return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
אוקיי זה דבר ממש דפוק:
View this Thread in Original format
DJ-NoN-S7oP
אוקיי רועי אומר שאם אני לא יצהיר עליי כהומו.. הוא יתן לי באן מהפורום..
לא שזה איכפת לי כי ככה זה יהיה פורום יותר מסריח...
אבל קודם לכן אני רוצה להראות לכם את השיחה המעניינת שהייתה לי עם רועי:
DJ - NoN <-> S7oP^ (02:57 PM) :
אחי אני לא הומו
!^Mr. Shrir^! (02:57 PM) :
אתה כן!
DJ - NoN <-> S7oP^ (02:57 PM) :
חח מה נותן לך את הרושם?
!^Mr. Shrir^! (02:58 PM) :
אתה אמרת!
DJ - NoN <-> S7oP^ (02:58 PM) :
לא נכון!!!
!^Mr. Shrir^! (02:58 PM) :
דווקא כן
DJ - NoN <-> S7oP^ (02:58 PM) :
נו תצטט אותי
!^Mr. Shrir^! (02:59 PM) :
DJ - NoN <-> S7oP^ (3:17 PM) :
מה אני יעשה, אני הומו

DJ - NoN <-> S7oP^ (03:00 PM) :
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח עלק
!^Mr. Shrir^! (03:00 PM) :
מה לעשות... ככה זה כתוב אצלי
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:01 PM) :
ככה אני לא כתבתי אבל
!^Mr. Shrir^! (03:01 PM) :
אז מה כן כתבת?
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:02 PM) :
שאני לא הומו
!^Mr. Shrir^! (03:02 PM) :
תצטט
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:03 PM) :
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:02 PM) :
אני לא הומו!!!!

DJ - NoN <-> S7oP^ (03:03 PM) :
!^Mr. Shrir^! (03:02 PM) :
אבל אני כן
!^Mr. Shrir^! (03:04 PM) :
שקרן...
מ 14:57 עד 15:05 לא שלחת לי שום הודעה

כוס צעיר שכמוך!
!^Mr. Shrir^! (03:04 PM) :
נראה לי אני יביא לך באן בגלל שאתה הומו
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:04 PM) :
השעון אצלי לא מכוון
!^Mr. Shrir^! (03:05 PM) :
אז תכוון אותו... מה אכפת לי
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:05 PM) :
ויש באנים בפורורמים?
!^Mr. Shrir^! (03:05 PM) :
ברור
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:05 PM) :
מגניב..
!^Mr. Shrir^! (03:05 PM) :
מה מגניב בזה?
אם אתה רוצה שאני לא יביא לך באן
תפתח ט'רד ותצהיר על זה שאתה הומו...
ואז אני יתן לך להשאר בפורום
!^Mr. Shrir^! (03:06 PM) :
רק אם תצא מהארון יהיה בסדר
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:06 PM) :
יענו זה איום?
!^Mr. Shrir^! (03:06 PM) :
לא
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:06 PM) :
ואם אני לא יעשה את זה?
!^Mr. Shrir^! (03:08 PM) :
אז אתה יוצא הכי הומו בעולם
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:08 PM) :
אני יכתוב תרד שאני לא הומו
!^Mr. Shrir^! (03:08 PM) :
ואז תקבל באן!
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:09 PM) :
למה?
!^Mr. Shrir^! (03:09 PM) :
כי אתה הומו
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:09 PM) :
לא נכון
!^Mr. Shrir^! (03:09 PM) :
עובדה שכן
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:10 PM) :
לא נכוןןןן אם הייתי הומו הייתי כבר אומר את זה
!^Mr. Shrir^! (03:10 PM) :
אבל אמרת קודם
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:10 PM) :
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:08 PM) :
מה את אומרת, אני הומו?
***THE DEVIL GIRL*** (03:09 PM) :
למה הומו?
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:09 PM) :
אני עושה וויכוח עם חבר שלי.. והוא אומר לי שאני הומו
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:09 PM) :
מה את אומרת?
***THE DEVIL GIRL*** (03:09 PM) :
אתה לא הומו....
עם מי אתה מתוכח?
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:10 PM) :
רואה??
!^Mr. Shrir^! (03:10 PM) :
חחחח מה ילדה בת 12 יודעת על הומואים?
DJ - NoN <-> S7oP^ (03:11 PM) :
14.. בבקשה
!^Mr. Shrir^! (03:11 PM) :
תודה
=============================================
אכן זה עצוב לדעת שיש הפליה כלפי הומואים... אפילו שאני סטרייט ישר ביותר
וזה עוד יותר עצוב שמאיימים עליי בקשר לדבר הכי דפקטי בעולם.. ורועי בבקשה תיזכר שוב אם אתה בן 17????
יאללה כנראה שהוא יתן לי באן אז יאללה ביי כולם
AnthemFreak
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק!!$%#@%@^@&^#

