|
כנסו!!! זה חשוב לכל אחד ממכם (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחחחח שוק
בקיצר מה נסגר ?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אתה לא פקטור רועי...
אתה חי פה :) |
אל תלכלך
אני חי פה בדיוק כמו שכל הקבועים חיים פה :p |
|
|
| hazzard |
תכלס יהיה בסוף
FTP?
כי ממש לא רואים מה הולך פה
אני יכול לתרום כל מה שקשור לסרטים ותוכנות חדשות יש לי .. |
|
|
| KosmiK-G8 |
נעלמתי לשבוע ואני רואה שעניינים לא זזים כל כלך
בכל מקרה אני יכול לתרום קצת מהטמטום שלי ומהמופרעות שלי
חוץ מזה יש לי כמו שאחדים כבר יודעים חבר בבסיס שיש לו גישה לדברים דרך בן דוד מחו"ל אז אולי אני יוכל לארגן דרכו דברים נדירים |
|
|
| Biondo |
יאללה חברה תעלו כבר שרת מה נסגר
כל מה שתרצו,יהיה עליו.
רק תסדרו שרת. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
נו מה נסגר אחים שלי?
אתם אומרים שיש שרת, אבל איפה הוא? |
|
|
| Gil Shwarts |
השרת מתחבא :)
הוא מתבייש... |
|
|
| KosmiK-G8 |
תאמת אם צריכים שרת טוב אני נראה לי יכול לארגן
אני זוכר שבבית ספר התיכון שלי היה שרת תותח...
חמוד כזה בן 60 שיושן תמיד בבית ספר ויש לו יותר זקן מלרב עובדיה יוסף והוא היה מסתובב עם מקל של מטאטא שבקצה שלו יש שפיץ כזה שהוא תוקע בלכלוכים ומרים אותם לפח...
רוצים את השרת הזה..? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by guetag
??
שוב מה נסגר עם זה? |
מה אני אגיד לך, כל אחד אומר שהוא יכול לארגן..... אבל בתאכל'ס זה רק דיבורים.... מעשים עוד לא ראינו
וכנראה שגם לא נראה :( |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by guetag
חבל..זה היה ממש מועיל |
אכן כן
נו טוב, יש האב :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by guetag
בוא נארגן אפ טי פי של הפורום
כמו שהיה הכי טוב והכי נוח יותר מהאב הזין הזה |
בשביל זה הקימו את הטרד הזה
אבל הוא קיים כבר הרבה זמן, ודיברו הרבה על זה שכל אחד ואחד פה יכול לארגן שרת, אבל אף אחד לא עושה כלום
מה השתנה מאז? |
|
|
| Shahar |
אל תארגנו שרת פרוץ וזה לא חשוב אם זה בנאדם פרטי או איזה חברה בכל מקרה אם יעלו עליכם יזיינו את כל מי שהתחבר ובטח את מי שפרץ ....
יש לי מחשבים בכמה ספקים ואני צריך לשאול מי מרשה שיעלו אליו קבצים כמו שאתם רוצים ואם אחד הספקים מרשה אני אתן לכם כמה גיגה... |
|
|
|
|