|
Nederland - Schotland
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Zeg het maar?
Zo positief en vol vertrouwen als ik ben zeg ik 0-3!! :D:D
IN YOUR FACE YOU ING LADDIES!! :haha: |
|
|
| Freezel |
| Ik hou het op 0-0 :D |
|
|
| Biohazard |
| Eh ik denk dat we gaan verliezen :( |
|
|
| ROFL |
| Laat ze verliezen echt. Laat ze maar niet naar het EK gaan. Natuurlijk is dat zonde, maar wat ze hebben laten zien in de voorbereiding is geen EK waard.. |
|
|
| HBtje |
| idd weg met die nerds van het nederlands elftal, ze horen niet eens op het EK thuis stelletje geldwolven :rolleyes: Het gaat 4-1 worden en thuis woensdag wordt het een kansloos gelijk spel en dan is het einde uit hoppaakee :) Btw, Duitsland zal europees kampioen worden die gaan morgen iig ook frankrijk vernederen :haha: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ROFL
maar wat ze hebben laten zien in de voorbereiding is geen EK waard.. |
Beetje bull opmerking niet? Als ze naar het EK gaan zijn ze precies goed genoeg, anders verliezen ze wel van Schotland...
Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor :) |
|
|
| MaGiK54 |
Doomday voorspelling:
1-1 uit
1-1 thuis
Penalties: Seedorf mist de laatste strafschot :toothless |
|
|
| Ding Chavez |
Vanmiddag naar het gelredome en daarna kill bill kijken :D
Maar ik denk 1-2. |
|
|
| Valhalla |
zullen wel 2 bagger wedstrijden worden waarin we het weer net halen.
ruudje zal ons redden, nou maar hopen dat Kluivert niet in de basis staat |
|
|
| Jappio |
| gewoon 0-4 die schotten worden zwaar overschat, en het zou misschien wel weer eens een goeie economische injectie zijn voor de Nederlandse economie :) |
|
|
| New Wave |
Ik denk det ze met 0-6 gaan winnen.
De spelers weten in hun achterhoofd dat ze nu MOETEN winnen anders kunnen ze het wel shaken bij het Nederlandsche volk.
Een tweede keer niet spelen op een groot tournooi is een grootsche schande voor het Nederlands voetbal!
Altijd zeer ver gekomen met tournooien, het moet gewoonlukken dit keer. |
|
|
|
|