return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
כנסו!!! זה חשוב לכל אחד ממכם (pg. 4)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
יש מצב אני מסדר לנו שרת די מהיר..
צריך לקבל תשובה ממישהו
אז אני יודע לכם מחר יומיים שלושה נראה כבר..
skelz
quote:
Originally posted by KrazyDJs
או אולי יפרצו לסייט
שטויות כאלו


אחי.. ברור שיפרצו
אנחנו נפרסם אותו פה בפורום
וגם ב Music Discussion
שככה כולם יוכלו לנסות לפרוץ אותו
וגם להוריד ממנו דברים כאוות נפשם
חחחח
נראה לך שלא נאבטח את הקופסא לפני שנריץ שם שרת כלשהו?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by skelz
אחי.. ברור שיפרצו
אנחנו נפרסם אותו פה בפורום
וגם ב Music Discussion
שככה כולם יוכלו לנסות לפרוץ אותו
וגם להוריד ממנו דברים כאוות נפשם
חחחח
נראה לך שלא נאבטח את הקופסא לפני שנריץ שם שרת כלשהו?


מה אתה מלגלג עלי ? מסתלבט עלי ?
צוחק על חשבוני ? עלי ?

יאללה שידרוס אותך כבש ברוורס
כולה הצעתי משו...

:rolleyes:
skelz
צחוקים אחי
:)

אל תיקח את זה אישית
או ללב :)
DjChook
First of all i would like to thank everybody who worship me :)

When i get back to Israel ill c what i can do.

Maybe ill find a new source
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
First of all i would like to thank everybody who worship me :)


I miss you :)

עוד שבוע אולי גם אני יארגן לכם משהו...
אני יותר בקטע של נפח גדול המהירות זה קצת יותר בעיה אבל אין פה מפונקים אני מקווה.
Ariels
אני לא חושב שצריך כל כך הרבה נפח או מהירות
אבל בתכלס לפי דעתי יותר חשוב מהירות מנפח

הרי אנחנו מתכננים על משהו איכותי ולא על כמות

לפי דעתי עדיף שיהיה מעט מקום והרבה חומר איכותי ומהירות מאשר
הרבה מקום, איטיות וחרא של חומר

כאילו בדוק שאם יש מישהו שסתם יעלה טונה חומר
רק כדי שיראו שהוא מעלה הרבה וחרא טראקים
אנחנו מסרסים אותו בלי הרדמה
LioR
quote:
Originally posted by skelz
אחי.. ברור שיפרצו
אנחנו נפרסם אותו פה בפורום
וגם ב Music Discussion
שככה כולם יוכלו לנסות לפרוץ אותו
וגם להוריד ממנו דברים כאוות נפשם
חחחח
נראה לך שלא נאבטח את הקופסא לפני שנריץ שם שרת כלשהו?


חחחחחח לרגע חשבתי שאתה רציני


[NOT] :P
DJ_Yuval
יאללה כנסו ל

#ta-il

ב
EFNET
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
יאללה כנסו ל

#ta-il

ב
EFNET



נו איפה כולם כוסאמק???????

:whip: :whip: :whip: :whip:

ואגב
SHOKK
זה לא בוט זה אני ויש לי
PSYBNC

AnthemFreak
אחים שלי יקרים.. יש לי חדשות..
השגתי לנו שרת!!!!!!!!
יאללה בלאגן..
הסיפור הוא.. שיש לי חבר האקר.. :) שמרבה לפרוץ כל מיני חארות
ואיך לא חשבתי על זה עד עכשיו שהוא יוכל לעזור לי
אז קיצור יש לנו סרבר
הותיקים ומי שמכיר אותי שידבר איתי באיציקיו לפרטים
בתודה שירן:D

edit:
אני רק רוצה להוסיף..
שהשרת הוא מהיר מאוד!!!
ויהיה אפשר להתחבר איזה 8 יוזרים..
נראה איך המהירות תהיה שיהיו מחוברים 8 יוזרים
ואז נחליט אם להעלות את מספר היוזרים או להוריד
יאללה חברה.. פנו אלי באיציקיו
ונתחיל להפגיז
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by AnthemFreak
אחים שלי יקרים.. יש לי חדשות..
השגתי לנו שרת!!!!!!!!
יאללה בלאגן..
הסיפור הוא.. שיש לי חבר האקר.. :) שמרבה לפרוץ כל מיני חארות
ואיך לא חשבתי על זה עד עכשיו שהוא יוכל לעזור לי
אז קיצור יש לנו סרבר
הותיקים ומי שמכיר אותי שידבר איתי באיציקיו לפרטים
בתודה שירן:D

edit:
אני רק רוצה להוסיף..
שהשרת הוא מהיר מאוד!!!
ויהיה אפשר להתחבר איזה 8 יוזרים..
נראה איך המהירות תהיה שיהיו מחוברים 8 יוזרים
ואז נחליט אם להעלות את מספר היוזרים או להוריד
יאללה חברה.. פנו אלי באיציקיו
ונתחיל להפגיז


פצצות!
מה המהירות של השרת וכמה מקום יש בו
אגב תחזור לערוץ במירק אני מתגעגע
רגע אמרת חבר האקר!!!
עוד פעם אתה מנצל את רועי?!!??!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement