return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Nederland - Schotland (pg. 6)
View this Thread in Original format
basvh
ben ttrouwens best wel zat whehehe. leuke wedstrijd maar weet nog steeds niet voor wie seedorf erin kwam. me afstandsbedeining knopjes voor teletekst zijn veels te klein voor dit moment whaha
ChooChoo
quote:
Originally posted by basvh
ze kunnen het wel. dickje moet gewoon rafje en wesje erin zetten dan komt alles goed

UK afdeling heeft trouwens een leuke thread erbij en benieuwd hoe lang ie er blijft staan


Die is al weer dicht met een paar leuke veranderingen:rolleyes:
ach ja...laten we de eer maar aan ons zelf houden...triest hoor
basvh
wat een trieste sukkels zeg.

morgen om 8 uur savonds tegelijk meet heel NL TA een thread starten op UK forum>?
Optimus
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=142689
Remy D
BEN ZO ING BLIJ!!!!!!!!!!! echt SUPER!!!!! Al heb ik geen seconde getwijfeld aan het plaatsen van Nederland maar evengoed is het fantastisch!!!!!


Tevens wil ik mijn medegelovigen het beste wensen en alvast een SUPER-EK toewensen(Degene weten wel zelf wel wie ik bedoel :D) en kunnen de negatieve rukkers lekker oprutten samen met de turken. :haha: :haha: :haha:


HOOOOOOOOOOLLAND!!!!!!!!!!!!!
SnuggLe
Maar ik kan hun sigs editen

EVIL!
Ferry 0
6-0 .
Optimus
quote:
Originally posted by Remy D
de negatieve rukkers lekker oprutten samen met de turken. :haha: :haha: :haha:



Go LETLAND:D
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar ik kan hun sigs editen

EVIL!


LOL :D
Fkwebeman
Vind het wel sneu voor Wales.. was wel leuk geweest, NL in poule met Letland, Wales en euh.. ander land dat zich onverwacht geplaatst heeft..
oh ja! Griekenland.. :D

verder 6-0..

Sneijder is de man, beetje jammer van Van der Vaart.. Snapte eerst niet waarom Ooijer er uit was, die speelde best goed.

Partyhardy!
en eindelijk maar liefst 3 goals voor van Nistelrooij! :crazy:
Echt suuuuper dit! woeiiiiiii! EK!!! :tongue3 :cool: :)
Glibbert
Echt vet... 6-0!!!
En dan zeggen ze dat ze ervaren spelers moesten hebben vorige keer... Go Wesley!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement