return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht (pg. 2)
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by dj_spare
lekker springnichten :)


Bestaat dat nog dan? :p
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Freezel
DJ-set


:(
moogwai
Ik ga hier ook bijna zeker heen.. mijn vrienden willen sinds 2 jaar ook weer eens naar een feestje... joepie :D En ik vind de line-up (van de main dan) ook gewoon goed.
dj_spare
nu alleen nog maar hopen dat Johan Gielen tijdens Mark Norman/Don Diablo komt... dan kunnen we in ieder geval daarheen :clown:
eieregooie
*plak*
Little Theseus
quote:
Originally posted by dj_spare
ik ga in ieder geval :toothless :haha: lekker springnichten :)


toch prachtig om te zien dat deze typische TA-uitdrukking in ere wordt gehouden!
Dj Lex
Hmmmm. Wat vrienden van hier gaan en hebben gevraagd of ik ook mee ga. Wordt hun eerste feestje van dit formaat (Was te verwachten he :p) Op zich vind ik het wel gezellig om mee te gaan, maar aan de andere kant weet ik nu al bijna zkr dat ik het grootste gedeelte van de avond me sta te ergeren aan de kauwgombalentrens die sommige van de dj's in de main zkr gaan draaien.
Donna
Als ze er nouh een zooi van die kauwgomballen automaten neerzetten heb je iig ook wat te doen:D
Dj Lex
Idd, kijken of ik een reusachtige teddybeer voor een 16-jarige BrEeZaHgirly kan winnen door met drie kauwgomballen Johan Gielen uit te schakelen :disbelief
Donna
Whahahaha je kans grijpen alstie op zn decks klimt,right between the eyes:D

SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Idd, kijken of ik een reusachtige teddybeer voor een 16-jarige BrEeZaHgirly kan winnen door met drie kauwgomballen Johan Gielen uit te schakelen :disbelief


Ga je jezelf toch vermaken met 'hoeveel sletjes kan ik scoren binnen een uur?' en jezelf dan ieder uur verbeteren?
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Dj Lex
Idd, kijken of ik een reusachtige teddybeer voor een 16-jarige BrEeZaHgirly kan winnen door met drie kauwgomballen Johan Gielen uit te schakelen :disbelief


:D mag ik met je meedoen.. ook ik ben weer te vinden op TE, sla Gielen normaal over (voor uurtje relaxen enzo)
Doet m'n vriendin veel elastiekjes in, bouwen we een megakatapult van.. :D

Gielen plat op z'n, kauwgombal straight door z'n hasses, alle BrEeZaH's janken en wij springnichten.. :D :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement