|
סדרת המופת אוז!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
חחחחח.... רועי מותק
אפילו אני חוזרת המקרה הטוב רק פעם בשבועים
אז ככה ש...:) מצחיק...
כמה שאתה חמוד כשאתה נאיבי:)
ועוד פעם אני מפסידה דבר טוב:rolleyes: :sadgreen: |
|
|
| Hell_Copter |
שכחתי שזה אמור להיות אתמול עד שנזכרתי שאתמול היה ה 6 בנובמבר...
מישהו ראה? מישהו הקליט?!
היה בכלל!?!? |
|
|
| ADiSH |
שכחתי!!!!
דווקא יום חמישי?! |
|
|
| Sm0keMachine |
גם אני שכחתי!
אבל לא ניראה לי שהיה!
כי לא ראיתי שום פירסומת על זה.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
גם אני שכחתי!
אבל לא ניראה לי שהיה!
כי לא ראיתי שום פירסומת על זה.... |
נכון?!
גם אני לא ראיתי
אני אומר נעשה לינץ' על נייקון אם הוא עבד עלינו!! |
|
|
| ADiSH |
| גם באתר של קשת אין כלום.. |
|
|
| DjChook |
| אני חושב שקראתי איפשהו שדחו את זה |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני אומר נעשה לינץ' על נייקון אם הוא עבד עלינו!! |
נעשה לינץ' עליך יא שמן
נפצ'ר לך את השרירים
:D
לא שיקרתי... קראתי בויינט שמחזירים לעוד עונה... בטח דחו את זה או משהו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
נעשה לינץ' עליך יא שמן
נפצ'ר לך את השרירים
:D
לא שיקרתי... קראתי בויינט שמחזירים לעוד עונה... בטח דחו את זה או משהו |
ראסמי שטות!! :whip: :whip:
אתה תלמד ששמן מי שעשה אותך!!
ואתה עובד עלינו בקשר לאוז... צריך לסקול אותך באבנים!!!!
חבר'ה נתאסף בחסות החשיכה עם סלעים וחצץ ונסקול אותו עד זוב דם :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
אחרי שאנשים לא רצו להתאסף איתי בחסות החשיכה לסקול אותו בחצץ ואבנים...
החלטתי שאני יודיע לכם אחרי הכל שאוז
חוזרת היום!!!!!
בשעה 23:30 ככה בערוץ 2...
רשת לא זזים מהבית!! |
|
|
| Triple-z |
כלי!!!
ועוד אני בבית
מעולה
מת על הסידרה הזאת, אחת הטובות שיש
ערוץ 2 שיחקו אותה בעונה הזאת עם הסדרות מחו"ל
אוז, סופרנוס, חברים חבל"ז
:D |
|
|
| Hell_Copter |
טוב אני הולך להתכונן נפשית לקראת החזרה :)
זה מתחיל עוד פחות מ 20 דקות!!!
תבלו!! |
|
|
|
|