|
כנסו!!! זה חשוב לכל אחד ממכם (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אחים שלי יקרים.. יש לי חדשות..
השגתי לנו שרת!!!!!!!!
יאללה בלאגן..
הסיפור הוא.. שיש לי חבר האקר.. :) שמרבה לפרוץ כל מיני חארות
ואיך לא חשבתי על זה עד עכשיו שהוא יוכל לעזור לי
אז קיצור יש לנו סרבר
הותיקים ומי שמכיר אותי שידבר איתי באיציקיו לפרטים
בתודה שירן:D
|
פחח... ואז זה שהמחשב שייך לו יראה את כל האיפיים שהתחברו וישלח ל
ISP שלכם
ואז תאכלו זין?
לא כדאי |
|
|
| AnthemFreak |
אחי הוא לא פורץ לאנשים פרטיים..
ממה שאני מבין.. הוא פורץ לדדיקייטד סרברס.. ושלז.. וכל מיני כאלה |
|
|
| ADiSH |
כל עוד לא ניתפס אז יופי......
:p |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by Shahar
פחח... ואז זה שהמחשב שייך לו יראה את כל האיפיים שהתחברו וישלח ל
ISP שלכם
ואז תאכלו זין?
לא כדאי |
שחר אל תגיד לי שאתה לא מוריד סרטים.. :)
וגם לא MP3 |
|
|
| AnthemFreak |
יוואוו סעמק יש קצת עיכוב..
איזה מעצבן זה
חבר שלי לא מוצא תכתובת של השרת שהוא מצא
אז אני יבקש ממנו שיזדרז
אני מתת כבר שזה יתחיל |
|
|
| AnthemFreak |
כן:)
זהו.. יש סייט
חבר שלי נתן לי תפרטין
והורדתי על 100!!!!!!!!!!!!
ואני מוריד בדרך כלל על איזה 75 80.. מאתרים!!
זה מהיר משהו אש!!
ויש מלא ג'יגה
אז אמרתי לו רק שישנה את השם משתמש וססמא
ואני יתן לכולם תפרטים מחר או משו כזה.. |
|
|
| ADiSH |
:happy2: <--happy!!
יפה מאוד
תודה..:p |
|
|
| MaMaMiA |
| You Are The KING!!!!:haha: :haha: :gsmile: :tongue3 :tongue3 :eyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MaMaMiA
You Are The KING!!!!:haha: :haha: :gsmile: :tongue3 :tongue3 :eyes: |
no, you de king!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מעולה אחי, אתה פשוט תותח!!!!!!! תשאיר לי את הפרטים באיציק גם אם אני לא מחובר..... כי אני כנראה לא אהיה בבית כמעט כל היום |
|
|
| TTman |
פיששששששששששששששששש
איזה ליגההההההההההה |
|
|
| skelz |
בקרוב נפיץ גישות
(אני ושירן)
אני מדגיש ואומר
הגישות מיועדות אך ורק לאלו שבאמת מגיע להם..
לאנשים הפעילים, לאנשים המוכרים ולאלו שאנחנו סומכים עליהם
כל מי שיבוא לפה וירשם במטרה לקבל גישה..
אני מודיע מראש
זה לא יקרה
השרת מיועד למי שבאמת אכפת לו מהקהילה
ומוכן לתרום.. ודיבורים לא מעניינים אותי
אבל מעשים כן.. ורואים לפי ההשתתפות בפורום
זה הכל בנתיים.. המממ
לחברים שבצבא.. אני לא שוכח אותכם אחים
גם אתם תקבלו גישה :)
הממ.. למי שיש גישה לדברים חדשים וכדומה
ומוכן לעזור לנו במילוי ועדכון
שישאיר לי הודעה
תודה. |
|
|
|
|