|
פרוייקט Y
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
וואלה- פתאום אני קולט שאין פה ט'רד רץ על התוכנית האלוהית הזאת
:D
מי ראה אתמול את הפן של דקלה?
אשכרה ישבתי מול הטלוויזיזה עם דמעות בעיניים מרוב צחוק
ומי עף השבוע?
צפנת - אליענה - פיראס ? |
|
|
| cluBBer |
פיספסתי אתמול אבל אני אראה את הפרק היום בשידור חוזר
אני מקווה שזאת תהיה צפנת למה היא סתם סתומה
אליענה סבבה
ודיקלה השרמוטה המגעילה הזאת חייבת לעוף לפי דעתי |
|
|
| TTman |
אני מכור לתוכנית הזאת
מהפרק הראשוןןןןןןןןןןןןן
בקשר לפן של דקלה
זה היה אחד הדברים הכי מצחיקים שראיתי
:happy2: :haha: :stongue:
איזה גועל נפש היא, מה כולם מתלהבים ממנה, אני לא מבין את זה
השבוע נראה לי תעוף
או צפנת או אליענה
אני רוצה שאליענה תעוף, היא גם ככה כבר מתה לעוף, והיא אומרת את זה, שכל זה נמאס לה כבר...
אז יאללה, נעשה לה טובה ונעיף אותה
:D |
|
|
| KrazyDJs |
תכנית גדולה...
לא יצא לי ממש לראות אותה הרבה
כי אני תמיד מפספס אותה..ולא זוכר מתי השידור החוזר..
אבל אני מת עליה
צ'ינו הכי כלי שם :D
ואמן צופנת תעוף..
שיקח אותה השטן...
וידיבק לו צלוטייפ לאף..
:rolleyes: :D
בכל מקרה הפתיח של התוכנית בן זונה
מיכל אמדורסקי - מה שתבקש
עדיין לא מצאתי גירסה ראויה לשמיע ה ברשת של השיר הזה |
|
|
| NyKoN |
גם אני מכור
רואה כל ערב
פספסתי מתחילת התוכנית אולי איזה פרק אחד
תוכנית גדולה
אני הכי אוהב את צ'ינו
ולא רוצה שאליענה תעוף... אני לא סובל אותה אבל צריך לא לסבול מישהי
ואני לא רוצה שצפנת תעוף כי אולי היא ויוגב יזדיינו באיזה שלב
אני בינתיים הצבעתי לפיראס כי בקושי רואים אותו על המסך וזה מעצבן
דקלה הזאת פוסטמה והפן שלה עשה לי בחילה אתמול
וסיראק הזה כוסעמק אני לא סובל אותו! כמה הוא יכול לזבל בשכל?!
"איך אתה מרגיש עם זה?"
חתיכת דפוק
ברגע שיש הצבעה שסיראק יהיה בה אני ישר מצביע נגדו בלי לחשוב פעמיים בכלל ולא משנה נגד מי זה... אפילו אם אורן נגדו (לא סובל את ההומו הזה) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ולא רוצה שאליענה תעוף... אני לא סובל אותה אבל צריך לא לסבול מישהי
|
:conf:
| quote: | Originally posted by NyKoN
ואני לא רוצה שצפנת תעוף כי אולי היא ויוגב יזדיינו באיזה שלב
|
להזדיין עם יוגב זה רק אליענה
| quote: | Originally posted by NyKoN
וסיראק הזה כוסעמק אני לא סובל אותו! כמה הוא יכול לזבל בשכל?!
"איך אתה מרגיש עם זה?"
חתיכת דפוק
ברגע שיש הצבעה שסיראק יהיה בה אני ישר מצביע נגדו בלי לחשוב פעמיים בכלל ולא משנה נגד מי זה... אפילו אם אורן נגדו (לא סובל את ההומו הזה) |
דוגרי הקטעים האלה מעצבנים כבר... כל הפילוסופיה
אבל הקטעים שהוא מסטול זה הכי מצחיק
איך שהוא רץ מסטול בווילה עם הצחקוק הדבילי שלו וחוטף מכות :D
| quote: | Originally posted by TTman
אני רוצה שאליענה תעוף, היא גם ככה כבר מתה לעוף, והיא אומרת את זה, שכל זה נמאס לה כבר...
