|
סדרת המופת אוז!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מישהו ראה אתמול ?
היה פרק נחמד..
חוץ מהסוף
:eek: :nervous: :nervous: :nervous:
עשה לי סיוטים..
הכניס לו כפית לתחת :\
:nervous: :wtf: :nervous: |
מה זה כפית לתחת באוז???
אחי זה כלום..........:)
ראסמי היה פרק גדול אתמול!!!
היה שווה להפסיד שעות שינה יקרות בגללו :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
מה זה כפית לתחת באוז???
אחי זה כלום..........:)
ראסמי היה פרק גדול אתמול!!!
היה שווה להפסיד שעות שינה יקרות בגללו :) |
חחחחח ראסמי היה פרק נחמד
אהבתי איך הוא עשה לו... אתה ואני... נעשה כפית חחחח
משבוע הבא מקליטים לי אוז!!!!
6 פרקים אחרונים!! |
|
|
| DjChook |
| נשבע לך רועי לא היה פוסט אחד בשבוע האחרון שלא רמזת בו על הגיוס שלך :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
נשבע לך רועי לא היה פוסט אחד בשבוע האחרון שלא רמזת בו על הגיוס שלך :) |
אומר הבנאדם שפתח את הט'רד
אבא שלנו מתגייס
:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מתחת לחגורה.. |
אולי מתחת לחגורה... אבל זה היה במקום :)
קיצר במקום לזיין את השכל פשוט כנס לאוטו ובוא לפה כבר!!!
ותגרור את מלמן איתך... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
מה זה כפית לתחת באוז???
אחי זה כלום..........:)
|
מה אתה רוצה ?
התחלתי לראות רק מהעונה האחרונה
:D
ובאמת בזבזתי גם אני שעות שינה
שחכתי לשים שעון מעורר בבוקר איחרתי לבצפר
;) |
|
|
| DjChook |
:nervous: :eyespop: :eek: :( :confused: :eyes: :conf: :disbelief
זה מה שיש לי להגיד אחרי מה שהיה פה ביום שני
ובגלל שאני יודע שרועי פה הכי מכור לזה והוא לא ראה.. נא לרשום באמת מה קרה |
|
|
| NyKoN |
רצחו את הראש עיר ולאף אחד לא היה אכפת
ביצ'ר השתחרר
השחורים של בר עברו לטלמרקטינג
המוסלמים עברו לייצר את הספר זכרונות של אגוסטוס ורצחו את שואסמו המנהיג של המוסלמים (ברח לי השם) |
|
|
| KrazyDJs |
היה פרק טוב..
רק פיספסתי 5 דקות מההתחלה, מזל שהקלטתי :)
וגם עוד איזה אחד מת..
גרסיה ?
שחכתי תשם שלו..
ושחתכו להוא תקרסוליים פאקקק :\ |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
היה פרק טוב..
רק פיספסתי 5 דקות מההתחלה, מזל שהקלטתי :)
וגם עוד איזה אחד מת..
גרסיה ?
שחכתי תשם שלו..
ושחתכו להוא תקרסוליים פאקקק :\ |
חחחח כן קטלני שחתכו לו את הקרסוליים חחחח זיינו אותו חזק |
|
|
| DjChook |
אני משוכנע שרשמתי
"נא לא לרשום מה קרה פה"
כדי שהוא לא ידע חחח
אבל אם כבר רשמת
רצחו את סעיד
ררררררררררררררררררררררררררררררררר
כרים סעיד
לאאאאאאאאאאאאאאאאא |
|
|
|
|