|
כנסו!!! זה חשוב לכל אחד ממכם (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
| quote: | Originally posted by skelz
הממ.. למי שיש גישה לדברים חדשים וכדומה
ומוכן לעזור לנו במילוי ועדכון
שישאיר לי הודעה
|
FTPאני אומר שיש פה חברה עם גישה ל
FXPופשוט אפשר לעשות
זה יסדר את הבעיות לכולם, גם ככה יש יותר מדי טראקים כל יום |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני מוכן לתרום פסיכודלי חדש ועצבני :D
מישהו מעוניין? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני אשמח לגישה, אם אתם לא מתנגדים כמובן...
:rolleyes:
דווקא כשסופסוף האינטרנט שלי תפס קצת מהירות אז אני יוכל להעלות כל מיני שטויות
אם בא לכם אז
PM me
;) |
|
|
| Segev |
| המחשב שלי פתוח כל לילה כל הלילה גם ככה אז אין לי בעיה להעלות דברים הבעיה שאין לי את הדברים הכי חדשים שיש... |
|
|
| Gil Shwarts |
| אני יתרום בכך שאני יתחבר לשרת ויוריד משם הכל :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני יתרום בכך שאני יתחבר לשרת ויוריד משם הכל :) |
חחחחחחחחחחחחחח ליצ'ר |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני יתרום בכך שאני יתחבר לשרת ויוריד משם הכל :) |
אולי לא תוכל לתרום?
חשבת על זה? :tongue3 |
|
|
| KrazyDJs |
אני גם ינסה לתרום :)
ד"א
אנחנו יוצרים קשר איתכם.
או אתם איתנו ?
:D |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by skelz
אולי לא תוכל לתרום?
חשבת על זה? :tongue3 |
האופציה הזאת לא ריאלית ידידי הקט :)
תסתכל בפרופיל שלי אחי, לפי חישוב מהיר
יש לי פי 22 הודעות ממך :):D:D:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
האופציה הזאת לא ריאלית ידידי הקט :)
תסתכל בפרופיל שלי אחי, לפי חישוב מהיר
יש לי פי 22 הודעות ממך :):D:D:D |
אז זה אומר שלפי חישוב מהיר יש לי פי 88 ומשהו הודעות ממנו :p |
|
|
| Gil Shwarts |
אתה לא פקטור רועי...
אתה חי פה :) |
|
|
|
|