return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
סדרת המופת אוז!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tarantula
חחחחח.... רועי מותק
אפילו אני חוזרת המקרה הטוב רק פעם בשבועים
אז ככה ש...:) מצחיק...
כמה שאתה חמוד כשאתה נאיבי:)

ועוד פעם אני מפסידה דבר טוב:rolleyes: :sadgreen:
Hell_Copter
שכחתי שזה אמור להיות אתמול עד שנזכרתי שאתמול היה ה 6 בנובמבר...
מישהו ראה? מישהו הקליט?!
היה בכלל!?!?
ADiSH
שכחתי!!!!
דווקא יום חמישי?!
Sm0keMachine
גם אני שכחתי!

אבל לא ניראה לי שהיה!
כי לא ראיתי שום פירסומת על זה....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
גם אני שכחתי!

אבל לא ניראה לי שהיה!
כי לא ראיתי שום פירסומת על זה....


נכון?!
גם אני לא ראיתי

אני אומר נעשה לינץ' על נייקון אם הוא עבד עלינו!!
ADiSH
גם באתר של קשת אין כלום..
DjChook
אני חושב שקראתי איפשהו שדחו את זה
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני אומר נעשה לינץ' על נייקון אם הוא עבד עלינו!!


נעשה לינץ' עליך יא שמן
נפצ'ר לך את השרירים
:D
לא שיקרתי... קראתי בויינט שמחזירים לעוד עונה... בטח דחו את זה או משהו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
נעשה לינץ' עליך יא שמן
נפצ'ר לך את השרירים
:D
לא שיקרתי... קראתי בויינט שמחזירים לעוד עונה... בטח דחו את זה או משהו


ראסמי שטות!! :whip: :whip:
אתה תלמד ששמן מי שעשה אותך!!
ואתה עובד עלינו בקשר לאוז... צריך לסקול אותך באבנים!!!!

חבר'ה נתאסף בחסות החשיכה עם סלעים וחצץ ונסקול אותו עד זוב דם :crazy:
Hell_Copter
אחרי שאנשים לא רצו להתאסף איתי בחסות החשיכה לסקול אותו בחצץ ואבנים...

החלטתי שאני יודיע לכם אחרי הכל שאוז

חוזרת היום!!!!!

בשעה 23:30 ככה בערוץ 2...


רשת לא זזים מהבית!!

Triple-z
כלי!!!

ועוד אני בבית

מעולה
מת על הסידרה הזאת, אחת הטובות שיש

ערוץ 2 שיחקו אותה בעונה הזאת עם הסדרות מחו"ל
אוז, סופרנוס, חברים חבל"ז

:D
Hell_Copter
טוב אני הולך להתכונן נפשית לקראת החזרה :)

זה מתחיל עוד פחות מ 20 דקות!!!
תבלו!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement