return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Misja Helsloot
View this Thread in Original format
lonne
Holländaren Misja Helsloot kommer till fokused fredagen 7/11 ( Göta Källare ). Han är känd för att ha mixat bla skivor som itwt-007 och forbidden paradise 10. Denna kille är enligt min mening grymt underskattad och bör definitivt ses !
Amplifire
Jag håller med, not to be missed! :toocool:

FOKUSED 031107

MAIN FLOOR
Misja Helsloot
Inkfish
Özgür Can

BALCONY
Alf Tumble
Johanna Olofsson

PS! Özgür is the man!
reveal
Han mixade även ITWT nummer 1 :) Gammal goding ;) Ingen underskattning från min sida iaf

Synd att allt är i Stockholm :p
Sand Leaper
Oisann, ikke verst. Misja er virkelig undervurdert som dj i mine øyne. Han spilte riktignok forferdelige plater da jeg så ham for 3 år siden, men det har endret seg drastisk over de siste årene, og miksingen hans er definitivt der oppe med de beste i genren. Her får han også muligheten til å vise sin progressive side, noe som er ikke er så vanlig for ham nå om dagen. Nice one Fokused!:cool:
Aendy
quote:
Originally posted by lonne
Holländaren Misja Helsloot kommer till fokused fredagen 7/11 ( Göta Källare ).


Slår aldrig fel, har rätt händelselösa helger i nov-dec men just den helgen ska jag såklart spela fet innebandyturnering, jäla Murphy!
Glorie
Misja e bra! Han spelade mkt bättre än vad jag trodde, då när jag såg honom ;)
Vizay
jag e där...helt klart, kommer bli skön musik...

ska se om jag kan få fram några liveset från misja så folk kan höra lite vad han lirar :)

[edit]

just ja, kom just på...brukar dom köra 18 eller 20?
JayBee
quote:
Originally posted by Vizay
jag e där...helt klart, kommer bli skön musik...

ska se om jag kan få fram några liveset från misja så folk kan höra lite vad han lirar :)

[edit]

just ja, kom just på...brukar dom köra 18 eller 20?
20 men om du är medlem så kommer du in endå ;)
Vizay
hur kirrar man medlemskap då? :)
SteveTranz4ever
Vizay... för att få medlemsskap på Weekender måste man nog signa sig på plats har jag för mig. Annars för Fokused medlemsskap så signar man sig ju på deras sida som du säkert redan vet...


Men iaf.
ja vi ses där ! :gsmile:

JayBee
quote:
Originally posted by Vizay
hur kirrar man medlemskap då? :)
som sagt måste du signa när du väl kommit in :) men fokused kort och weekender kort är samma sak, du kan växla hur du vill, där spelar ingen roll. ;)
Vizay
oke hmm...asså om jag har fattat det rätt så skare alltså inte gå teoretiskt sätt för mig att bli medlem lr? (med tanke på att fokused sida e nere just nu) :p



men jag hände inte riktigt med på att fokusedkortet å weekenderkortet e samma...e dom exakt lika eller funkar båda lika bra?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement