return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Loting EK 2004 Portugal
View this Thread in Original format
Disney
Dit zijn de indelingen van de kokers voor de loting. Uit elke koker wordt een land getrokken en die vormen samen een poule op het EK.

Koker 1:
Frankrijk
Portugal
Tsjechië
Zweden

Koker 2:
Engeland
Duitsland
Spanje
Italie

Koker 3:
Nederland
Kroatie
Denemarken
Rusland

Koker 4:
Letland
Griekenland
Zwitserland
Bulgarije

Ziet er naar uit dat we best eens een lastige loting kunnen krijgen.

Groepsindelingen zijn onder voorbehoud (zag ze gister even op TV, maar kan ze nergens anders meer vinden :toothless)

Als ze niet kloppen dan hoor ik het wel...
arj1o1
dus zeker in de poule duitsland engeland spanje of italie
das lastig
BaRTeZ
quote:
Originally posted by arj1o1
dus zeker in de poule duitsland engeland spanje of italie
das lastig


tja, bij loting van euro2000 had ook iedereen zoiets van "wow, wat een loting, zware klus!" (Nederland, Frankrijk, Tsjechie & Denemarken)

Maar goed, als je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen imo.

ik hoop op:
Zweden
Italie
Nederland
Letland
TranceFool
Ik hoop op de duitsers gna gna:clown:
New Wave
Zweden
Engeland
Nederland
Zwitserland

Dat wordt hem denk ik. :)
arj1o1
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik hoop op de duitsers gna gna:clown:


ohne deustchland gehen wer zum Finale
robin
wat new wave zei :D

hij is de meester-voorspeller :D
Disney
quote:
Originally posted by robin
wat new wave zei :D

hij is de meester-voorspeller :D


Zou wel ideale loting zijn!

Maar ja, deze of poule des doods maakt eigenlijk ook helemaal geen flikker uit. Als ze goed zijn winnen ze van iedereen en als ze niet goed zijn dan kunnen ze beter er meteen in de 1e ronde uit :p
Jappio
geef mij tjechie maar ipv zweden tim :)

moet toch motivatie genoeg zijn lijkt me!
raoel
Lastig om te zeggen wie de zwakkere zijn in elke poule.
Tis iig duidelijk dat koker 1 en 2 + nederland de sterkste zijn.
De rest is IMO wat zwakker, al is de vorm op dat moment natuurlijk belangrijk.

Verder heb ik geen bijzondere voorkeur al zou ik wel graag bij Duitsland of Engeland in de poule komen. Dat is altijd speciaal.
Ook Tjechie is mooi voor revanche, maar dat kan later in het toernooi ook nog.

G-L-N
We zitten in ieder geval niet met Kroatië of die irritante Russen ;)
De Denen hadden we wel kunnen hebben.
G-L-N
Griekenland, Spanje en Zweden hoop ik dat we bij zitten.
Maar Zweden was afgelopen WK behoorlijk goed dus of dat nou een team is om blij mee te zijn. Ze overtroffen toen Engeland. Dus misschien dat we die zelfs beter kunnen treffen :).

By the way als ze van koker 2 een poule zouden maken dan zou ik dat helemaal de scheffele bef vinden. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement