|
Vette tunes van het Moment Part II
|
View this Thread in Original format
| basd |
Eikel, net als ik mijn post aan het editen was, snapte er al niks van :p
Wat er dus moest staan:
M.I.R.K.O. - Caesar
De B2 van Flashlight. Kende deze producer eigenlijk helemaal niet (of het moet een alias van Mirko van Dommelen zijn, wat gezien de stijl nog best zou kunnen kloppen).
Lekkere tech-house / technoplaat, erg leuk voor aan het begin van een avond!
Bram, deze kan jij ook vast wel waarderen.. Zie only-djs.com. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Bram, deze kan jij ook vast wel waarderen.. Zie only-djs.com. |
Ik zal eens kijkeno f ik um kan vinden.
Kan iemand mij vertellen hoe ik weer op de HUB kom? |
|
|
| Dj Odelpha |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kan iemand mij vertellen hoe ik weer op de HUB kom? |

:p |
|
|
| Passiva |
| Ja, en als ex-mod moet je dat HELEMAAL weten :p |
|
|
| SnuggLe |
| Mjah, het was emc.bizz.org ofzoiets. Maar ik kan er niet meer op. Ik had eerst gewoon utwente, en de hub gebruikte ik nooit. Toen een heeeeeeeeele tijd geen inet gehad. Nu dus wel weer internet, maar geen hub. Dus kan iemand het mij effe pm-en hoe/wie/wat? |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by basd
M.I.R.K.O. - Caesar
De B2 van Flashlight. Kende deze producer eigenlijk helemaal niet (of het moet een alias van Mirko van Dommelen zijn, wat gezien de stijl nog best zou kunnen kloppen).
. |
yep is een alias van dhr van Dommelen |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
yep is een alias van dhr van Dommelen |
Zenk joe ferry muts !
Dacht inderdaad al zoiets.. Vet plaatje hoor! |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Mjah, het was emc.bizz.org ofzoiets. Maar ik kan er niet meer op. Ik had eerst gewoon utwente, en de hub gebruikte ik nooit. Toen een heeeeeeeeele tijd geen inet gehad. Nu dus wel weer internet, maar geen hub. Dus kan iemand het mij effe pm-en hoe/wie/wat? |
kijk maar op de site arcobizz.com van de EMCHub.
overigens is het poortnummer van een hub :4111
mocht het nu niet duideljk zijn.... :p |
|
|
| Flippe |
| Snuggle--> bij mij werkt die hub ook maar de halve tijd, hoeft dus niet aan die link te ligge! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by arj1o1
kijk maar op de site arcobizz.com van de EMCHub.
overigens is het poortnummer van een hub :4111
mocht het nu niet duideljk zijn.... :p |
Check, danku. Zal het vanavond weer eens proberen. Moet wat tjoens opzoeken. |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Check, danku. Zal het vanavond weer eens proberen. Moet wat tjoens opzoeken. |
Snuggle ga je DIEP schamen
voormalig moderator, en je dan gelijk bezighouden met illegale muziek bestanden
ben heving teleurgesteld in je:confused: |
|
|
|
|