|
סדרת המופת אוז!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Triple-z |
יאללה באלגן!!
חחח |
|
|
| KrazyDJs |
בחיים שלי לא ראיתי תסידרה הזאת :\
היום זה פעם ראשונה..
נראה נחמד..:D |
|
|
| Hell_Copter |
היה פרק נחמד ביותר!!
רק חבל שאוגוסטוס מת...
הם החליטו לקרוא לפרק הזה גבר מת מדבר... אהבתי את זה דווקא
קיצר מה שמוזר זה שעברה חצי שנה מאז שאוגוסטוס מת... יענו מהפרק הקודם... ועדיין הכל אותו דבר כאילו זה היה אתמול
אשכרה מתאבלים על מישהו חצי שנה ככה?
זה מוזר קצת הייתי אומר... אבל בקטנה
הכי מצחיק היה שאמרתי לאורן לראות את הסדרה
ואז כשהייתה הפסקת חדשות אני מקבל הודעה לפלאפון ממנו שכתוב בה אחלה תוכנית אחי
:disbelief |
|
|
| NyKoN |
אחלה פרק
זה רק אני או שהכל נהיה פלספני יותר? |
|
|
| DjChook |
כמו שאמרתי לרועי
הפרק היה נחמד, רק אני מרגיש כאילו הכל רץ מהר מדי
והם מנסים להראות יותר מדי חלקים באותו פרק זמן נתון
למשל ... פרק
אבל אני ודע, שיש להם רק 8 פרקים בשביל לסגור את העלילה :) אז בסדר |
|
|
| Sm0keMachine |
אהה פרק חזק זה היה!
אבל באסה אני כבר לא זוכר כ"כ טוב את מה שקרה..
תזכירו לי מי הרג את אוגוסטוס ולמה?
ואיזה באסה שהרגו את אבא של ביצ'ר..
ממש כאב לי עליו :D
למה ככה הורסים את החיים לביצ'ר?
מה הוא כבר עשה?...
דרס ילדה קטנה?:wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אהה פרק חזק זה היה!
אבל באסה אני כבר לא זוכר כ"כ טוב את מה שקרה..
תזכירו לי מי הרג את אוגוסטוס ולמה?
ואיזה באסה שהרגו את אבא של ביצ'ר..
ממש כאב לי עליו :D
למה ככה הורסים את החיים לביצ'ר?
מה הוא כבר עשה?...
דרס ילדה קטנה?:wtf: |
היה איזה קרב על הסמים או משהו וניסו לתקוף מישהו... יש מצב את בר ... ופגעו בטעות באוגוסטוס...
וביצ'ר אם אני זוכר נכון אנס איזה ילד או ילדה ורצח אותו או משהו כזה... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
היה איזה קרב על הסמים או משהו וניסו לתקוף מישהו... יש מצב את בר ... ופגעו בטעות באוגוסטוס...
וביצ'ר אם אני זוכר נכון אנס איזה ילד או ילדה ורצח אותו או משהו כזה... |
מה אתה דפוק?!
אל תדבר ככה על ביצ'ר..
הוא נשמה טובה..
הוא נסע לתומו בדרכו לעבודה כשהוא הסיט לשניה את מבטו לצד הוא פגע בילדה קטנה שרכבה על אופניים..והוא נשפט על הריגה ברשלנות או משו כזה.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
מה אתה דפוק?!
אל תדבר ככה על ביצ'ר..
הוא נשמה טובה..
הוא נסע לתומו בדרכו לעבודה כשהוא הסיט לשניה את מבטו לצד הוא פגע בילדה קטנה שרכבה על אופניים..והוא נשפט על הריגה ברשלנות או משו כזה.. |
אנערף...
הוא סתם הומו :D
ממש לא זכרתי על מה הוא נכנס לאוז... אבל הוא קיבל הרבה שנים אז אולי יש מצב זה היה יותר רציני מזה?
אני כבר לא זוכר תאמין לי...
אני נזכר בכל הדברים שקרו ברגע שאני רואה את הפרצופים בעיניים
כמו עם צ'יקו גררה ואלוורז...
וכל האלה שבבידוד, למה הכניסו אותם לשם
הזה עם הכלב שאימן אותו לתקוף סוהר, והזה שזרק קוקטייל של שתן קיא וחרא לפנים של סוהר
וכאלה... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אנערף...
הוא סתם הומו :D
ממש לא זכרתי על מה הוא נכנס לאוז... אבל הוא קיבל הרבה שנים אז אולי יש מצב זה היה יותר רציני מזה?
אני כבר לא זוכר תאמין לי...
אני נזכר בכל הדברים שקרו ברגע שאני רואה את הפרצופים בעיניים
כמו עם צ'יקו גררה ואלוורז...
וכל האלה שבבידוד, למה הכניסו אותם לשם
הזה עם הכלב שאימן אותו לתקוף סוהר, והזה שזרק קוקטייל של שתן קיא וחרא לפנים של סוהר
וכאלה... |
לא, זה מה שביצ'ר עשה..
אבל אחרי זה הוא הואשם בכל מיני דברים אחרים שהוא עשה בזמן שהותו באוז......
ותזכיר לי..מה קרה עם אלוורז שהוא נכנס לבידוד?! אני לא זוכר כלום...
ד"א: אלוורז הוא הכי כלי שם אה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
לא, זה מה שביצ'ר עשה..
אבל אחרי זה הוא הואשם בכל מיני דברים אחרים שהוא עשה בזמן שהותו באוז......
ותזכיר לי..מה קרה עם אלוורז שהוא נכנס לבידוד?! אני לא זוכר כלום...
ד"א: אלוורז הוא הכי כלי שם אה? |
הוא הרי כבר היה בבידוד פעם בגלל כל מיני דברים
ומקמנוס כל הזמן מנסה להוציא אותו משם לאם סיטי
שורה תחתונה כל פעם שניסו לרצוח את אלוורז וזה גרר תגובה מצדו זה בגלל צ'יקו גררה |
|
|
| KrazyDJs |
מישהו ראה אתמול ?
היה פרק נחמד..
חוץ מהסוף
:eek: :nervous: :nervous: :nervous:
עשה לי סיוטים..
הכניס לו כפית לתחת :\
:nervous: :wtf: :nervous: |
|
|
|
|