|
Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
(gäller att va ute i god tid :rolleyes: )
Kolla va trevligt!
Weeeeeeeeee!
Givetvis kommer jag vara där om inget oförutsett inträffar..:) Känns som festarrangörerna satsar väldigt mycket... kolla in festerna de planerar...:D:D 2004 lär bli ett roligt trance-år i Sverige.
Conventum verkar f.Ö som en ytterst trevlig lokal, (hehe) även om jag inte sett den, eftersom den inte fanns när ja bodde i Örebro.
Kan vi räkna med att ni gamla trance-rävar i Örebro (Mib, St_Andrew och Amnezia) kommer gå dit? ;):tongue3 |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
Kan vi räkna med att ni gamla trance-rävar i Örebro (Mib, St_Andrew och Amnezia) kommer gå dit? ;):tongue3 |
räkna stenhårt med St_Andrew iaf :D
sidan funkar inge bra för mig men om det e i conventum (som typ inte ens e färdigbyggd) så borde det bli en fet fest! :D
ålder 18 eller? *hoppas* |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
ålder 18 eller? *hoppas* |
neeee.....20 juu..... :confused:
(:p :p :p :p :p :p)
neeeeeeeee, 16! :D:clown:
[...]
Enligt CS (oooooh ännu en 2-bokstäversförkortning! denna gång för Club Sensation) kommer de ordna fester med namn som Fleming, Lange, Above & Beyond, Airbase och Trance []Control. |
|
|
| St_Andrew |
bra, då e jag där :D
Tips: Dra upp den här tråden lite närmare oxå annars glömmar man garanterat bort :p |
|
|
| Connector |
| Missa inte my man Alexander Wennberg som kommer köra live ;) |
|
|
| [nils] |
bleh!
va på tiden att någon stor kom till örebro :D
slå i backen att jag kommer dit! fasen va skönt! inte behöva tåga i 5h för att komma dit :crazy:
angående conventum:
det lär ju vara dom absolut fräschaste lokalerna i hela närke! nybyggda och stora. kommer bli feting! alla sweta's måste dit!! :D |
|
|
| cviper |
[hijack topic]
Det händer nåt i göteborg!!!!! :D :p
Otroligt men sant, så anordnar samma arrangörer nåt i här: kolla!
Hoppas allt går bra. Förra gången nån försökte arra nåt i gbg .. hände inget :conf:
Whatever, nu ska jag fortsätta packa, åker iväg till finland imon :( Ska bl.a. tillbring nyår nånstans i en liten by i den finska tundran... typ. :p
[/hijack topic] |
|
|
| MiB |
givet att man ska dit..
16 år.. :mad: :whip: dom kan hålla sig på club 700 ;) |
|
|
| Amnezia |
hum hum 16års gräns..:rolleyes: :p
yeye.....bara dom hinner bygga klart stället..fast 17e april e ju ett tag kvar...:cool:
kommer flemmin till örebro föressten:eyes: låter inte dumt alls..yay |
|
|
| Vizay |
| kommer dave joy kommer jag, så enkelt ere :D |
|
|
| NooN |
Dave Joy skulle vara riiiiktigt nice att vara på :D
Får se om jag tar mig dit... |
|
|
| Kongo_kim |
JOOF till Göteborg.
Hajja att Rebel9 kommer bli glad;) |
|
|
|
|