return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht (pg. 7)
View this Thread in Original format
Menno
quote:
Originally posted by Jimmy
Er zijn garderobe mogelijkheden aanwezig?:conf:

Ja genoeg, maak je daar maar niet druk om. Als je binnenkomt eerst een bonnetje halen aan de rechterkant, dan een hanger aan de linker en vervolgens je jas ophangen. :)

Timetable vind ik wel prima trouwens. Denk dat ik er al vroeg ben want ik wil Misja graag zien. Een uurtje Ferry meepikken en vervolgens naar Cosmic Gate en dan weer terug naar de main.

Ferry draait trouwens 2 dagen ervoor in de Hollywood Music Hall in Rotterdam.
magrec
Zal me niks verbazen als dit feest niet uitverkocht raakt.
Dj Lex
quote:
Originally posted by Menno

Ferry draait trouwens 2 dagen ervoor in de Hollywood Music Hall in Rotterdam.

Maar ja dan is ook Invited ;)

quote:
Originally posted by magrec
Zal me niks verbazen als dit feest niet uitverkocht raakt.

ID&T loopt zelfs een btje kaarten weg te geven met acties die ze normaal helemaal niet doen. het loopt volgens mij ook niet echt hard idd
moogwai
quote:
Originally posted by Dj Lex
ID&T loopt zelfs een btje kaarten weg te geven met acties die ze normaal helemaal niet doen. het loopt volgens mij ook niet echt hard idd

welke sites???.. Gratis wil ik er wel heen!
ahp2002
ik heb een kaartje over.. voor 30 euro mag je hem hebben
dj_spare
hmm ik heb er al zin an... morgen ff een opvallend shirtje halen (nee geen wegwerkzaamheidgozershempje) en dan lekker batsen daro!! alleen jammer dat Misja en Mark en Norman tegelijk zijn geprogrammeerd :(
ahp2002
eerst een vette preparty met wat zweedse mensen waaronder envio (co-producer van het TE thema) en daarna lekker vroeg naar TE :) Misjaaa wel even aanmoedigen natuurlijk.
jp
quote:
Originally posted by ahp2002
ik heb een kaartje over.. voor 30 euro mag je hem hebben

ik bied 25 en een zak drop! :D
Fkwebeman
Voor de liefhebbers.. wegens een Statistiek tentamen op maandag gaat iemand van ons niet mee.

Dus je zou het kaartje over kunnen nemen..
dj_spare
lees ik net dit:

quote:

Organisator ID&T heeft teveel kaarten verkocht voor het trancefeest Trance Energy dat morgen gehouden zal worden in de Jaarbeurs in utrecht. De rechtbank in Utrecht vindt dat er maar 26.562 bezoekers mogen komen. Met meer publiek valt de veiligheid van de feestgangers niet te garanderen, zo zegt de rechtbank.

Toch is Trance Energy al uitverkocht en dat houdt in dat er 30.000 kaarten verkocht zijn. Ook voorgaande jaren mochten er steeds 30.000 mensen komen. Door een brede spreiding van het publiek over de ruimtes in het beurscomplex was dat volgens de rechtbank ook steeds wel mogelijk. Maar dit jaar is het anders. De optredens zullen zich komend weekeinde meer concentreren rond de grote podia. Volgens de Utrechtse brandweer kunnen niet alle bezoekers de hallen van de Jaarbeurs dan tijdig verlaten op het moment dat er ergens in het complex brand uitbreekt.

bron: fok.nl

hmm hopen dat er niet TEVEEL zijn, want ik heb wel ruimte nodig! :P

Magic83
Mjah das weer lekker slim he! :rolleyes:

Maargoed vorig jaar was ik er ook en heb toen weinig last gehad van overdrukte
jp
Tijd voor een roll-call/meeting organiseren? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement