|
Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Toch jammer dat er tussen elke dj waar ik voor ga dat daar nog een andere dj tussen zit. Maar ja misschien willen me vrienden ook Mark Norman wel horen ipv Rank 1. Hoop eigenlijk dat Cosmic gate overlapt met Gielen, maar zal wel Pavo zijn :S
desalniettemin toch wel erg veel zin!:crazy: |
lol zo moeilijk is het toch niet om die trance-atheisten over te halen :p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jappio
lol zo moeilijk is het toch niet om die trance-atheisten over te halen :p |
Whehe denk het ook niet nee ;) |
|
|
| Eye-Q |
| Is there any afterhour? |
|
|
| Redeye |
| I'll be there with 2 friends from Munich. Should be a good time :) |
|
|
| Eagle` |
| lol uitermate lollig dat die secret hyperlink enkel voor nederland nuttig is :p |
|
|
| RrrooboRstje |
heb je 'm al gevonden dan die hyperlink?
(btw: is de timetable al bekend? :S) |
|
|
| Eagle` |
ja heb hem gevonden maar je kunt enkel winnen als je in nederland woont blijkbaar. Bah kneuzen :p
edit:hell wat was dat drie keer na elkaar gepost, teh horror :toothless |
|
|
| HBtje |
Mainstage
22:00 Misja Helsloot
23:45 Rank 1 (dj set)
01:30 Ferry Corsten
03:30 Johan Gielen
05:30 Marcel Woods
Hard stage
22:00 Mark Norman
23:30 Joop
01:00 Don Diablo
02:30 Cosmic Gate
04:15 Max B Grant
05:15 Max B Grant + Pavo (back to back)
06:00 Pavo
Lexion
22:00 Lester Claassens
23:00 Mac Zimms
23:45 Jose
00:40 G-Spott
01:35 Stephen JK
02:50 Jochen
04:15 Erik de Koning
05:25 Jean
MC Mighty Mike &
MC Prime
nee ben er zelf niet bij en blij toe dat ik geen kaartje heb gehaald omdat die djs die ik wil zien bijna allemaal op hetzelfde moment draaien en ook nog ns kei-vroeg :whip: |
|
|
| Eagle` |
| hyperlink : open T.E. site, je vind hem in grijse gedeelte links bove aan, juist bove blauwe t van trance |
|
|
| Magic83 |
| Jah zwaar verrot man Mark Norman zo vroeg :( Had erg graag willen zien. Zelfde geldt voor Misja Helsloot. Ik ga echt niet zo vroeg aanwezig zijn. Wordt voornamelijk main nu en denk ook Max B Grant b2b set. |
|
|
| Fkwebeman |
Don Diablo, Joop en Ferry (mits iedereen meewerkt..)
jammer dat Cosmic Gate niet als laatste is.. was toch altijd nog ff je laatste energie weg dansen.. Hoewel, Marcel Woods is natuurlijk ook goed.. |
|
|
| Jimmy |
| Er zijn garderobe mogelijkheden aanwezig?:conf: |
|
|
|
|