|
סדרת המופת אוז!!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני אומר סוגרים את אוז
ורועי בתכלס אני לא מדבר על זה כי רק איתך הייתי מדבר על זה
וגם איפשהו לא רוצים להרוס לך אם אתה לא יודע מה היה
|
אחי... אני מתקשר להורים שלי פק"ל קבוע ביום שני באיזה 11 כדי שלא ישכחו להקליט לי!!
ואיך שאני חוזר אני רואה... מפנה זמן לזה
לפני כמה שבועות ראיתי 2 פרקים בשעה 2-3 בלילה רק כדי לא לפספס...
קיצר... דבר חופשי... ראיתי את כל הפרקים ללא יוצא מן הכלל
והסיבה שיש כל כך הרבה רציחות זה בגלל שזה הסוף אז כולם מתים והכל :)
גם רצחו את מוראלס לפני איזה 2 פרקים ככה... למי שלא ידע...
ורצחו את עומאר וויט בפרק האחרון...
בכלל... האיציק הזה הוא משוגע... אני לא מבין מה הסרט שלו!!!
ועוד משהו... לא מובן לי כל הקטע של קלר ושילינגר... אחד הדברים הפחות ברורים שהיו שם |
|
|
| losix |
יום שני הזה פרק אחרון כמה חבל:sadgreen:
אין מצב שיהיה עוד עונה לאוז? |
|
|
| NyKoN |
אין מצב
עונה אחרונה בהחלט
ויש 2 חלקים לפרק האחרון
יום שני זה החלק הראשון
ויום שני הבא החלק השני
יענו יש 2 פרקים עוד
:D |
|
|
| ADiSH |
| איז זה שבפרקים האחרונים הגיע ההומו הזה שרוצה להשתלט על אוז? |
|
|
| DjChook |
| רק אני חשבתי שהיה פרק מעפן היום ? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
פרק מוזר קצת...
בכלל לא ברור מה הולך לקרות בסוף
היה מצחיק עם אגממנון הטמבל הזה, איך הוא התפרץ על הוועדה חחח
ונראה לי בפרק הבא מיגל אלוורז הולך להשתולל על ההומו הזה כי הוא בטוח שהשחרור על תנאי שלו לא יתקיים לעולם, למרות שנראה לי שהמשגיח הזה רק בוחן אותו. |
|
|
| DjChook |
זה היה ברור שהוא רק בודק אותו
אבל אני לא יודע, מיגל לא ממש מעניין אותי
יו ההומו החדש הזה.... צריך לדקור אותו..
אהבתי שהזה לקח את הסם והתחיל להתפרע לקצב הפסיכודאלי |
|
|
| KrazyDJs |
כוסעמק..
עוד פעם שחכתי :confused: |
|
|
| Eitan E |
טוב אני לא יודע מה איתכם אבל אני חולה שאוז מחוברת אליו לוריד
ואחריי שראיתי את החלק ה-1 של פרק הסיום לא יכולתי לחכות עד יום שני הבא כדי לראות את הסיום
בטח יש עוד הרבה כאלה בפורום
אני יודע שאני יהרוס למס' אנשים את פרק הסיום אם אני אספר מה הולך שם בגלל זה החלטתי לפרסם לינק
http://www.tvtome.com/tvtome/servle...08/epid-233703/
למי שרוצה להוריד בקאזה אז לפרק קוראים
Exuent Omes part2
אני החלטתי לעשות לי ספריית אוז בייתית במקום לרכוש כל עונה של אוז מאמזון ב55$
או מי שהפסיד פרקים של אוז יכול להתעדכן דרך הלינק
מעניין אותי לדעת על איזה יצירת אומנות נוספת היוצר של אוז (תום פונטנה )עובד עכשיו כי אוז הסתיים במרץ :confused: |
|
|
| warpedd_ |
צריך לעשות סידרה עם כל הכוכבים של
HBO
משהו סטייל שלושה בדירה אחת
עם קארי טוני סופרנו וביצ'ר
יכול להיות די מצחיק
או
ביג קרמלה ואוריילי |
|
|
| DjChook |
אני רק באמת לא מבין למה צריך להיות עוד טרד על הסידרה הזאת
ותכלס הפרק ביום שני איכזב אז נקווה שביום שני הבא יהיה נורמלי |
|
|
| KrazyDJs |
תודה מלך :p
עכשיו אני יודע מאיפה להוריד את הפרקים שפיספסתי
:D |
|
|
|
|