return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
סדרת המופת אוז!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
מזתומרת?? תעדכנו אותי מה קרה עם קלר וביצ'ר
DjChook
ביצ'ר הרי הוציא את קלר מהנידונים למוות

ביצ'ר השתחרר אבל עדיין מגיע לאוז כדי להיות עורך דין של האסירים

עכשיו פגישה של קלר אצל הפסיכולוגית הזאתי היא אומרת לו שינסה לדבר עם נשותיו לשעבר. והוא עולה על רעיון אדיר

הוא מספר לביצ'ר שהוא הרג את העבד לשעבר (הבלונדיני הכוסית הזה שירק שפיך חחח)
ויעני הוא מבקש טובה, שביצ'ר יעביר תרופה לא חוקית ממישהו בשביל אחת מנשותיו לשעבר שגוססת

ואז שהוא לבסוף מסכים רואים את קלר מתקשר לשוטר ואומר שיש לו טיפ על עסקת תרופות לא חוקית
ואז הפרק נגמר שרואים את ביצ'ר חוזר לאוז מול מקמנמוס והפסיכולוגית ואומר

ONCE AGAIN, I GOT ED IN THE ASS
DJ-Kreing^^
קלר המניאק הזה...
הוא סתם רוצה את ביצ'ר איתו שיהיה לו את מי לזיין בתחת כשהו באוז
:wtf:
NyKoN
איי
אני מרחם על ביצ'ר
מסכן
AnthemFreak
ראסמי איזה עצוב נגמר הפרק
מסכן ניסה לעזור לחבר וככה הוא נדפק..
Hell_Copter
אני לא מבין למה אף אחד לא אומר כלום...
אני כל שבוע רואה את הפרקים שפספסתי כי אני מתקשר להורים שלי שיקליטו לי כל יום שני...
ואני נדהם מהסידרה הזאת כל פעם מחדש...

בכל אופן...
בקשר לפרק של שבוע שעבר עם סיריל
נשבע לכם כמעט בכיתי!!! זה היה כל כך מרגש!!1

ויש פשוט כל כך הרבה דברים גאוניים בסידרה הזאת... ומה שאוגוסטוס אומר... זה בכלל מגניב אותי כל פעם מחדש...
ואיך שרצחו את גלין בפרק האחרון... לא יאמן!!

והכי כואב... שיום שני זה החלק הראשון של הפרק האחרון!!!! :(
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
והכי כואב... שיום שני זה החלק הראשון של הפרק האחרון!!!! :(


אתה מתבלבל...
יום ראשון זה החלק האחרון של הפרק השני
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אתה מתבלבל...
יום ראשון זה החלק האחרון של הפרק השני


נו מה אתה דפוק?
ימי שני זה אוז... זה לפי זה שרשת היא הזכיינית של הסידרה בישראל...
וזה החלק הראשון של הפרק האחרון...
NyKoN
רועי צודק
וראסמי הפרק עם סיריל ריגש

בואנה כמה רציחות יש בפרקים האחרונים?#$^
כל פרק איזה 3-4 רציחות!

וכבוד על זה שרצחו את גלין
אני אומר מקמנוס מקבל את הכלא :P
KrazyDJs
כוסעמק
בשבועיים האחרונים פספסתי ת'פרקים :\
אני כבר לא מעודכן...

DjChook
אני אומר סוגרים את אוז
ורועי בתכלס אני לא מדבר על זה כי רק איתך הייתי מדבר על זה
וגם איפשהו לא רוצים להרוס לך אם אתה לא יודע מה היה

קיצר מתי אני מוד ?!
Sm0keMachine
פשש איזה באסה שהרגו את גלין....

ווי אני לא מעכל את זה שאוז הולכת להגמר...:eek: :nervous: :eyespop:
זה אשכרה יוריד את איכות החיים שלי שאני לא יראה יותר אוז:thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement