return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
סדרת המופת אוז!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by KrazyDJs
מישהו ראה אתמול ?
היה פרק נחמד..
חוץ מהסוף
:eek: :nervous: :nervous: :nervous:
עשה לי סיוטים..
הכניס לו כפית לתחת :\
:nervous: :wtf: :nervous:


מה זה כפית לתחת באוז???
אחי זה כלום..........:)

ראסמי היה פרק גדול אתמול!!!
היה שווה להפסיד שעות שינה יקרות בגללו :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מה זה כפית לתחת באוז???
אחי זה כלום..........:)

ראסמי היה פרק גדול אתמול!!!
היה שווה להפסיד שעות שינה יקרות בגללו :)


חחחחח ראסמי היה פרק נחמד
אהבתי איך הוא עשה לו... אתה ואני... נעשה כפית חחחח

משבוע הבא מקליטים לי אוז!!!!
6 פרקים אחרונים!!
DjChook
נשבע לך רועי לא היה פוסט אחד בשבוע האחרון שלא רמזת בו על הגיוס שלך :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
נשבע לך רועי לא היה פוסט אחד בשבוע האחרון שלא רמזת בו על הגיוס שלך :)


אומר הבנאדם שפתח את הט'רד
אבא שלנו מתגייס
:rolleyes:
DjChook
מתחת לחגורה..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מתחת לחגורה..


אולי מתחת לחגורה... אבל זה היה במקום :)

קיצר במקום לזיין את השכל פשוט כנס לאוטו ובוא לפה כבר!!!
ותגרור את מלמן איתך...
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מה זה כפית לתחת באוז???
אחי זה כלום..........:)



מה אתה רוצה ?
התחלתי לראות רק מהעונה האחרונה
:D

ובאמת בזבזתי גם אני שעות שינה
שחכתי לשים שעון מעורר בבוקר איחרתי לבצפר
;)
DjChook
:nervous: :eyespop: :eek: :( :confused: :eyes: :conf: :disbelief

זה מה שיש לי להגיד אחרי מה שהיה פה ביום שני

ובגלל שאני יודע שרועי פה הכי מכור לזה והוא לא ראה.. נא לרשום באמת מה קרה
NyKoN
רצחו את הראש עיר ולאף אחד לא היה אכפת
ביצ'ר השתחרר
השחורים של בר עברו לטלמרקטינג
המוסלמים עברו לייצר את הספר זכרונות של אגוסטוס ורצחו את שואסמו המנהיג של המוסלמים (ברח לי השם)
KrazyDJs
היה פרק טוב..
רק פיספסתי 5 דקות מההתחלה, מזל שהקלטתי :)

וגם עוד איזה אחד מת..
גרסיה ?
שחכתי תשם שלו..

ושחתכו להוא תקרסוליים פאקקק :\

NyKoN
quote:
Originally posted by KrazyDJs
היה פרק טוב..
רק פיספסתי 5 דקות מההתחלה, מזל שהקלטתי :)

וגם עוד איזה אחד מת..
גרסיה ?
שחכתי תשם שלו..

ושחתכו להוא תקרסוליים פאקקק :\


חחחח כן קטלני שחתכו לו את הקרסוליים חחחח זיינו אותו חזק
DjChook
אני משוכנע שרשמתי
"נא לא לרשום מה קרה פה"

כדי שהוא לא ידע חחח

אבל אם כבר רשמת

רצחו את סעיד

ררררררררררררררררררררררררררררררררר

כרים סעיד

לאאאאאאאאאאאאאאאאא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement