return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht (pg. 3)
View this Thread in Original format
dj_spare
quote:
Originally posted by Fkwebeman
:D mag ik met je meedoen.. ook ik ben weer te vinden op TE, sla Gielen normaal over (voor uurtje relaxen enzo)
Doet m'n vriendin veel elastiekjes in, bouwen we een megakatapult van.. :D

Gielen plat op z'n, kauwgombal straight door z'n hasses, alle BrEeZaH's janken en wij springnichten.. :D :crazy:


Kijk dat is dus een prima idee... Gielen platgooien met bubblegum (hopen dat het niet precies op het tijdstip is dattie op de loopfunctie drukt van zijn coole Cd spelertje, 50% kans tho) en dan lekker springturken en br33zahz troosten :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by dj_spare
Kijk dat is dus een prima idee... Gielen platgooien met bubblegum (hopen dat het niet precies op het tijdstip is dattie op de loopfunctie drukt van zijn coole Cd spelertje, 50% kans tho) en dan lekker springturken en br33zahz troosten :D


He, dan kom ik ook wel, its for a good cause :D Ik wil dan ook wel meedoen! :D
Fkwebeman
quote:
Originally posted by SnuggLe
He, dan kom ik ook wel, its for a good cause :D Ik wil dan ook wel meedoen! :D


:D voor de Breezer-sluts zeker.. ;)
SteveTranz4ever
Hey Optmius & Lex... are you coming to this one ? I will... :gsmile:
Dj Lex
Maybe. Don't know for sure. I would go with friends for fun and not for the music. The line-up is a bit cheesy imo. Will see what the time brings
Miss Proximus
lol, dar kom ik zelfs voor terug :p wahaha
Jimmy
Dit wordt waarschijnlijk m'n volgende grote feest. Ga binnenkort maar eens kaartjes halen. :toocool:
Remy D
Ik ga hier waarschijnlijk wel heen. 1 ding scheelt, ik pas hier helemaal tussen. Echt top!
Dj Lex
Waar gaan we meeten????
Phortje
Ik ga denk ik niet... Line-up is wel netjes, maar 't worden teveel feestjes in korte tijd :p

Op Innercity viel me trouwens ook op dat er zoveel 15-jarige sletjes rondliepen, ik ben bang dat TE ook dat publiek aantrekt :sadgreen:

eieregooie
quote:
Originally posted by Phortje
Ik ga denk ik niet... Line-up is wel netjes, maar 't worden teveel feestjes in korte tijd :p

Op Innercity viel me trouwens ook op dat er zoveel 15-jarige sletjes rondliepen, ik ben bang dat TE ook dat publiek aantrekt :sadgreen:


Hoe oud was je zelf ook alweer? :p
dj_spare
quote:
Originally posted by eieregooie
Hoe oud was je zelf ook alweer? :p


haha lekkere dis hoor zo rond dat tijdstip! 15 jarige breezahs zijn toch makkelijk te scoren? :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement