| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן תגיד שאתה תעשה הכלללל בשביל האפשרות להיות בתוכנית וזהו ;)
|
אחי
אני אהיה בתוכנית גם ככה...... כבר שלחתי לו סט
אני רק שואל אם הוא רוצה שאני אקליט עוד אחד או משהו....
ובקשר לאלין, אני זוכר אותה...... מה איתה באמת? למה היא לא מגיבה פה בכלל??? |
|
|