return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
כנסו!!! זה חשוב לכל אחד ממכם (pg. 3)
View this Thread in Original format
Eitan E
אני יכול לדבר עם חבר שלי אולי הוא יוכל לסדר איזה משהו
הוא עובד בפרוייקט כזה שמלמד אנשים מעיירות פיתוח איך להשתמש במחשב והאינטרנט ויש להם חיבור מהיר בטירוף

אבל הדבר הזה יכול רק זמני כי בודקים אותם שם
Djsamorai
quote:
Originally posted by Viber
עזוב אותך,אפשר להיתנחל כולנו באיזה האב עם שתי מישתמשים וככה גם אין את הטירחה של למצוא פאב או משהו,כולם נהנים:)


אפשר להיתנחל כן ..
להוריד במהירות לא כ"כ גבוהה ..
טיפה יותר מסורבל ..
כי אם לשני אנשים יש פייר וואל אז אי אפשר להוריד אחד מהשני ..

ואי אפשר לפקסס חומר למקום מסוים כדי שכולם יורידו ...

אפשר לבקש מאיזה אנשים שכל פעם יביאו לנו פאב עד שהוא יפול ואז לקבל אחד חדש ...
זה הפיתרון לפי דעתי הכי מהיר לעת עתה ..
ואחרי זה אפשר לחשוב על ליקנות אחד חוקי או משהו בסיגנון ..
Ariels
נפתח לנו איזה שרת ברשות

בכל אני חושב להיות תושב עם ת.ז כתומה או ירוקה בשטחים זה הכי טוב
בגלל שזה לא בדיוק מדינה אז אים שם חוק ביןלאומי
ובגלל שזה לא מסופח למדינת ישראל החוק הישראלי לא תקף שם
בגדול החוק התקף שם כרגע זה החוק הירדני אבל בגלל שהירדנים לא שם אין שם
אכיפה אז עובדים לפי החוקים שהיו במנדט הבריטי מה שאומר שאין זכויות
יוצרים על שום דבר וגם אי אפשר לתבוע אותך על הפרה שם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
נפתח לנו איזה שרת ברשות

בכל אני חושב להיות תושב עם ת.ז כתומה או ירוקה בשטחים זה הכי טוב
בגלל שזה לא בדיוק מדינה אז אים שם חוק ביןלאומי
ובגלל שזה לא מסופח למדינת ישראל החוק הישראלי לא תקף שם
בגדול החוק התקף שם כרגע זה החוק הירדני אבל בגלל שהירדנים לא שם אין שם
אכיפה אז עובדים לפי החוקים שהיו במנדט הבריטי מה שאומר שאין זכויות
יוצרים על שום דבר וגם אי אפשר לתבוע אותך על הפרה שם


חחחחחחחחחחחחחחחחח התגעגעתי אלייך אריאל!!!!!

בואו נעשה את זה חבר'ה!! :haha:
Ariels
אל תשאל נכנס לי וירוס למחשב שמחק את כל ההארד דיסק
אני עושה פורמט כל שעתיים בערך כי ה2000 רץ לי חרא על המחשב
XP מי מארגן לי
???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
אל תשאל נכנס לי וירוס למחשב שמחק את כל ההארד דיסק
אני עושה פורמט כל שעתיים בערך כי ה2000 רץ לי חרא על המחשב
XP מי מארגן לי
???


פירמטת ועדיין יש לך וירוס?!
מה הסרט???

ו 98 הכי בסט :)
או לפחות עם הכי פחות באגים וכאלה של פריצות וכדומה
Ariels
בשביל 98 אני צריך דיסקט איתחול של 98
XP אני כרגע עסוק בלהוריד את הדיסק של

?! ה הכי טוב לא יעזור כלום, יש למישהו
AnthemFreak
יש לי אקס פי..
הגרסא הסופית.. הכי טובה
אין באגים אין כלום
כנס לאיציקיו נדבר..
DJ_Yuval
יש לי דיסקט איתחול של
windows me
זה גם יעזור לך
אבל עדיף לך
windows xp professional
תבוא לאיסיקיו נראה מה עושים עם הדיסקט
Ariels
??? מישהו מהרעננים אולי

KrazyDJs
שמעו
אני רק הצעתי תרעיון של ההאב
אל תקפצו ישר "רעיון דפוק" וכל זה

הרבה מכאן משתמשים בתוכנה..
וגם רובם מורידים את כל הטראקים החדשים והכל משם
נכון ?

ככה שזה לא רעיון כ"כ טיפשי

הבעיות שאתם אומרים שיש זה
1. firewall - 2 אנשים בפאסיב, לא הולך שם
2. המהירות - שבתאכל"ס זה חצי נכון
כי אם מישהו יהיה רק בהאב הזה, ויהיה לו 2 סלוטים פתוחים
הוא יוכל להוריד על מעל מ
20kbps
3. אי אפשר לפקסס את כל הטראקים החדשים והכל...

אבל תראו...
זה גם יתרון
אני לא צריכים לפחד שמישהו יתן את הפרטים שו למישהו אחר
או אולי יפרצו לסייט
שטויות כאלו

אני לא מבין גדול בזה..
רק הצעתי משו...
:rolleyes:
-CosmicFire-
לקנות שרת בחול זה לא בא בחשבון
למרות שזה לא יקר
ברגע שנעלה
MP3
לשם יורידו לנו את זה כי זה ווארז
בדוגרי ההאב זה דווקא אחלה דבר אבל עדיף שרת
אני ינסה לראות מה אפשר לעשות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement