|
Nederland - Schotland (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hitman |
triest....
that's all...:( |
|
|
| ROFL |
| quote: | Originally posted by Remy D
Dat was het van Brazilie ook op de kwalificatie reeks naar WK 2002 en ze gaan op hun reet nog net naar het WK en wat doen de heren daar gewoon met de cup naar huis. En tevens staat het kwalificatie toernooi los van het eind toernooi. Want wanneer is Nederland nou glanzend naar een eindronde gegaan??? Dus vind het ook erg jammer van die zogenaamde "voetbal fans" die nu allemaal zeggen dat ze gaan lachen als NL weer het eindtoernooi niet haalt. |
In dat eerste heb je zeker gelijk. Voorbereidingen zijn nooit hun sterktste punt geweest. Maar het is natuurlijk dikke onzin dat men lacht als Nederland verliest. Het kan wel goed zijn voor de mensen die denken dat op deze manier doorgaan slim is. Maar ik denk niet dat iedereen juigt voor Schotland. |
|
|
| jp |
Dankzij het tijdsverschil met de US en het feit dat het niet live op tv is te zien heb ik me niet op hoeven vreten.
Damnit what the fok is wrong met het nederlands voetbal?
We hebben de beste spelers van de wereld maar voetballen ho maar :mad: |
|
|
| Jappio |
Jezus zeg, wat heb ik me weer ongelooflijk lopen ergeren aan alles wat een oranje shirt aan had. Dit elftal moet echt op zeker 5 plaatsen veranderd worden, frank de boer kan het tempo echt niet meer aan en is allang over zijn top heen, van bronckhorst heeft het niveau nooit aangekunt, seedorf en davids zijn duidelijk over hun top heen en brengen niet (meer) het dwingende en overheersende dat zij in hun toptijd wel hadden, en dan kluivert.. Onbegrijpelijk dat advocaat maar blijft volharden met hem in de spits..
Mijn vervangingen zijn duidelijk. Ik denk dat Peter Wijker van AZ de leidingscapaciteiten en bovendien voetbalkwaliteiten van frank de boer makkelijk op kan vangen; Bosschaart lijkt me een hele goeie voor de linksback positie en ik denk dat een middenveld met voetballers als van Galen, van der vaart en cocu veel sterker zal zijn dan de huidige vorm. En kluivert zou ik lekker op de tribune zetten in de Arena en daar gewoon Makaay of Pi-air neerzetten. Van deze 2 spelers gaat veel meer dreiging uit en bovendien heb je met Pi-air ook iemand die altijd gevaarlijk is met vrije schoppen.
Ik moet overigens zeggen dat van der meyde me erg is meegevallen, maar ik denk dat hij voor dit topniveau te onregelmatig speelt.
Sja, ik zie het met de huidige vorm somber in al blijf ik nog steeds van mening dat die schotten een middelmatig elftal hebben waar je thuis gewoon met minimaal 3 doelpunten verschil van moet winnen.
Oja timmie :) Aangezien die snelkookpan een dak heeft zal het veld niet echt nat zijn, dus die buikschuiver kan je ook wel vergeten :D |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Jappio
Mijn vervangingen zijn duidelijk. Ik denk dat Peter Wijker van AZ de leidingscapaciteiten en bovendien voetbalkwaliteiten van frank de boer makkelijk op kan vangen |
Wijker is nog langzamer dan Frank de Boer en kan het niveau zeker niet aan. Het maakt ook allemaal eigenlijk vrij weinig uit, want Nederland wint woensdag gewoon met 2-0 of 3-0 en dan hoor je nooit meer iemand over de wedstrijd van gisteren.
En de Turken hebben ook van Letland verloren :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Wijker is nog langzamer dan Frank de Boer en kan het niveau zeker niet aan. |
mja denk ik niet; en bovendien door je goed op te stellen kan je je gebrek aan snelheid compenseren. Zoals ik Frank de Boer gister zag spelen heb ik hem zeker 4 a 5 inschattingsfouten zien maken, en dat kan enerzijds een gebrek aan vorm zijn, maar ik denk dat het waarschijnlijker is dat ie op dit niveau het tempo niet meer kan bijbenen :) |
|
|
| Remy D |
 |
|
|
| New Wave |
Mjhwa, een beetje bikkel maakt een buikschuiver op alles :p
Ik deed het in mijn voetbalcarriere bij de plaatselijke SC ook op droog gras :p
Advocaat moet zijn vriendjes maar eens niet opstellen.
Wat iedereen al 4 maanden geleden zei: der moet meet vers spul in.
Aggressief, jong, gedreven vers bloed.
Cocu, Kluivert, seedorf, de boer, bronkhorst enzenzenz, optyfen!
Stam captain, allemaal snelle jonge mensen onder zijn hoede en europees kampioen worden, hoppa, easy as it is :) |
|
|
| Blik |
wat een baggerwedstrijd
heb het na de wedstrijd maar snel op een zuipen gezet en dat was te voelen de volgende ochtend. Moest ook nog eens om 10 uur voetballen, kunt je wel voorstellen hoe dat gegaan is |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Blik
heb het na de wedstrijd maar snel op een zuipen gezet en dat was te voelen de volgende ochtend. |
dat ene pilsje van mij veroorzaakte die kater of niet? :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by basvh
dat ene pilsje van mij veroorzaakte die kater of niet? :D |
ja, dat was net de druppel :D |
|
|
|
|