|
כנסו!!! זה חשוב לכל אחד ממכם (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| skelz |
הלוואי וזה היה כזה פשוט
חוץ מזה המטרה היא לא לפרוץ שרתים
המטרה היא שיהיה לנו שרת חוקי שלנו
ולא נצטרך כל הזמן ללכת לפרוץ ולחפש שרתים חדשים |
|
|
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by idanhakia
חברים לפי דעתי אפשר אפילו שכל אחד יביא קצת כסף ואז נקנה אחד?
אפשרי לעשות דבר כזה? |
הבעיה היא שהתשלום הוא חודשי ...
לפחות ככה אני הבנתי |
|
|
| KrazyDJs |
רעיון נחמד מאוד
אני לא שולל אותו
אבל אני הייתי מעדיף לפתוח
HUB
ב
dc++
לדעתי לפחות זה יותר טוב...:\ |
|
|
| ADiSH |
זה לא הבעיה (נראה לי שפשוט צריך תוכנה אחרת כדי לפתוח האב)
שרת טוב זה דיי יקר |
|
|
| §chop¥ |
אחלה של רעיון שבעולם!!
רק 2 דברים
1.שיהיו סרטים של טראנסים כמו דיוידי של טייסטו נשמה כפרה עליו
2.אולי אפילו נפתח ערוץ במירס שכל אחד יהיה סבוט ויהיה אחד אחראי על העניינים כמו אופים וסבלאדגנים |
|
|
| Gil Shwarts |
עזבו אותכם מהבולשיט הזה עכשיו
קודם כל תדאגו להרים את האתר... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
עזבו אותכם מהבולשיט הזה עכשיו
קודם כל תדאגו להרים את האתר... |
ראסמי שטות!!
למי יש כוח להתעסק עם זה עכשיו... :)
אבל וואלה... אם תמצאו אני זורם |
|
|
| MaMaMiA |
| הקטע עם המירס נשמע טוב! |
|
|
| AnthemFreak |
לא האב ולא שום דבר
כל הקטע בשרת שרוצים לפתוח זה שיהיה אפשר לפקסס אליו דברים בכמויות
אם זה יהיה האב או כל רעיון מפגר אחר זה לא יהיה טוב למה לא יהיה בו הרבה דברים והוא לא יהיה נוח
פשוט למי שיש קשרים שיברר מה הוא יכול לעשות |
|
|
| DJ_Yuval |
הכי טוב זה שקודם נעלה אתר וערוץ במירק
עד שנארגן שרת חוקי לקבצים וזה נשלח בינתיים למירק
וגם יהיה לנו צ'ט.. זה עדיף מההאב
אני מבין במירק אני יביא לנו בוט לערוץ ב
EFNET
מישהו מעוניין? |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
רעיון נחמד מאוד
אני לא שולל אותו
אבל אני הייתי מעדיף לפתוח
HUB
ב
dc++
לדעתי לפחות זה יותר טוב...:\ |
זה גם רעיון מעולה אבל שרת עדיף אחי
כי יש אתה תוכל לאחסן יותר בחופשיות ובאהב תצתרף לבקש אישורים וכאלו יש מביןןן |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by itamarsan
זה גם רעיון מעולה אבל שרת עדיף אחי
כי יש אתה תוכל לאחסן יותר בחופשיות ובאהב תצתרף לבקש אישורים וכאלו יש מביןןן |
עזוב אותך,אפשר להיתנחל כולנו באיזה האב עם שתי מישתמשים וככה גם אין את הטירחה של למצוא פאב או משהו,כולם נהנים:) |
|
|
|
|