return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht
View this Thread in Original format
dj_spare
Main:

Ferry Corsten
Johan Gielen
Rank 1
Marcel Woods
Misja Helsloot

Club:

Jean
Jochem
Jose
G-Spott
Mac Zimms
Eric de Koning
Lester Claessens
Stephen

Hardstage:

Cosmic gate
Pavo
Joop
Mark Norman
Don Diablo
Max B Grant

Info
Wanneer: Zaterdag 31 Januari, 2004 (21:00 - 07:00)
Waar: Jaarbeurs, Utrecht, Nederland
Kosten: 37 Euro (excl service kosten)

Wie gaan er hier allemaal naartoe?? ik ga in ieder geval :toothless :haha: lekker springnichten :)
ahp2002
Tsja,
15 minuten lopen en ferry draait en veel bekenden gaan. zal er dus zijn
Fkwebeman
Ik twijfel nog altijd.. ik heb nog nooit een TE gemist.. maar om het nou daarom te doen. Innercity past helaas, helaas niet binnen het budget.. (en daar baal ik stevig van)
Trance Energy, Misja Helsloot en vooral Ferry Corsten kriebelen natuurlijk wel..

en iedereen wil nu wel weer mee...

uiteindelijk denk ik dat ik wel weer te vinden ben daar..
Freezel
Ik ben er ook. 10-15 min met de tram vanuit Nieuwegein is goed te doen :D

Heb dan alle TE's in de Jaarbeurs meegemaakt, moet gewoon een traditie worden :D
SnuggLe
Mods, dit is nou al het 3e/4e topic. D'r zijn d'r al zoveel.... Moeten mensen even wat beter zoeken!
Fkwebeman
sticky!! ;)
Disney
Valt niet tegen deze line up.

Ben nooit op TE geweest en daar gaat ook nog geen verandering in komen, maar de line up is best aardig :)
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mods, dit is nou al het 3e/4e topic. D'r zijn d'r al zoveel.... Moeten mensen even wat beter zoeken!

lol ik merk hier nog wat afkickverschijnselen bram :)

lekker belangrijk :)

maar om weer ff ontopic te komen, ik vind het best een aardige line-up denk alleen niet dat ik ga, ben net trug van wintersport en heb 2 dagen ervoor ook al invited, maar zeg nooit nooit :)
DJ_Massive
is rank1 dj set of live act ?
Freezel
quote:
Originally posted by DJ_Massive
is rank1 dj set of live act ?

DJ-set

SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
lol ik merk hier nog wat afkickverschijnselen bram :)

lekker belangrijk :)

Laat mij nou, ik doe wat mensen ook bij mij deden toen ik mod was:D
dj_spare
quote:
Originally posted by SnuggLe

dat weet ik heb extra gezocht er waren 2 threads 1 'bepaal de lineup' en de ander met de lineup apart... maar er was GEEN thread met 'wie van TA gaat er nou precies heen'... dus daarom heb ik hem gestart en niet omdat ik zo blind was dat ik niet heb gezien dat er al threads waren... IC en Impulz zijn toch ook sticky en daar waren ook meerdere threads van.. :toothless :rolleyes:

quote:
Bij een aankomend feest wordt er 1 sticky thread gemaakt waarbij je een afspraak kan maken voor een meeting en de line up kan worden besproken. Na het feest kan je in die sticky thread je mening geven en je foto’s kwijt kan.

die sticky thread was er niet imo..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement