|
Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by dj_spare
lees ik net dit:
hmm hopen dat er niet TEVEEL zijn, want ik heb wel ruimte nodig! :P |
Id&t heeft gewoon maar 25.000 kaarten verkocht het is namelijk in een ander deel van de jaarbeurs dan de vorige keer... |
|
|
| ahp2002 |
Ik begin er nu echt zin in te krijgen!!!
Eerst een preparty bij mij met o.a. envio, arizona en paul moelands plus een aantal zweedse dames :D en heren (20 man totaal) :toothless en rond een uurtje of 21.45 richting jaarbeurs.. wil nog een stukje Misja Helsloot horen, dat wordt echt kicken..
maar ferry op prime time... worden de beste 2 uur natuurlijk weer!
veel plezier @ all |
|
|
| dj_spare |
| haha ik zal vooral op de mainstage vertoeven, alleen denk ik dat ik wel ff ga haphoeken als johan gielen begint.. :D |
|
|
| Dj Lex |
| Zo over een half uurtje op weg, pizzaatje kopen en op weg naar de Jaarbeurs. Heb er zin an! |
|
|
| dj_spare |
| ik ga over een uurtje of 5 pas weg :D maar ik heb er echt wel zin an! :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zo over een half uurtje op weg, pizzaatje kopen en op weg naar de Jaarbeurs. Heb er zin an! |
WTF nu al :D :D, nog ff en je kan incl. slaapzak :p
veel plezier iedereen, ik zal vanavond toch stiekum nog ff wat streams luisteren als ze beetje relaxte djs uitzenden :) |
|
|
| Tony Longbone |
Zal er rond 23.00u zijn. Ben er alleen nog niet uit of ik de trein of de auto neem.
O ja.... zijn er eigenlijk nog leuke "after's" na TE? |
|
|
| dj_spare |
| ik heb nog geen goeie afters gezien :( |
|
|
| Magic83 |
| after in me bed :p |
|
|
| OENKABOENKA |
| Even een klein vraagie tussendoor. Op de radio hoor je af en toe de reclame van Trance Energy. Nu is mijn vraag: weet iemand de titel van het achtergrond muziekje van de reclame ? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by OENKABOENKA
Even een klein vraagie tussendoor. Op de radio hoor je af en toe de reclame van Trance Energy. Nu is mijn vraag: weet iemand de titel van het achtergrond muziekje van de reclame ? |
Svenson - Sunlight Theory |
|
|
|
|