אחי קח את זה בקלות
הוא סתם עובד עליך
ויצאת קצת דפוק שפתחת את האשכול הזה
Gil Shwarts
חחחחחחחחחחחחח אנשים!!
הוא אשכרה לקח את זה ברצינות!!
Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחח כל פעם שאני קורא את השיחות האלה אני צוחק כמו מטורף

הוכחת שאתה בסדר אתה!!

אל תיקח אישית... שמשעמם לי אני עושה את זה בדרך כלל לשירן או יובל... אבל שירן בדיוק הלך אז החלטתי לנסות עליך!! :)
ואני לא בן 17... אני בן 18 וקצת...

ונראה לך שאנייביא לך באן מהפורום בגלל דבר כזה?
מצחיקול!!

קיצר תהנו מהט'רד חבר'ה... וסוף היום אני מוחק אותו :p
Ariels
!?!?!? רועי
....יש לך תגובה

...יאלה אני בעד יום הזדהות עם הומואים


!!!!!!!! אני הומו
...לא, לא, בעצם
!!!!!!!!!!!!! אני טראנסקסואל

,אני שוכב עם כל דבר שזז: גברים ,ספות ,כלבים, מכוניות, כוסות
,בקבוקי ספרינג עם החור הגדול למרות שצריך לדחוף אותו ממש חזק
? גלילי נייר טואלט, חולדות, עוגות, עופות קפואים, אתם יודעים מה

אני רואה עפיפון בחוץ והוא עושה אותי ממש חרמן

סלחו לי, הלכתי לאנוס עפיפון
DJ_Yuval
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה טובבב
DJ - NoN <-> S7oP^
אני מקווה שאתה צוחק
אתה צוחק נכון?
Rising
חחחחחחחחחחח....
רועי איזה מניאק אתה... שוב אתה מנצל את הסמכות שלך על חלשים? :o :p

יא אללה DJ-NoN-S7oP

איזה מצחיק אתה..... תעבוד על הבטחון העצמי שלך יותר :rolleyes:
NyKoN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מת חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
היה לי קטע שצחקתי כ"כ ונשענתי אחורה ונפלה המשענת ואשכרה נפלתי מהכיסא מרוב צחוק חחחחחחח

רועי אתה מלך חחחחח
ושפיצר... צלם את העפיפון נראה כמההוא שווה :P
KrazyDJs
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וואי אחי...
איך זוינת :\



אהה איזה קרוע אתה רועי...
Sniper
אני עדיין בשוק שהוא עשה אתזה...


חחח רועי מה ניסגר איתך??.
במקום לעבוד על האנשים לך תבזבז את הזמן שלך לפני הצבא על דברים אחרים...:]

Narcotic Mind
די רועי אתה כזה הומו
אתה מתריד ילדים קטנים (שירן) וקורא להם הומו רק כדי להוריד את האשמה מעליך :whip: :whip: :whip:
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
די רועי אתה כזה הומו
אתה מתריד ילדים קטנים (שירן) וקורא להם הומו רק כדי להוריד את האשמה מעליך :whip: :whip: :whip:

דבר ראשון..
*מטריד

ובבקשה אל תשתמש בי בתור דוגמא



וראסמי...
שיחה עם רועי יכולה להיות מאוד מעניינת
הוא אומר לך.. אתה הומו!!!!!
ואז אתה מחזיר לו.. וזה יכול להיות ככה שעות!!!
רועי.. אתה הומו!!!!! ופדופיל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement