| DjChook |
ביצ'ר הרי הוציא את קלר מהנידונים למוות
ביצ'ר השתחרר אבל עדיין מגיע לאוז כדי להיות עורך דין של האסירים
עכשיו פגישה של קלר אצל הפסיכולוגית הזאתי היא אומרת לו שינסה לדבר עם נשותיו לשעבר. והוא עולה על רעיון אדיר
הוא מספר לביצ'ר שהוא הרג את העבד לשעבר (הבלונדיני הכוסית הזה שירק שפיך חחח)
ויעני הוא מבקש טובה, שביצ'ר יעביר תרופה לא חוקית ממישהו בשביל אחת מנשותיו לשעבר שגוססת
ואז שהוא לבסוף מסכים רואים את קלר מתקשר לשוטר ואומר שיש לו טיפ על עסקת תרופות לא חוקית
ואז הפרק נגמר שרואים את ביצ'ר חוזר לאוז מול מקמנמוס והפסיכולוגית ואומר
ONCE AGAIN, I GOT ED IN THE ASS |
|
|