|
Nederland - Schotland (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Die is al weer dicht met een paar leuke veranderingen:rolleyes:
ach ja...laten we de eer maar aan ons zelf houden...triest hoor |
haha als je dit leest ben ik waarschijnlijk gebanned. 3 leuke threads gemaakt |
|
|
| swisstoni |
wmahahahaha.......
Is that all you can say is this defeat, the one and only :D |
|
|
| Yella Fella |
euro 96...
4-1
nuff said |
|
|
| Optimus |
als we toch gaan beginnen:
Ronald Koeman in 93!!!!!! Door Koeman misten die kut Engelsen het WK mwhahahahaha!!! Die 4-1 boeide neit, want toen ging Nederland gewoon door naar de volgende ronde mwhahahaha!!!!!:stongue: :haha:
 |
|
|
| Asperge |
| En nu allemaal een draadje openen in het UK forum:D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ahp2002
haha als je dit leest ben ik waarschijnlijk gebanned. 3 leuke threads gemaakt |
Whoaoaoaoaoaoaoa hij is echt gebanned door die trieste kneuzen op UK-TA. Snug/Blik ik neem aan dat jullie hem un-bannen. Deze spam-actie hebben ze echt aan zichzelf te danken en helemaal door het delete van onze draadjes, zielige kneuzen zijn het daaro.
Mag hopen dat Nederland in het EK in de poule komt tegen Engeland, dan gaat het oorlog worden tussen de fora :D :D :D :toothless :D :D :D |
|
|
| arj1o1 |
mooie wedstrijd.
nu heb ik tenminste ook een rede om straks het ek te kijken |
|
|
| Ding Chavez |
OHNE BERTI FAHREN WIR ZU EM!!!
wat een wedstrijd zeg :haha: |
|
|
| basd |
Mooie wedstrijd, op groot scherm in de kroeg hier, was goed te doen.. De mensen hier konden het ook wel waarderen geloof ik..
"C'est bon, c'est bon, c'est incroyable!" |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Whoaoaoaoaoaoaoa hij is echt gebanned door die trieste kneuzen op UK-TA. Snug/Blik ik neem aan dat jullie hem un-bannen. Deze spam-actie hebben ze echt aan zichzelf te danken en helemaal door het delete van onze draadjes, zielige kneuzen zijn het daaro.
Mag hopen dat Nederland in het EK in de poule komt tegen Engeland, dan gaat het oorlog worden tussen de fora :D :D :D :toothless :D :D :D |
er stond next time you post a thread like this you're banned |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by arj1o1
er stond next time you post a thread like this you're banned |
Dit stond in de draad pffft ok:
from ste:
i couldnt give a if sum uk people posted in ur forum, for the 10 millionth time there is about 2 socttish people on this board
WE DONT GIVE A ABOUT YOU FIRST WIN IN TEN YEARS OVER SOME SHOULDNT EVEN BE IN THE QUALIFIERS COULDNT BEAT FAROE ISLANDS TEAM YOU CLOG WEARING TWAT
thankyou
your ing banned, annoying little cretin.
-ste
Mag aannemen dat ze hem hebben gebanned. |
|
|
| DjRV |
| frusti gastjes die engelsen:P |
|
|
|
|