör på 2,5mbit bostream så förvänta er inte jättehastigheter!

vill gärna ha lite feedback! :)
JayBee
quote:
Originally posted by Dioxys
min lilla film, grovt försenad.. är iaf klar nu..

ftp://t2:[email protected]

alltså:
ip: dioxys.mine.nu
konto: t2
pass: ace
max number of users: 5

kör på 2,5mbit bostream så förvänta er inte jättehastigheter!

vill gärna ha lite feedback! :)
förutom den låga kvaliten på självaste kameran så var det en riktigt skön rulle endå :) det e en liten snutt där mot slutet som det blir lite enformigt kanske, men annars bra. coolt det där när bilden splittras i bitar. musiken höll bra med filmen oxo :)

Dioxys
har problem när jag ska rippa filmen ifrån kameran, därför det är så dålig bild hurru! :)

sen var materialet inte det bästa tyvärr, så jag fick göra det bästa av situationen :)
MojjMojj
Ska dra ner den när jag kommer hem :) får se om man kan få ngra sköna flash-backs :):p

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by s0kker
Första posten, weeee :)

Vilken skön kväll det var! Är mycket nöjd! :) Flutlicht var helt ok, men Cosmic Gate rokkade stenhårt :D Tyvärr så fakkade min vadmuskel upp sig under the truth (tror jag det var), gaah! Nåt jävla sendrag Ir nåt, fett ont det gjorde :( Hoppas det går över nu till helgen så man kan dra på Devotion, om det finns några biljetter kvar dvs. Trinity 2 var mitt första event och definitivt inte det sista. En sak som jag märkte ganska snabbt var att jag måste införskaffa lite stabilare kläder, hehe ;)


Fan välkommen hit mannen... hoppas du stannar kvar å lär känna oss på SWETA :)

Kul att du tog dig till T2, det var en kul fest.
Vad gäller kläder e la de skit samma, man tar helt enkelt det man trivs i... tyvärr får man inte va naken har jag hört vilket förklarar varför Vizay var lite deppig, inte ens sin läder mask fick han ha på sig med tillhörande piska ;) ha ha ha
s0kker
Tack för det varma välkomnandet! :)

Mm, jag hoppas också att jag kommer stanna här. Har väl kollat in det här forumet lite då och då, men inte överdrivet mycket.

Visst kan man ha vilka kläder som helst, men jag känner att jag ändå behöver ha kläder som kan andas lite bättre. Blir ruskigt varmt efter ett tag.

Har kollat in de två filmerna, najsigt värre! :D Undra vilken fest man ska sikta in sig på nu...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement