|
Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by dj_spare
lekker springnichten :) |
Bestaat dat nog dan? :p |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Freezel
DJ-set |
:( |
|
|
| moogwai |
| Ik ga hier ook bijna zeker heen.. mijn vrienden willen sinds 2 jaar ook weer eens naar een feestje... joepie :D En ik vind de line-up (van de main dan) ook gewoon goed. |
|
|
| dj_spare |
| nu alleen nog maar hopen dat Johan Gielen tijdens Mark Norman/Don Diablo komt... dan kunnen we in ieder geval daarheen :clown: |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ik ga in ieder geval :toothless :haha: lekker springnichten :) |
toch prachtig om te zien dat deze typische TA-uitdrukking in ere wordt gehouden! |
|
|
| Dj Lex |
| Hmmmm. Wat vrienden van hier gaan en hebben gevraagd of ik ook mee ga. Wordt hun eerste feestje van dit formaat (Was te verwachten he :p) Op zich vind ik het wel gezellig om mee te gaan, maar aan de andere kant weet ik nu al bijna zkr dat ik het grootste gedeelte van de avond me sta te ergeren aan de kauwgombalentrens die sommige van de dj's in de main zkr gaan draaien. |
|
|
| Donna |
| Als ze er nouh een zooi van die kauwgomballen automaten neerzetten heb je iig ook wat te doen:D |
|
|
| Dj Lex |
| Idd, kijken of ik een reusachtige teddybeer voor een 16-jarige BrEeZaHgirly kan winnen door met drie kauwgomballen Johan Gielen uit te schakelen :disbelief |
|
|
| Donna |
| Whahahaha je kans grijpen alstie op zn decks klimt,right between the eyes:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Idd, kijken of ik een reusachtige teddybeer voor een 16-jarige BrEeZaHgirly kan winnen door met drie kauwgomballen Johan Gielen uit te schakelen :disbelief |
Ga je jezelf toch vermaken met 'hoeveel sletjes kan ik scoren binnen een uur?' en jezelf dan ieder uur verbeteren? |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Idd, kijken of ik een reusachtige teddybeer voor een 16-jarige BrEeZaHgirly kan winnen door met drie kauwgomballen Johan Gielen uit te schakelen :disbelief |
:D mag ik met je meedoen.. ook ik ben weer te vinden op TE, sla Gielen normaal over (voor uurtje relaxen enzo)
Doet m'n vriendin veel elastiekjes in, bouwen we een megakatapult van.. :D
Gielen plat op z'n, kauwgombal straight door z'n hasses, alle BrEeZaH's janken en wij springnichten.. :D :crazy: |
|
|
|
|