|
כנסו!!! זה חשוב לכל אחד ממכם (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Eitan E |
אני יכול לדבר עם חבר שלי אולי הוא יוכל לסדר איזה משהו
הוא עובד בפרוייקט כזה שמלמד אנשים מעיירות פיתוח איך להשתמש במחשב והאינטרנט ויש להם חיבור מהיר בטירוף
אבל הדבר הזה יכול רק זמני כי בודקים אותם שם |
|
|
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by Viber
עזוב אותך,אפשר להיתנחל כולנו באיזה האב עם שתי מישתמשים וככה גם אין את הטירחה של למצוא פאב או משהו,כולם נהנים:) |
אפשר להיתנחל כן ..
להוריד במהירות לא כ"כ גבוהה ..
טיפה יותר מסורבל ..
כי אם לשני אנשים יש פייר וואל אז אי אפשר להוריד אחד מהשני ..
ואי אפשר לפקסס חומר למקום מסוים כדי שכולם יורידו ...
אפשר לבקש מאיזה אנשים שכל פעם יביאו לנו פאב עד שהוא יפול ואז לקבל אחד חדש ...
זה הפיתרון לפי דעתי הכי מהיר לעת עתה ..
ואחרי זה אפשר לחשוב על ליקנות אחד חוקי או משהו בסיגנון .. |
|
|
| Ariels |
נפתח לנו איזה שרת ברשות
בכל אני חושב להיות תושב עם ת.ז כתומה או ירוקה בשטחים זה הכי טוב
בגלל שזה לא בדיוק מדינה אז אים שם חוק ביןלאומי
ובגלל שזה לא מסופח למדינת ישראל החוק הישראלי לא תקף שם
בגדול החוק התקף שם כרגע זה החוק הירדני אבל בגלל שהירדנים לא שם אין שם
אכיפה אז עובדים לפי החוקים שהיו במנדט הבריטי מה שאומר שאין זכויות
יוצרים על שום דבר וגם אי אפשר לתבוע אותך על הפרה שם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
נפתח לנו איזה שרת ברשות
בכל אני חושב להיות תושב עם ת.ז כתומה או ירוקה בשטחים זה הכי טוב
בגלל שזה לא בדיוק מדינה אז אים שם חוק ביןלאומי
ובגלל שזה לא מסופח למדינת ישראל החוק הישראלי לא תקף שם
בגדול החוק התקף שם כרגע זה החוק הירדני אבל בגלל שהירדנים לא שם אין שם
אכיפה אז עובדים לפי החוקים שהיו במנדט הבריטי מה שאומר שאין זכויות
יוצרים על שום דבר וגם אי אפשר לתבוע אותך על הפרה שם |
חחחחחחחחחחחחחחחחח התגעגעתי אלייך אריאל!!!!!
בואו נעשה את זה חבר'ה!! :haha: |
|
|
| Ariels |
אל תשאל נכנס לי וירוס למחשב שמחק את כל ההארד דיסק
אני עושה פורמט כל שעתיים בערך כי ה2000 רץ לי חרא על המחשב
XP מי מארגן לי
??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
אל תשאל נכנס לי וירוס למחשב שמחק את כל ההארד דיסק
אני עושה פורמט כל שעתיים בערך כי ה2000 רץ לי חרא על המחשב
XP מי מארגן לי
??? |
פירמטת ועדיין יש לך וירוס?!
מה הסרט???
ו 98 הכי בסט :)
או לפחות עם הכי פחות באגים וכאלה של פריצות וכדומה |
|
|
| Ariels |
בשביל 98 אני צריך דיסקט איתחול של 98
XP אני כרגע עסוק בלהוריד את הדיסק של
?! ה הכי טוב לא יעזור כלום, יש למישהו |
|
|
| AnthemFreak |
יש לי אקס פי..
הגרסא הסופית.. הכי טובה
אין באגים אין כלום
כנס לאיציקיו נדבר.. |
|
|
| DJ_Yuval |
יש לי דיסקט איתחול של
windows me
זה גם יעזור לך
אבל עדיף לך
windows xp professional
תבוא לאיסיקיו נראה מה עושים עם הדיסקט |
|
|
| Ariels |
| ??? מישהו מהרעננים אולי |
|
|
| KrazyDJs |
שמעו
אני רק הצעתי תרעיון של ההאב
אל תקפצו ישר "רעיון דפוק" וכל זה
הרבה מכאן משתמשים בתוכנה..
וגם רובם מורידים את כל הטראקים החדשים והכל משם
נכון ?
ככה שזה לא רעיון כ"כ טיפשי
הבעיות שאתם אומרים שיש זה
1. firewall - 2 אנשים בפאסיב, לא הולך שם
2. המהירות - שבתאכל"ס זה חצי נכון
כי אם מישהו יהיה רק בהאב הזה, ויהיה לו 2 סלוטים פתוחים
הוא יוכל להוריד על מעל מ
20kbps
3. אי אפשר לפקסס את כל הטראקים החדשים והכל...
אבל תראו...
זה גם יתרון
אני לא צריכים לפחד שמישהו יתן את הפרטים שו למישהו אחר
או אולי יפרצו לסייט
שטויות כאלו
אני לא מבין גדול בזה..
רק הצעתי משו...
:rolleyes: |
|
|
| -CosmicFire- |
לקנות שרת בחול זה לא בא בחשבון
למרות שזה לא יקר
ברגע שנעלה
MP3
לשם יורידו לנו את זה כי זה ווארז
בדוגרי ההאב זה דווקא אחלה דבר אבל עדיף שרת
אני ינסה לראות מה אפשר לעשות |
|
|
|
|