|
סדרת המופת אוז!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני רק באמת לא מבין למה צריך להיות עוד טרד על הסידרה הזאת
ותכלס הפרק ביום שני איכזב אז נקווה שביום שני הבא יהיה נורמלי |
ראסמי חן צודק
בכלל צריך להקפיד יותר שאין מוד שלא יהיה לנו פה בלאגן יותר מדי
איתן פעם הבאה תחפש את הט'רד של אוז |
|
|
| losix |
חברה אנחנו מדברים פה על הסדרה "אוז" אחד הסדרות היותר טובות שיש בערוץ 2
בכל מקרה כל ט'רד בנושא אוז שווה :whip:
בכל מקרה שבוע הבא פרק אחרון לצערי אני לא מאמין שאוז נגמר אחרי 6 עונות מרגשות בעע |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by losix
חברה אנחנו מדברים פה על הסדרה "אוז" אחד הסדרות היותר טובות שיש בערוץ 2
בכל מקרה כל ט'רד בנושא אוז שווה :whip:
|
תקשיב ילד אני לא יודע מאיפה הגעת
פה בפורום אנחנו מנסים לשמור על סדר ולא לפתוח 200 ט'רדים על אותו נושא
חוץ מזה אין לי יותר מה להגיד חוץ מזה שאתה מוזמן להציג את עצמך |
|
|
| Eitan E |
אני שמח שהצלחתי לעזור לאנשים
בחיי שלא שמתי לב שיש טרד על אוז אני בזמן האחרון לא פעיל הרבה בפורום
(בגלל הלימודים כוס עמק :whip: )
וחברה מי שעניין הטרדים כלכך מפריע לו
שינסה לדבר עם סוואמפר שיעשה
סדר כאן ויקבע קאובוי חדש שישליט כאן סדר
לפי דעתי כרגע במצב הקיים צריך לעשות כמה סטיקים של נושאים שחוזרים על עצמם כמו תוכנות משחקי מחשב תמיכה טכנית ושאר ירקות... |
|
|
| NyKoN |
רועי הדיקטטור אוהב שיש בלאגן עד שהוא בא ומציף את הפורום ומתחיל למחוק הודעות
:D
בגלל זה אין עוד מוד
לא מצאתי את הפרק הזה בקאזה ובאמת החלק הראשון אכזב- ירידה דרמתית ברציחות
מקווה ליותר טוב
וראסמי נראה לי בהזדמנות הראשונה שאני בחו"ל אני קונה את כל העונות של אוז, סיינפלד והסופרנוס
:D |
|
|
| nesher |
סדרה מספר אחד בעולם
אני לא מאמין שהפסדתי הכל בגלל הפאקינג ארמי
בכל מקרה אני הולך להוריד את כל הפרקים ולראות בהזדמנות
כל מילה נוספת על הסדרה הזאת מיותרת
זה לא סדרה זה יצירת אומנות |
|
|
| losix |
| quote: | Originally posted by warpedd_
תקשיב ילד אני לא יודע מאיפה הגעת
פה בפורום אנחנו מנסים לשמור על סדר ולא לפתוח 200 ט'רדים על אותו נושא
חוץ מזה אין לי יותר מה להגיד חוץ מזה שאתה מוזמן להציג את עצמך |
פחח מי אתה שתקרא לי ילד ימגעיל חח אני לא רואה אלף כמוך יאפס
בכל מקרה לא אני פתחתי תטרד אז אל תבוא בפוזות וגם מי שפתח צריך לשים על זין אחד גדול, למה מי אתה שתגיד מה לעשות? יש מבין? עכשיו שב בשקט שאני לא ישמע אותך |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by losix
פחח מי אתה שתקרא לי ילד ימגעיל חח אני לא רואה אלף כמוך יאפס
בכל מקרה לא אני פתחתי תטרד אז אל תבוא בפוזות וגם מי שפתח צריך לשים על זין אחד גדול, למה מי אתה שתגיד מה לעשות? יש מבין? עכשיו שב בשקט שאני לא ישמע אותך |
אפה אפה אפה
תרגיע ת'תחת השוייצי שלך ותעוף פה
מפגר...
:wtf:
מי אתה ?
מה אתה ?
מאיפה הוקרצת ?
אתה בא לפה ומתחיל פותח פה על אנשים ?
סע לשלוםםםם ואל תחזר לי בחלום
[ אני מניח שסיכמתי את התגובה של כולם :toothless ] |
|
|
| NyKoN |
לא פותחים פה על תומר
וגם לא מפקפקים במה שהוא אומר |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by losix
פחח מי אתה שתקרא לי ילד ימגעיל חח אני לא רואה אלף כמוך יאפס
בכל מקרה לא אני פתחתי תטרד אז אל תבוא בפוזות וגם מי שפתח צריך לשים על זין אחד גדול, למה מי אתה שתגיד מה לעשות? יש מבין? עכשיו שב בשקט שאני לא ישמע אותך |
פחח מה נסגר? מה זה הערסיות הזאת?
אחי פה זה לא פורום של מושיק עפיה...זה פורום של טראנס, יש פה אנשים איכותיים אז תדבר בצורה יפה...
ולא באבלובה יותר בחיים שלך!
יאלה אני חוזר לישון :D |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
פחח מה נסגר? מה זה הערסיות הזאת?
אחי פה זה לא פורום של מושיק עפיה...זה פורום של טראנס, יש פה אנשים איכותיים אז תדבר בצורה יפה...
ולא באבלובה יותר בחיים שלך!
יאלה אני חוזר לישון :D |
חחחחח הרגת אותי עכשיו....
מושיק עפיה...:stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
אז ככה...
קודם כל איחדתי את הט'רדים ביחד
דבר שני... לוסיקס...
פה זה פורום ולא מזננה
אז אני מבקש ממך להתנהג בהתאם...
דבר שלישי...
וואלה לא התלהבתי מהפרק של השבוע... ראיתי אותו לפני חצי שעה ככה... לא היה מי יודע מה מרגש
אבל היה מצחיק עם בושמאליס המעפן הזה...
וטורקמדה... פיי איזה קוקסינל... אבל נראה לי הוא בי חבר'ה... לפי מה שהוא אמר למיגל
עכשיו חן... ראית איך גררה חופר... חחחח?
קיצר... אני רק מחכה לראות את הפרק האחרון בהחלט של אוז...
רק שאני בעזרת השם יראה אותו רק עוד שבועיים... יהיה בסדר אני מאמין :D |
|
|
|
|