return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
סדרת המופת אוז!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
עוד מעט מתחיל עוז
שלא תגידו ששכחתם
;)
ADiSH
איציק הרג את סעיד!:eek:
Sm0keMachine
מי זה איציק הזה באמת?
ADiSH
הוא בטח איזה יהודי משוגע שהרג את סעיד בגלל שהוא מוסלמי או משהו כזה..
DjChook
ראסמי גם אני חושב ככה
יחסית לשלושת הפרקים הראשונים בסדרה
אתמול היה לא ככ משהו לדעתי

אבל הקטעי מעבר על הקומיוניקציה היו טובים
KrazyDJs
באמת היה פרק די משעמם..
מזל ששתיתי אתמול 4 כוסות קפה..
אחרת לא הייתי מחזיק מעמד..

ובנוגע לאיציק
חושב בדיוק כמוכם..
יהודי שהרג את כרים בגלל שהוא מוסלמי..

והקטע הכי מגניב היה שהרגו את קטלר הזה..
לא סובל אותו
warpedd_
אחחחח זה כאב לו בראש אחרי שהשומר חתך את החבל תליה..
DjChook
ראסמי שוק :)
KrazyDJs
מישו ראה ?
היה פרק נחמד לאללה..
לא זוכר ממנו הרבה..כי חצי מהפרק נרדמתי..
אבל היה פרק טוב :)
DjChook
כן בהחלט היה פרק טוב
הספר של אוגוסטוס יצא
בר התפרע על החבורה שלו
האחות רוצחת את כולם
ג'ז הזיע דם
ביצ'ר חזר לכלא כי הבן זונה החבר ההומו שלו עבד עליו

DJ-Kreing^^
נו כוסעמק פספסתי את הפרק של אתמול...
:(
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DjChook
כן בהחלט היה פרק טוב
הספר של אוגוסטוס יצא
בר התפרע על החבורה שלו
האחות רוצחת את כולם
ג'ז הזיע דם
ביצ'ר חזר לכלא כי הבן זונה החבר ההומו שלו עבד עליו


וואלה הזכרת לי איך ההוא דפק את ביצ'ר והתקשר למשטרה..
ובר הזה דופק תחברה שלו...אומר לאיטלקים לדרוס אותם במכירות סמים שלהם :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement