|
Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
:D mag ik met je meedoen.. ook ik ben weer te vinden op TE, sla Gielen normaal over (voor uurtje relaxen enzo)
Doet m'n vriendin veel elastiekjes in, bouwen we een megakatapult van.. :D
Gielen plat op z'n, kauwgombal straight door z'n hasses, alle BrEeZaH's janken en wij springnichten.. :D :crazy: |
Kijk dat is dus een prima idee... Gielen platgooien met bubblegum (hopen dat het niet precies op het tijdstip is dattie op de loopfunctie drukt van zijn coole Cd spelertje, 50% kans tho) en dan lekker springturken en br33zahz troosten :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Kijk dat is dus een prima idee... Gielen platgooien met bubblegum (hopen dat het niet precies op het tijdstip is dattie op de loopfunctie drukt van zijn coole Cd spelertje, 50% kans tho) en dan lekker springturken en br33zahz troosten :D |
He, dan kom ik ook wel, its for a good cause :D Ik wil dan ook wel meedoen! :D |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He, dan kom ik ook wel, its for a good cause :D Ik wil dan ook wel meedoen! :D |
:D voor de Breezer-sluts zeker.. ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Hey Optmius & Lex... are you coming to this one ? I will... :gsmile: |
|
|
| Dj Lex |
| Maybe. Don't know for sure. I would go with friends for fun and not for the music. The line-up is a bit cheesy imo. Will see what the time brings |
|
|
| Miss Proximus |
| lol, dar kom ik zelfs voor terug :p wahaha |
|
|
| Jimmy |
| Dit wordt waarschijnlijk m'n volgende grote feest. Ga binnenkort maar eens kaartjes halen. :toocool: |
|
|
| Remy D |
| Ik ga hier waarschijnlijk wel heen. 1 ding scheelt, ik pas hier helemaal tussen. Echt top! |
|
|
| Dj Lex |
| Waar gaan we meeten???? |
|
|
| Phortje |
Ik ga denk ik niet... Line-up is wel netjes, maar 't worden teveel feestjes in korte tijd :p
Op Innercity viel me trouwens ook op dat er zoveel 15-jarige sletjes rondliepen, ik ben bang dat TE ook dat publiek aantrekt :sadgreen: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Phortje
Ik ga denk ik niet... Line-up is wel netjes, maar 't worden teveel feestjes in korte tijd :p
Op Innercity viel me trouwens ook op dat er zoveel 15-jarige sletjes rondliepen, ik ben bang dat TE ook dat publiek aantrekt :sadgreen: |
Hoe oud was je zelf ook alweer? :p |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hoe oud was je zelf ook alweer? :p |
haha lekkere dis hoor zo rond dat tijdstip! 15 jarige breezahs zijn toch makkelijk te scoren? :P |
|
|
|
|