|
Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
Heb ook alweer n kaartje! Heerlijk, me laatste party'tje was Ferry Corsten @ HMH, duzz ik heb er zin aan!!!!!!!!!!!!!!!!!
De kaartjes zien er trouwens netjes uit, maar ze zijn wel iest duurder geworden, maar boeiend!
Laterz |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hey Optmius & Lex... are you coming to this one ? I will... :gsmile: |
hey man:) No, Im not going, don't like the line up:) So we'll meet another time:) |
|
|
| dj_spare |
| mijn kaartjes zijn ook binnen!! woohooo!! |
|
|
| Eye-Q |
| quote: | Originally posted by basd
And if there are no signs, just follow the massive amount of 14 year olds.. They'll lead the way. |
:eek: :nervous: :D
Thanx a lot!
And I'm coming because of the music :tongue3 |
|
|
| Pabu |
| Als Ferry net zo'n lekkere set neer zet als vorige zaterdag, dan is mijn kaartje al drie dubbel terug betaald.:D |
|
|
| Menno |
Zo mijn kaartje is ook binnen, heb ff gezocht naar de draaitijden;
Misja Helsloot 22.00 - 23.45
Johan Gielen 03.30 - 05.30
Marcel Woods 05.30 - 07.00
Voor de rest kon ik niets vinden. Had liever Ferry om 03.30 willen hebben maar ja :) |
|
|
| Dj Lex |
Ik heb gister mijn kaartje gehaald en moet zeggen dat ik ondanks de niet zo goeie line-up toch wel zin heb :)
Vind trouwens de draaitijden ook wel positief, want dcht eerst ff dat Gielen als afsluiter zou gaan draaien, dat had ik dus niet getrokken, maar dit is iets beter |
|
|
| RrrooboRstje |
Hey mensen!
Ik ga zeker! Kaartje is al binnen :). Dit wordt trouwens mn eerste grote evenement! Heeft iemand nog tips voor me? Ik hoorde al dat het vrij warm daar is (ik staat waarschijnlijk de ganze avond in de hardstage), dus weinig kleding aandoen (is een 3/4-broek overdreven? :D) en ik hoorde dat de munten vrij duur zijn (E3,50 per stuk? :conf:).
Greetz Rrrood. |
|
|
| Duke2003 |
| volgens mij zijn die munten maar 2 euro dat waren ze bij innercity tenminste |
|
|
| Fkwebeman |
| normaal gesproken kosten munten gewoon 2 euri's hoor.. |
|
|
| Menno |
ID&T heeft de programmering bekend gemaakt, staan nog geen tijden bij maar die kun je zelf wel invullen denk ik.
Main:
Misja Helsloot 22.00 - 23.45
Rank 1 23.45 - 01.30
Ferry Corsten 01.30 - 03.30
Johan Gielen 03.30 - 05.30
Marcel Woods 05.30 - 07.00
Club:
Jean
Lester Claessens
Jochem
G-Spott
Mac Zimms
Jose
Eric de Koning
Hardstage:
Joop
Mark Norman
Max B Grant
Cosmic Gate
Pavo
Don Diablo |
|
|
| Dj Lex |
Toch jammer dat er tussen elke dj waar ik voor ga dat daar nog een andere dj tussen zit. Maar ja misschien willen me vrienden ook Mark Norman wel horen ipv Rank 1. Hoop eigenlijk dat Cosmic gate overlapt met Gielen, maar zal wel Pavo zijn :S
desalniettemin toch wel erg veel zin!:crazy: |
|
|
|
|