|
ILTA - Israel's Trance Addiction on ETS GLOBAL RADIO (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
זה יציב אחי כנראה החיבור שלך התנתק או משהו |
סבבה אחי
עכשיו זה מוריד בסדר..
טפו טפו טפו בלי עין הרע:D |
|
|
| Black-Dragon |
ILTA - ISRAEL'S TRANCE ADDICTION 007 @ ETS GLOBAL RADIO 18.5.2004
with: BLACK DRAGON , M.I.D.O.R & SIX4EIGHT
19:00 - 22:00
Another Episode of ILTA today with the great producers: Midor ans Six4Eight. Those guys have made a sweet and intresting set!
don't forget to TUNE IN!
ETS STREAM
For more streaming sorces and info please visit:
::: ETS GLOBAL SITE :::
Enjoy!
נ.ב
היום אני לא משדר מהבית אני מנתק את האינטרנט בשני המחשבים כי יש לי בעיה בחיבור..יבואו לסדר לי פה את העניינים
אני מקווה שמחר האינטרנט יסודר והכל יחזור לשגרה
:tongue2 |
|
|
| KrazyDJs |
אלי כאן
ויאללה בלאגן
:D |
|
|
| KrazyDJs |
| אלי של מי הקטע עם הווקאלים בעברית ?!!?!?!?1?! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אלי של מי הקטע עם הווקאלים בעברית ?!!?!?!?1?! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
Its Sagi's...
Vortex_SA
from the forum...... big respect to him
:) |
|
|
| Vortex_SA |
| הוא ניגן את הקטע שלי בעברית?? מגניב... |
|
|
| KrazyDJs |
קטע בן זונה שגיא..
התחלתי להתפרע בחדר ששמעתי אותו
באמא שלי...
יש כבוד :D
אחלה תוכנית אלי..
אבל לא הצלחתי לשרוד עד הסוף...
רבע שעה אחרונה כבר כמעט נרדמתי...
לא היה אנרגיה בשיט בסט של מידור 648..לדעתי כמובן...
לא'דע, אחרי חצי שעה, אולי קצת יותר כבר השתעממתי...
הסט שלך היה משו בסט :p |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אחלה תוכנית אלי..
אבל לא הצלחתי לשרוד עד הסוף...
רבע שעה אחרונה כבר כמעט נרדמתי...
לא היה אנרגיה בשיט בסט של מידור 648..לדעתי כמובן...
לא'דע, אחרי חצי שעה, אולי קצת יותר כבר השתעממתי |
בגדול SIX4EIGHT ידוע כפרוגרסיבי יותר אבל ברמה מוגזמת...
אולי בגלל זה כמעט נרדמת... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אחלה תוכנית אלי..
אבל לא הצלחתי לשרוד עד הסוף...
רבע שעה אחרונה כבר כמעט נרדמתי...
לא היה אנרגיה בשיט בסט של מידור 648..לדעתי כמובן...
לא'דע, אחרי חצי שעה, אולי קצת יותר כבר השתעממתי |
בגדול...
SIX4EIGHT ידוע כפרוגרסיבי...
אבל במידה מוגזמת לדעתי....
כל כך איטיייייייייי
אולי בגלל זה כמעט נרדמת... |
|
|
| markfeldman |
648 ידוע כפרוגרסיבי יתר על המידה...
אולי בגלל זה נרדמת... |
|
|
| KrazyDJs |
אני דווקא אוהב פרוגרסיב...
הקטע הוא שהוא לא הביא איזה קטע כל 4-5 שירים, קטע אנרטי, זורם, דינמי שיגרום להתלהבות..
פשוט המשיך באותו קו פרוגרסיבי ומלודי... |
|
|
|
|