return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
כנסו!!! זה חשוב לכל אחד ממכם (pg. 2)
View this Thread in Original format
skelz
הלוואי וזה היה כזה פשוט
חוץ מזה המטרה היא לא לפרוץ שרתים
המטרה היא שיהיה לנו שרת חוקי שלנו
ולא נצטרך כל הזמן ללכת לפרוץ ולחפש שרתים חדשים
Djsamorai
quote:
Originally posted by idanhakia
חברים לפי דעתי אפשר אפילו שכל אחד יביא קצת כסף ואז נקנה אחד?

אפשרי לעשות דבר כזה?


הבעיה היא שהתשלום הוא חודשי ...

לפחות ככה אני הבנתי
KrazyDJs
רעיון נחמד מאוד
אני לא שולל אותו
אבל אני הייתי מעדיף לפתוח
HUB
ב
dc++

לדעתי לפחות זה יותר טוב...:\
ADiSH
זה לא הבעיה (נראה לי שפשוט צריך תוכנה אחרת כדי לפתוח האב)
שרת טוב זה דיי יקר
§chop¥
אחלה של רעיון שבעולם!!
רק 2 דברים
1.שיהיו סרטים של טראנסים כמו דיוידי של טייסטו נשמה כפרה עליו
2.אולי אפילו נפתח ערוץ במירס שכל אחד יהיה סבוט ויהיה אחד אחראי על העניינים כמו אופים וסבלאדגנים
Gil Shwarts
עזבו אותכם מהבולשיט הזה עכשיו
קודם כל תדאגו להרים את האתר...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
עזבו אותכם מהבולשיט הזה עכשיו
קודם כל תדאגו להרים את האתר...


ראסמי שטות!!

למי יש כוח להתעסק עם זה עכשיו... :)
אבל וואלה... אם תמצאו אני זורם
MaMaMiA
הקטע עם המירס נשמע טוב!
AnthemFreak
לא האב ולא שום דבר
כל הקטע בשרת שרוצים לפתוח זה שיהיה אפשר לפקסס אליו דברים בכמויות
אם זה יהיה האב או כל רעיון מפגר אחר זה לא יהיה טוב למה לא יהיה בו הרבה דברים והוא לא יהיה נוח
פשוט למי שיש קשרים שיברר מה הוא יכול לעשות
DJ_Yuval
הכי טוב זה שקודם נעלה אתר וערוץ במירק
עד שנארגן שרת חוקי לקבצים וזה נשלח בינתיים למירק
וגם יהיה לנו צ'ט.. זה עדיף מההאב
אני מבין במירק אני יביא לנו בוט לערוץ ב
EFNET
מישהו מעוניין?

itamarsan
quote:
Originally posted by KrazyDJs
רעיון נחמד מאוד
אני לא שולל אותו
אבל אני הייתי מעדיף לפתוח
HUB
ב
dc++

לדעתי לפחות זה יותר טוב...:\

זה גם רעיון מעולה אבל שרת עדיף אחי
כי יש אתה תוכל לאחסן יותר בחופשיות ובאהב תצתרף לבקש אישורים וכאלו יש מביןןן
Viber
quote:
Originally posted by itamarsan
זה גם רעיון מעולה אבל שרת עדיף אחי
כי יש אתה תוכל לאחסן יותר בחופשיות ובאהב תצתרף לבקש אישורים וכאלו יש מביןןן


עזוב אותך,אפשר להיתנחל כולנו באיזה האב עם שתי מישתמשים וככה גם אין את הטירחה של למצוא פאב או משהו,כולם נהנים:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement