| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
בראסמי אני כבר עכשיו מתגעגע
יב זה באמת השנה הכי כייפית בעולם
במיוחד איה נאפה בסוף
שוווווק |
אז תחשוב שלכמה אשדודים לא מפותחים במיוחד יש עכשיו את יב על הראש
ובלי איה נאפה!
אני עדיין לא מבין איך הם הצליחו כל לילה להכנס לקאסטל...
בעיקר הזה עם האף נשר...
מוזר... הנוער של היום |
|
|