אז יאללה, נעשה לה טובה ונעיף אותה |
האמת שתיהן מעפנות... אבל אליענה יותר כוסית
וגם פחות אבלה
ראיתם איך צופנת ניסתה לרקוד את הריקוד הזה של
"אנחנו מופיעים הלילה..."
איזה חסרת קורדינאציה :haha:
אקיצר- צופנת עפה! |
|
|
| §chop¥ |
צי'נו הכלי....
זה הכל |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
וואי לא מתאים שצפנת תעוף, היא כזאת יפה!!!
יש לה עיניי חתול גדולות כאלה...
:D
וברור שאליענה הגרוזינית צריכה לעוף ביום חמישי, למה היא כל היום רק בוכה כמה חרא לה וכמה היא שונאת את כולם, והיא קטנונית ויש לה התפרצויות זעם כאלה לפעמים, קיצר היא כונפה שצריכה לעוף.
בקשר לדיקלה...מהיום הראשון אמרתי שמשהו לא מסתדר לי אצלה עם הצורה של הפנים, נגיד שיש לה שיער פזור היא נראית דווקא סבבה, אבל שהיא אוספת אותו אז זה מדגיש לה את הצורה המלבנית של הפנים שלה.
:rolleyes:
וגם אתמול שהיא עשתה פן היא נראתה זוועה, חחחח היה שם איזה קטע שהיא דיברה למצלמה וכמה שניות היא התחילה לצחוק ככה צחוק דבילי עם הפה פתוח ופשוט נקראתי מצחוק בקטע הזה, נראתה כמו ילדה מפגרת... |
|
|
| Eitan E |
ראיתי את התוכנית המעפנה הזאת אין שם שום דבר ספונטני הכל מבויים נראה לי שאפילו רושמים למשתתפים שם את הטקסטים
כולם עושים שם פוזות כדי שמישהו מעולם הבידור יסתכל עליהם ויתן להם לשחק בהצגות סוג ז' או חלטורות למשל כמו שלגיה ו10 הגמדים החרמנים |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
וגם אתמול שהיא עשתה פן היא נראתה זוועה, חחחח היה שם איזה קטע שהיא דיברה למצלמה וכמה שניות היא התחילה לצחוק ככה צחוק דבילי עם הפה פתוח ופשוט נקראתי מצחוק בקטע הזה, נראתה כמו ילדה מפגרת... |
כן אחי- דוגרי קטע חזק :stongue:
| quote: | Originally posted by Eitan E
ראיתי את התוכנית המעפנה הזאת אין שם שום דבר ספונטני הכל מבויים נראה לי שאפילו רושמים למשתתפים שם את הטקסטים
|
בולשיט! למה סתם לזיין בשכל?! |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Eitan E
ראיתי את התוכנית המעפנה הזאת אין שם שום דבר ספונטני הכל מבויים נראה לי שאפילו רושמים למשתתפים שם את הטקסטים
כולם עושים שם פוזות כדי שמישהו מעולם הבידור יסתכל עליהם ויתן להם לשחק בהצגות סוג ז' או חלטורות למשל כמו שלגיה ו10 הגמדים החרמנים |
איזה זבלן שכל
בטח אין לך יס בכלל |
|
|
| KosmiK-G8 |
אךךךך...
יש אנשים עם חייים טובים
זמן לעקוב אחרי תוכניות...
לי בכלל לא יוצא לראות תדבר הזה
ראיתי אולי פעם או פעמיים
ואם אלה האנשים שמתוכם הולך להיות מישהו מנחה בערוץ הזה אז המצב שלנו על הפנים...
אני מקווה שיבחר אחד מהגברים
כי ממששמתי לב הנשים שם פשוט פסולות אחת אחת ואני לא מדבר על מראה...
נ.ב.
ראיתי כולה 2 פרקים וצינו אשכרה נראה לי שם הכי מצחיק הכי סבבה והכי מתאים לזכות
רק פחות להיות חמום מוח מאוד יעזור לו... |
|
|
|
|