return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
ILTA - Israel's Trance Addiction on ETS GLOBAL RADIO (pg. 16)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Black-Dragon
זה יציב אחי כנראה החיבור שלך התנתק או משהו


סבבה אחי
עכשיו זה מוריד בסדר..
טפו טפו טפו בלי עין הרע:D
Black-Dragon
הנה סיימתי להעלות את שני החלקים אז אני שם אותם בתרד אחד

ILTA 006 26/4/2004 INDEPENDANCE DAY OF ISRAEL

ILTA 006 - BLACK DRAGON

ILTA 006 - XETRO


ENJOY! :)
Black-Dragon
ILTA - ISRAEL'S TRANCE ADDICTION 007 @ ETS GLOBAL RADIO 18.5.2004

with: BLACK DRAGON , M.I.D.O.R & SIX4EIGHT
19:00 - 22:00

Another Episode of ILTA today with the great producers: Midor ans Six4Eight. Those guys have made a sweet and intresting set!
don't forget to TUNE IN!

ETS STREAM
For more streaming sorces and info please visit:
::: ETS GLOBAL SITE :::

Enjoy!


נ.ב
היום אני לא משדר מהבית אני מנתק את האינטרנט בשני המחשבים כי יש לי בעיה בחיבור..יבואו לסדר לי פה את העניינים
אני מקווה שמחר האינטרנט יסודר והכל יחזור לשגרה

:tongue2
KrazyDJs
אלי כאן
ויאללה בלאגן
:D
KrazyDJs
אלי של מי הקטע עם הווקאלים בעברית ?!!?!?!?1?! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
YuVaL
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אלי של מי הקטע עם הווקאלים בעברית ?!!?!?!?1?! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:


Its Sagi's...

Vortex_SA
from the forum...... big respect to him
:)
Vortex_SA
הוא ניגן את הקטע שלי בעברית?? מגניב...
KrazyDJs
קטע בן זונה שגיא..
התחלתי להתפרע בחדר ששמעתי אותו
באמא שלי...

יש כבוד :D

אחלה תוכנית אלי..
אבל לא הצלחתי לשרוד עד הסוף...
רבע שעה אחרונה כבר כמעט נרדמתי...
לא היה אנרגיה בשיט בסט של מידור 648..לדעתי כמובן...
לא'דע, אחרי חצי שעה, אולי קצת יותר כבר השתעממתי...

הסט שלך היה משו בסט :p
markfeldman
quote:
אחלה תוכנית אלי..
אבל לא הצלחתי לשרוד עד הסוף...
רבע שעה אחרונה כבר כמעט נרדמתי...
לא היה אנרגיה בשיט בסט של מידור 648..לדעתי כמובן...
לא'דע, אחרי חצי שעה, אולי קצת יותר כבר השתעממתי


בגדול SIX4EIGHT ידוע כפרוגרסיבי יותר אבל ברמה מוגזמת...

אולי בגלל זה כמעט נרדמת...
markfeldman
quote:
אחלה תוכנית אלי..
אבל לא הצלחתי לשרוד עד הסוף...
רבע שעה אחרונה כבר כמעט נרדמתי...
לא היה אנרגיה בשיט בסט של מידור 648..לדעתי כמובן...
לא'דע, אחרי חצי שעה, אולי קצת יותר כבר השתעממתי


בגדול...

SIX4EIGHT ידוע כפרוגרסיבי...

אבל במידה מוגזמת לדעתי....

כל כך איטיייייייייי

אולי בגלל זה כמעט נרדמת...

markfeldman
648 ידוע כפרוגרסיבי יתר על המידה...

אולי בגלל זה נרדמת...
KrazyDJs
אני דווקא אוהב פרוגרסיב...
הקטע הוא שהוא לא הביא איזה קטע כל 4-5 שירים, קטע אנרטי, זורם, דינמי שיגרום להתלהבות..
פשוט המשיך באותו קו פרוגרסיבי ומלודי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Privacy Statement