return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
ILTA - Israel's Trance Addiction on ETS GLOBAL RADIO (pg. 6)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Black-Dragon
מה תפרסם?
:toothless

אל תדאג לזה..


חחחחח
אחי
התכוונתי לפרסם בין חברים שלי :)

אני לא הולך להדפיס פליירים של זה
חחחחחחחחח
Tarantula
quote:
Originally posted by Black-Dragon
למי שמסתבך עם זה שפשוט ילחץ פה :toothless
DOWNLOAD AREA

אלונה עכשיו זה יותר קל..בשבילך :)




חמוד...
מה אתה עושה ממני מפגרת?!!:eyes: :eyes: :whip: :whip:
מכות על התחת תקבל ממני!$@@
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Tarantula
חמוד...
מה אתה עושה ממני מפגרת?!!:eyes: :eyes: :whip: :whip:
מכות על התחת תקבל ממני!$@@


ואת תקבלי מכות בטוסיק אם ת לא תשמעי אותי ב-17 לפבואר :D @#$$#@
Black-Dragon
quote:
Originally posted by Tarantula
חמוד...
מה אתה עושה ממני מפגרת?!!:eyes: :eyes: :whip: :whip:
מכות על התחת תקבל ממני!$@@


חחחחח
חמודהההה
:)
מה..את לא הבנת איך מורידים מהאפ טי פי אבל עכשיו זה כבר לא עובד לפי מה שהבנתי..
כמו שאמרתי לך אז תורידי ממני דרך האייסיקיו
Black-Dragon
TRACK FINISHED!!!
BLACK-DRAGON PRESENTS ELMO PROJECT - IN CHARGE (ORIGINAL MIX)

ELOMO = ELI & MOSHIKO
אני ואחי..
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Black-Dragon
TRACK FINISHED!!!
BLACK-DRAGON PRESENTS ELMO PROJECT - IN CHARGE (ORIGINAL MIX)

ELOMO = ELI & MOSHIKO
אני ואחי..


ומתי אני שומע אותו?
Black-Dragon
quote:
Originally posted by Black-Dragon
TRACK FINISHED!!!
BLACK-DRAGON PRESENTS ELMO PROJECT - IN CHARGE (ORIGINAL MIX)

ELOMO = ELI & MOSHIKO
אני ואחי..


DOWNLOAD SAMPLE HERE ELMO PROJECT - IN CHARGE (ORIGINAL MIX)

Just do "SAVE AS.."
HyPeRSoNiC
קצת רגוע מדי אחי
לא יזיק לך להוסיף קצת מהירות ותוכן לקצב

אבל מה - זה יפה מאוד! יש לזה פוטנציאל ענק
אני אהבתי
Tarantula
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ואת תקבלי מכות בטוסיק אם ת לא תשמעי אותי ב-17 לפבואר :D @#$$#@


איפה מתי למה איך?!?@:eyes: :eyes:
arik
לא מבין איך בזמן קצר כל כך שיש לו את התוכנה הוא כבר הצליח לעשות ככה יפה
באמת כל הכבוד

Black-Dragon
אחי שכחת שאני חרשתי עליה..
וחוץ מזה עשיתי הרבה דברים אבל התעצלתי לסיים אותם
הפעם אני ואח שלי פשוט לא הפסקנו..
יש לי עוד כמה דברים רק שלי שאני אסיים
וחוץ מזה אני יעשה לטראק הזה רמיקס שלי שיהיה יותר אפליפטינג
arik
quote:
Originally posted by Black-Dragon
אחי שכחת שאני חרשתי עליה..
וחוץ מזה עשיתי הרבה דברים אבל התעצלתי לסיים אותם
הפעם אני ואח שלי פשוט לא הפסקנו..
יש לי עוד כמה דברים רק שלי שאני אסיים
וחוץ מזה אני יעשה לטראק הזה רמיקס שלי שיהיה יותר אפליפטינג

נשמע ונחייה!
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement