| itamarsan |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אחי שמעת סט של הבן אדם שכנראה אפשר להגיד שהכניס אותי למוזיקה האלקטרונית..
היתי שומע ב-1999-2000 וקצת גם ב-2001 אני חושב את התוכנית שלו אמבטיית קצב וגם את המצעד שהיה בימי שבת ואז עבר לימי שלישי והיה המצעד מספר אחת בארץ
הוא תמיד טען שלירושלמים יש תטעם הכי אירופאי בארץ מבחינת מוזיקה
קיצר הבן אדם באמת אחלה מבחינת מוזיקה
בתוכנית שלו שהיתה פעם אני לא יודע איך היא היום היו שעתיים כל יום בערב מ-8 עד 10
שעה ראשונה פופ וכל החרטבונה של האמ טי וי
ושעה שניה הוא היה מתחיל להפציץ
כשבימי חמישי היו מגיעים לאולפן די גיים מחול
אני זוכר בלנק אנד גונס נתנו אצלו סט נדמה לי גם טיאסטו ואולי פרי ועוד מלא שאני ממש לא זוכר
יום חמישי הסט היה מתחיל מ-10 בלילה ועד 12
קיצר
איזה ימים חביבי...
ואני זוכר שאז הוא מה התלהב מקלאבסולוטלי (שלמי שלא יודע זה דיסק שרדיו ירושלים הוציא והגיע כבר למספר 7 דיסק הקלאב טראנס מספר אחת בשוק תמיד כשהוא יוצא) שהוא בחר טראקים אני מאמין וגם מיקסס אני חושב תדיסק השני
קיצר מעניין אם התוכנית עוד קיימת...
אךךך אחי איזה נוסטלגיה עשית לי
חיממת לי תלב... חבל שלא הייתי שם
דרך אגב
ברר לי אם הוא מתחיל לתקלט קבוע אולי וגם מחוץ לירושלים
אני מבחינתי מוכן ללכת בכיף למסיבה שלו
רק שיבוא |
ואיייי עכשיו אני ניזר מאיפה מוכר לי השם הזה יאללה אני יושב מול המחשב ולא מבין מאיפה מוכר עכשיו הזכרת לי רבות
ופעם אחת גם זכיתי בתוכנית אצלו בדיסק בקלאבסולוטי
באמת תוכנית סוף הדרך!!!!!! הוא היה נותן בראש כמו לא יודע מה!!!! |
|
|