|
Nederland - Schotland (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Kreeg net een PM van ahp2002 en zoals Snug al zei, issie voor een week gebanned. Namens ahp2002 "tot volgende week" |
LOL :D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Jappio
LOL :D |
dat ken ik ja dat duurt dus tot over 2 weken dat was bij mij ook |
|
|
| Stegay |
hallo, ahp2002 hier
ik moet maar een weekje onder deze account posten :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Stegay
hallo, ahp2002 hier
ik moet maar een weekje onder deze account posten :) |
Ikke lekker klikspaan spelen, ga lekker tegen Ste vertellen dat je onder deze user post. Krijg je misschien een ip-ban, whiaiaiiaiaaoaoaoa :toothless |
|
|
| Stegay |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ikke lekker klikspaan spelen, ga lekker tegen Ste vertellen dat je onder deze user post. Krijg je misschien een ip-ban, whiaiaiiaiaaoaoaoa :toothless |
tis een normale username hoor :p
enige referentie aan andere dingen is geheel voor eigen rekening |
|
|
| ChooChoo |
Heb die Ste toch nooit eerlijk gevonden....:o
Tsja...:D |
|
|
| Biohazard |
| Die engelsen kunnen dus echt niet tegen een geintje eh :whip: |
|
|
| Blik |
wat een geweldige wedstrijd was dit zeg, echt niet te geloven
en ik heb in het mod-forum mijn ongenoegen geuit over de ban van ahp2002, de ukta's hebben vaak genoeg invasies gepleegd in andere forums en toen is er niemand geband, ze hebben ons ook uitgelachen afgelopen zaterdag dus ik heb gezegd dat ik het een trieste ban vond
maar volgende week is die weer terug
(en een ip-ban kan Swamper niet) |
|
|
| arj1o1 |
uhmz aph2002 ff serieus: post nie tonder een andere username als je gebanned bent een week erbij zit er zo tegenaan en misschien moet je wel heel moeilijk doen na 3 weken
en ik spreek uit ervaring
gewoon een weekje je sociale contacten weer omhoog halen;) |
|
|
| Duke2003 |
| wat n stelletje nerds... bij het EK moeten ze idd tegen elkaar in de poule komen... dat wordt oorlog :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by arj1o1
gewoon een weekje je sociale contacten weer omhoog halen;) |
beetje slijmen bij één van de mods hè? :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Stegay
tis een normale username hoor :p
enige referentie aan andere dingen is geheel voor eigen rekening |
Kansloos dit.
Je speelt met je voortanden :) |
|
|
|
|