return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht (pg. 8)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by dj_spare
lees ik net dit:

hmm hopen dat er niet TEVEEL zijn, want ik heb wel ruimte nodig! :P

Id&t heeft gewoon maar 25.000 kaarten verkocht het is namelijk in een ander deel van de jaarbeurs dan de vorige keer...
ahp2002
Ik begin er nu echt zin in te krijgen!!!

Eerst een preparty bij mij met o.a. envio, arizona en paul moelands plus een aantal zweedse dames :D en heren (20 man totaal) :toothless en rond een uurtje of 21.45 richting jaarbeurs.. wil nog een stukje Misja Helsloot horen, dat wordt echt kicken..

maar ferry op prime time... worden de beste 2 uur natuurlijk weer!
veel plezier @ all
dj_spare
haha ik zal vooral op de mainstage vertoeven, alleen denk ik dat ik wel ff ga haphoeken als johan gielen begint.. :D
Dj Lex
Zo over een half uurtje op weg, pizzaatje kopen en op weg naar de Jaarbeurs. Heb er zin an!
dj_spare
ik ga over een uurtje of 5 pas weg :D maar ik heb er echt wel zin an! :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Dj Lex
Zo over een half uurtje op weg, pizzaatje kopen en op weg naar de Jaarbeurs. Heb er zin an!

WTF nu al :D :D, nog ff en je kan incl. slaapzak :p

veel plezier iedereen, ik zal vanavond toch stiekum nog ff wat streams luisteren als ze beetje relaxte djs uitzenden :)
Tony Longbone
Zal er rond 23.00u zijn. Ben er alleen nog niet uit of ik de trein of de auto neem.
O ja.... zijn er eigenlijk nog leuke "after's" na TE?
dj_spare
ik heb nog geen goeie afters gezien :(
Magic83
after in me bed :p
OENKABOENKA
Even een klein vraagie tussendoor. Op de radio hoor je af en toe de reclame van Trance Energy. Nu is mijn vraag: weet iemand de titel van het achtergrond muziekje van de reclame ?

Freezel
quote:
Originally posted by OENKABOENKA
Even een klein vraagie tussendoor. Op de radio hoor je af en toe de reclame van Trance Energy. Nu is mijn vraag: weet iemand de titel van het achtergrond muziekje van de reclame ?

Svenson - Sunlight Theory
OENKABOENKA
THX !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement