return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
חזרה לבית ספר................
View this Thread in Original format
TinkerbeL
בהצלחה לכולם בשנת הלימודים החדשה

איזה כיף להגיד את זה ולדעת שאני כבר סיימתי בית ספר :D

למרות שאם חושבים על זה
הוא יהיה קצת (מדגישה קצת) חסר לי........
NyKoN
אוי אין לי כח לזה
איזה עונש.. אני שונא בצפר
:/
YuVaL
כן כושילירבק
כיתה י תיכון בלגנים
:crazy: :crazy: :crazy:
Scorchio
בית ספר?


מה זה?

:D
Viber
quote:
Originally posted by YuVaL
כן כושילירבק
כיתה י תיכון בלגנים
:crazy: :crazy: :crazy:


וואלה בעסה התיכון הזה
:( :(


בצפר זה כמו גילוח ככול שעובר הזמן ככה זה נהיה יותר קשה ויותר מציק אחרי כול תקופת חופש שיש לך מזה..
DjNumShum
אלוהים איך אני מתגעגע...
הייתי נותן הכל כדי לחזור עכשיו לבית ספר...

נצלו תזמן הזה חברה! הזמן הכי טוב שיש
במיוחד למי שעולה ל יב

השנה הכי טובה בחיים!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
בית ספר?


מה זה?

:D


זה לא הדבר הזה עם העוגות חינם והצמחים שגדלים מהר? :disbelief
DjChook
בראסמי אני כבר עכשיו מתגעגע

יב זה באמת השנה הכי כייפית בעולם

במיוחד איה נאפה בסוף

שוווווק
Scorchio
ואללה הוא צודק אין כמו הצחוקים בבית ספר ולראות תחברים כל יום
אני גם הייתי רוצה להשאר עוד שנה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
בראסמי אני כבר עכשיו מתגעגע

יב זה באמת השנה הכי כייפית בעולם

במיוחד איה נאפה בסוף

שוווווק


אז תחשוב שלכמה אשדודים לא מפותחים במיוחד יש עכשיו את יב על הראש
ובלי איה נאפה!
אני עדיין לא מבין איך הם הצליחו כל לילה להכנס לקאסטל...
בעיקר הזה עם האף נשר...
מוזר... הנוער של היום

Segev
למה למה להיות רעה היית חייבת לפתוח את הטרד הזה?!?!
:( :( :(

ואתם אומרים שאתם רוצים לחור כי אתם כבר סיימתם
למרות שאתם צודקים אין על הצחוקים שהולכים בכיתה במיוחד שאתה עם כל הדבילים של בית ספר באותה כיתה(מב"ר) וכל יום כל החברים

אבל באמת כל יום אני חוזר עכשיו בחמש אני לא מאמין שזה קורה:whip:
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Scorchio
בית ספר?


מה זה?

:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement