return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
כנסו!!! זה חשוב לכל אחד ממכם (pg. 5)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
:eyes: :eyes:
הוא עכשיו אמר לי (חברי ההאקר) שהוא פרץ למשהו נדיר
יותר מהיר..
הוא אמר שמונה יוזרים.. כל אחד יוריד על 150!!!!!!!!
אין מה לדאוג אנחנו מסודרים
הוא פורץ מלא כאלה
אז גם אם שלנו יפול.. יש מלא בסטנד ביי:D
אנחנו מסודרים


יובל.. חח ממש עלק רועי
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by AnthemFreak
:eyes: :eyes:
הוא עכשיו אמר לי (חברי ההאקר) שהוא פרץ למשהו נדיר
יותר מהיר..
הוא אמר שמונה יוזרים.. כל אחד יוריד על 150!!!!!!!!
אין מה לדאוג אנחנו מסודרים
הוא פורץ מלא כאלה
אז גם אם שלנו יפול.. יש מלא בסטנד ביי:D
אנחנו מסודרים


יובל.. חח ממש עלק רועי


סבבה.. אבל אני מוריד מקסימום על 90 יש לי
750K
ובאיזה מדינה?

ומה אתה מסתבלט על רועי? חבל עכשיו לא יהיה שרת לפורום למה מחר לא ידלק לך המחשב
זה יעשה לך מסך הכל ויגיד שכל הקבצים שלך נמחקו כולל אוסף הטראקים מחודש אוגוסט בשנת 99 שמקוטלגים לפי סדר הא-ב' שלך
:p
Rising
מזל טוב....
אני מוכן לתרום :tongue2
Viber
quote:
Originally posted by AnthemFreak
אחים שלי יקרים.. יש לי חדשות..
השגתי לנו שרת!!!!!!!!
יאללה בלאגן..
הסיפור הוא.. שיש לי חבר האקר.. :) שמרבה לפרוץ כל מיני חארות
ואיך לא חשבתי על זה עד עכשיו שהוא יוכל לעזור לי
אז קיצור יש לנו סרבר
הותיקים ומי שמכיר אותי שידבר איתי באיציקיו לפרטים
בתודה שירן:D

edit:
אני רק רוצה להוסיף..
שהשרת הוא מהיר מאוד!!!
ויהיה אפשר להתחבר איזה 8 יוזרים..
נראה איך המהירות תהיה שיהיו מחוברים 8 יוזרים
ואז נחליט אם להעלות את מספר היוזרים או להוריד
יאללה חברה.. פנו אלי באיציקיו
ונתחיל להפגיז



מאוחר מדי להתחיל להתחנף אליך??:D
HyPeRSoNiC
רק שמתי לב לטרד הזה עכשיו....... מוזר.........

כל הכבוד לך שירן!!!!!!!
ותודה!
אני רציתי שיהיה שרת כמו שהיה של חן...... שנוכל ללוצ'ץ אותו
(וגם להעלות דברים כמובן)
:D :D :D :D :D :D :D :D

תגיד, השרת שמצאת תומך בפאסיב? יעני אפשר להיכנס אליו מהאקספלורר???
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Viber
מאוחר מדי להתחיל להתחנף אליך??:D


כן , הרי זה ברור שהוא יביא לי ראשון אהמ
:rolleyes:

quote:
תגיד, השרת שמצאת תומך בפאסיב? יעני אפשר להיכנס אליו מהאקספלורר???


לא
כי זה שרת של
serv-u
DjChook
יאלה
ICQ
KosmiK-G8
אם אני יארגן לדייב דרזדן גישה לשרת בטח המניות שלי אצלו יעלו והוא עוד יותר ישמח לבוא לארץ....


דרך אגב אי אפשר לשלוח לו יותר פי אם

התיבה שלו מלאה והוא צריך לרוקן אותה
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אם אני יארגן לדייב דרזדן גישה לשרת בטח המניות שלי אצלו יעלו והוא עוד יותר ישמח לבוא לארץ....


דרך אגב אי אפשר לשלוח לו יותר פי אם

התיבה שלו מלאה והוא צריך לרוקן אותה


למה לא נראה לי שהוא ינגן צרובים?
KosmiK-G8
חחחחחחח....
כן גם לי לא נראה...

AnthemFreak
חברה מחר זה קורה..!!!!!!
מחר אנחנו פותחים את הסייט האדיר שלנו!!
אז לכל מי שיש גישה ועוד לא פנה אלי לאיציקיו
בואו מחר לקבל פרטים
להית'..
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חברה מחר זה קורה..!!!!!!
מחר אנחנו פותחים את הסייט האדיר שלנו!!
אז לכל מי שיש גישה ועוד לא פנה אלי לאיציקיו
בואו מחר לקבל פרטים
להית'..


סייט?? זה לא סייט זה סתם פאב פרטי
ויאללה תן פרטים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement