|
Nederland - Schotland (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
over 1 uur en 20 minuten is het Nederland - Schotland
ik denk dat Nederland wint met 2-0 en dus doorgaat naar het EK (en anders mogen ze in de stront zakken:() |
|
|
| New Wave |
6-0
Ze gaan beuken zometeen.
Vanaf de eerste minuut rossen! |
|
|
| moogwai |
Winnen, winnen, winnen!!!
Dat is het enigste wat onze mannen moeten doen vanavond |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Wat er ook gebeurd we moeten die gasten ff terugpakken voor die thread van de vorige keer in ons forum!
dus wat er ook gebeurd, post hier als een idioot aan onzin voor het VADERLAND!!
HIERHEEN!!!! AANVULLUHH |
hehe let the post begin :p |
|
|
| arj1o1 |
2-0
scottland word geowned! |
|
|
| Duke2003 |
| en toen was t 3-0 |
|
|
| Duke2003 |
| de threads in t engeland forum komen er dus toch :p |
|
|
| New Wave |
Ik zei het toch, die lijers gaan der aan!!!!
NOG HARDER BEUKEN!!! 6-0!!!!!
Van der Sar gaat er ook 1 scoren!!!(kommaarkommaar jappio :p ) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Duke2003
de threads in t engeland forum komen er dus toch :p |
1tje is er al! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by arj1o1
1tje is er al! |
Doe dat pas na de wedstrijd man, en dan met zijn alle.
Dat is toch veel toffer, haal weg man!
En dan iedereen dezelfde topic aanmaken zodat die hele facking forum van die engelsen vol staat met oranje zooi! |
|
|
| arj1o1 |
wat een gekkenhuis
4-0! |
|
|
|
|