|
ILTA - Israel's Trance Addiction on ETS GLOBAL RADIO (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
אני יהיה בבסיס
ויראה זיקוקים מהאוהל ...יום עצמאות שמח שיהיה לכם חבר'ה
נקווה שתעלו אחר כך את התוכנית לאיזה שרת כדי שאני יוכל להוריד |
|
|
| markfeldman |
שימו את היצירות של מנו... |
|
|
| Black-Dragon |
יהיה טוב אל דאגה :)
אגב דיברתי עם
MISJA HELSLOOT
סט מובטח לתוכנית הבאה :)
יהיה מזניב ביותר!
:disbelief |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שימו את היצירות של מנו... |
אסור אחי, לא יפה :) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by markfeldman
למה ? |
זה הטראקים שלו והם לא יוצאים לי מהמחשב (הם לא אמורים בכלל להגיע אליי...), אלא אם אני ידבר איתו והוא ייתן לי רשות לנגן אותם...... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | זה הטראקים שלו והם לא יוצאים לי מהמחשב (הם לא אמורים בכלל להגיע אליי...), אלא אם אני ידבר איתו והוא ייתן לי רשות לנגן אותם |
יכול להיות שגם לבלאק דראגון יש אותם... ויש אישור... |
|
|
| Black-Dragon |
חוץ מהטראקים של שגיא אין לי עוד כלום של אנשים מהפורום
ככה ש...לא תופס אצלי |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | חוץ מהטראקים של שגיא אין לי עוד כלום של אנשים מהפורום |
הוא לא בפורום אבל לא משנה. |
|
|
| Black-Dragon |
טוב אז אין לי מושג מיזה כנראה התבלבלתי עם מישהו אחר
בכל אופן גם בלעדיו יהיה פצצה :)
שגיא באמת כוכב עולה תשמעו ותופתעו
פשוט רמה!:crazy: |
|
|
| Vortex_SA |
| היום כולם להתחבר ב20:00!! יהיה פצצות... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | היום כולם להתחבר ב20:00!! יהיה פצצות |
לדאבוני אני אהיה במסיבה בקיבוץ...... הורה ! |
|
|
|
|