return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
סדרת המופת אוז!!! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אני אומר סוגרים את אוז
ורועי בתכלס אני לא מדבר על זה כי רק איתך הייתי מדבר על זה
וגם איפשהו לא רוצים להרוס לך אם אתה לא יודע מה היה


אחי... אני מתקשר להורים שלי פק"ל קבוע ביום שני באיזה 11 כדי שלא ישכחו להקליט לי!!
ואיך שאני חוזר אני רואה... מפנה זמן לזה
לפני כמה שבועות ראיתי 2 פרקים בשעה 2-3 בלילה רק כדי לא לפספס...
קיצר... דבר חופשי... ראיתי את כל הפרקים ללא יוצא מן הכלל


והסיבה שיש כל כך הרבה רציחות זה בגלל שזה הסוף אז כולם מתים והכל :)
גם רצחו את מוראלס לפני איזה 2 פרקים ככה... למי שלא ידע...
ורצחו את עומאר וויט בפרק האחרון...

בכלל... האיציק הזה הוא משוגע... אני לא מבין מה הסרט שלו!!!

ועוד משהו... לא מובן לי כל הקטע של קלר ושילינגר... אחד הדברים הפחות ברורים שהיו שם
losix
יום שני הזה פרק אחרון כמה חבל:sadgreen:
אין מצב שיהיה עוד עונה לאוז?
NyKoN
אין מצב
עונה אחרונה בהחלט

ויש 2 חלקים לפרק האחרון
יום שני זה החלק הראשון
ויום שני הבא החלק השני

יענו יש 2 פרקים עוד
:D
ADiSH
איז זה שבפרקים האחרונים הגיע ההומו הזה שרוצה להשתלט על אוז?
DjChook
רק אני חשבתי שהיה פרק מעפן היום ?
DJ-Kreing^^
פרק מוזר קצת...
בכלל לא ברור מה הולך לקרות בסוף

היה מצחיק עם אגממנון הטמבל הזה, איך הוא התפרץ על הוועדה חחח

ונראה לי בפרק הבא מיגל אלוורז הולך להשתולל על ההומו הזה כי הוא בטוח שהשחרור על תנאי שלו לא יתקיים לעולם, למרות שנראה לי שהמשגיח הזה רק בוחן אותו.
DjChook
זה היה ברור שהוא רק בודק אותו
אבל אני לא יודע, מיגל לא ממש מעניין אותי

יו ההומו החדש הזה.... צריך לדקור אותו..

אהבתי שהזה לקח את הסם והתחיל להתפרע לקצב הפסיכודאלי
KrazyDJs
כוסעמק..
עוד פעם שחכתי :confused:
Eitan E
טוב אני לא יודע מה איתכם אבל אני חולה שאוז מחוברת אליו לוריד
ואחריי שראיתי את החלק ה-1 של פרק הסיום לא יכולתי לחכות עד יום שני הבא כדי לראות את הסיום

בטח יש עוד הרבה כאלה בפורום
אני יודע שאני יהרוס למס' אנשים את פרק הסיום אם אני אספר מה הולך שם בגלל זה החלטתי לפרסם לינק

http://www.tvtome.com/tvtome/servle...08/epid-233703/


למי שרוצה להוריד בקאזה אז לפרק קוראים
Exuent Omes part2

אני החלטתי לעשות לי ספריית אוז בייתית במקום לרכוש כל עונה של אוז מאמזון ב55$

או מי שהפסיד פרקים של אוז יכול להתעדכן דרך הלינק

מעניין אותי לדעת על איזה יצירת אומנות נוספת היוצר של אוז (תום פונטנה )עובד עכשיו כי אוז הסתיים במרץ :confused:
warpedd_
צריך לעשות סידרה עם כל הכוכבים של
HBO

משהו סטייל שלושה בדירה אחת
עם קארי טוני סופרנו וביצ'ר
יכול להיות די מצחיק
או
ביג קרמלה ואוריילי

DjChook
אני רק באמת לא מבין למה צריך להיות עוד טרד על הסידרה הזאת

ותכלס הפרק ביום שני איכזב אז נקווה שביום שני הבא יהיה נורמלי
KrazyDJs
תודה מלך :p
עכשיו אני יודע מאיפה להוריד את הפרקים שפיספסתי
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement