return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
ILTA - Israel's Trance Addiction on ETS GLOBAL RADIO (pg. 2)
View this Thread in Original format
Black-Dragon
זה יהיה כנראה ב
10/02/2004
אבל אולי אני ישנה את התאריך..
Narcotic Mind
אני אשמח לנגן לייב
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
אני אשמח לנגן לייב


כן גם אני הייתי נותן סט לייב....
אבל האינטרנט העגלה שלי לא היה עומד בזה.......
אני בקושי יכול לשדר למאזין אחד על איכות 64 קילוביט
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
כן גם אני הייתי נותן סט לייב....
אבל האינטרנט העגלה שלי לא היה עומד בזה.......
אני בקושי יכול לשדר למאזין אחד על איכות 64 קילוביט


זה לא קשור כמה מאזינים כי אתה משדר לסרבר
זה כמו לשדר למשהו אחד

ואני יכול לשדר עד 128 בלי שום בעיה
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
זה לא קשור כמה מאזינים כי אתה משדר לסרבר
זה כמו לשדר למשהו אחד

ואני יכול לשדר עד 128 בלי שום בעיה


ואללה!!! גם סרבר מהיר יותר ממחשב ביתי אז אני יכול לשדר על איכות יותר גבוהה......

נקודה למחשבה :p
Black-Dragon
איזה קטע היום נכנס אליי לאייסיקיו ועושה לי אתה זה בלאק דרגון?
אז אני רושם לו כן לפחות ככה רשום בכינוי שלי :)
אז הוא עושה לי
GOD I LOVE YOUR SETS!!!!! I CAN'T WAIT 'TILL TUESDAY
ואני אומר לעצמי..איזה פסיכי אבל איזה כיף לשמוע כזה דבר
ואז התחיל קצת לחרטט לי באנגלית ולא היה לי כוח רק חזרתי מהצבא אז אמרתי לו שאני עף לאכול
:)
נחמד נחמד..
אגב עוד יומיים הפרק השני :)
איזה מוזר שיש לאנשים בהאב את הסט שלי של
ILTA
אני לא העלתי אותו לשום מקום להורדה..
Gil Shwarts
אם אתה מעוניין אני יכול להקליט לך סט
אבל בסגנון ניו יורק..
טרייבל..
Black-Dragon
הנה אתה גיל!!!!! :)
אני באמת מעוניין בסט שלך! זה יעזור לגיוון ואתה גם תותח אז יהיה טוב

תכין לי אחי אני מאוד אשמח
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Black-Dragon
הנה אתה גיל!!!!! :)
אני באמת מעוניין בסט שלך! זה יעזור לגיוון ואתה גם תותח אז יהיה טוב

תכין לי אחי אני מאוד אשמח


אם אתה רוצה גיוון, אז יש לך כבר את הסט פסיי שלי...... אני מוכן להכין לך עוד אחד......

ואני יכול גם להקליט סט האוס, או הארד אם אתה רוצה

רק תגיד לי אם אתה מעוניין
DjChook
אורן תגיד שאתה תעשה הכלללל בשביל האפשרות להיות בתוכנית וזהו ;)

בכל מקרה אלי אני מחכה לתגובות ממך על השינויים באתר

Black-Dragon
אורן בינתיים יש לי את הסט פסאי שלך הוא אחלה יצא ממש בן זונה
ואני רוצה מגיל סט כי יש לו סגנון טוב ואני רוצה לגוון יותר בתוכנית
זוכרים את אלין שהיתה פה פעם בפורום? אני שואל את הותיקים..
אז אני לימדתי אותה כל הזמן הזה לתקלט וכל השאר והיא גם תהיה חלק באחת התוכניות
הסגנון שלה הוא פרוגרסיב האוס עם קצת ניו יורקי..היא ממש טובה
והאתר בינתיים סבבה חן אהבתי את השינויים רק מה שחסר קצת זה העיצוב של האתר.. אבל סך הכל יצא סוף
DjChook
כן אני יודע שחסר העיצוב כי אין לי זין לעצב :)
סורי, לא אישי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement