return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
ILTA - Israel's Trance Addiction on ETS GLOBAL RADIO (pg. 15)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON

Not bad
Not bad at all!!!

;) ;) ;)
DjChook
אני אוותר לך הפעם שגיא כי בגלל הסיטואציה

אבל בגדול ממש לא לעניין לראות 5-6 פוסטים רצופים של אותו בנאדם

יש צ'אט בשביל זה
KrazyDJs
אלי \ שגיא
אם יש שידור חוזר צפצפו לי ב ICQ ותגידו מתי
פשוט לא היה לי ראש ב 8 להתחיל לשמוע וב 9 להפסיק
זה סתם היה מבאס...
Black-Dragon
ILTA 006 26/4/2004 INDEPENDENCE DAY OF ISRAEL
BLACK DRAGON & XETRO

Tracklist: BLACK DRAGON

01.Angel City Feat. Lara Mcallen – Touch Me (Club Mix)
02.Kylie Minouge – Red Blooded Women (Narcotic Thrust Remix)
03.Made By Monkeys – I Try (Peter Raupher Remix)
04.Danny Tanaglia – Give Me Love (Original Mix)
05.Sander Van Dien – Terms (Original Vocal Mix)
06.Electric Botique & Taz – Heal (Vocal Mix)
07.Mono – Rise (Smith & Pledger Remix)
08.Skin – Faithfulness (Tiesto Remix)
09.Tiesto Feat. BT – Love Comes Again (Original Mix)
10.Ryan G – Emoticon (Octagen Remix)
11.Cloud Nine – Transmission (G & M Project Remix)
12.Mark Norman – Phantom Manor (Original Mix)
13.Kane – Rain Down On Me (Dj Tiesto Remix)
14.Evanescence – Hello (Bren F Remix)
15.Planisphere – Totem (Original Mix)


Tracklist: XETRO

01. E-craig - Smoke (Smokin' mix)
02. The freak - Rising angel (Club mix)
03. Mark norman - Rush (Original mix)
04. E-craig - The beat goes on (Mike robbins remix)
05. Love fist - Hanging on strong (E-craig remix)
06. Randy katana - One solid wave (Sam sharp remix)
07. Out of bound - Forgotten (Vocal mix) XETRO=Out of Bound
08. Max savietto - Night fly (Original mix)
09. Blank & jones - Mind of the wonderfull (Martin roth v1 remix)
10. Xetro - My addiction (Xetro's saint mix)
11. M.I.D.O.R & six4eight - No man's land (Original mix)
12. Svenson - Sunlight theory (O-zone remix)
13. Dj ton t.b - Dream machine (Binary burst remix) XETRO REMIX
14. Joop - Sonsuz (Original mix)
15. Tiesto ft. BT - Love comes again (Mark norman remix)
16. Blue Sun – Looking For The Light (Vocal Mix) BLUE SUN=XETRO

היה משהו טוב טוב אתמול :)
היום לא יהיה שידור חוזר אבל יכול להיות מחר או בסוף שבוע..אני יודיע לכם
Rising
הטראקליסט של שגיא נראה מעניין...

מקווה שהוא גם נשמע מעניין :)
Black-Dragon
מי שמועניין יש עכשיו שידור חוזר של התוכנית :)

תקשיבו ותהנו
taltul
quote:
NEWS
ILTA 007 - Guest mix: M.I.D.O.R & Six4Eight

וואו
OH MY IN' GOD!!!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Black-Dragon
טוב מצאתי מקום לתוכנית שיהיה אפשר להוריד אותה
כרגע סיימתי להעלות את החלק הראשון
מחר תוכלו להוריד את החלק השני

ILTA 006 DOWNLOAD

NEWS
ILTA 007 - Guest mix: M.I.D.O.R & Six4Eight!

תחכו לשמוע אותם
תותחי על


קודם כל סחטיין על האורחים!!!

ועכשיו בקשר להורדה..
אני מוריד עכשיו הטראקליסט שלך אלי נראה מעניין אחשרמוטה ורואים שהשקעת חשיבה רבה עליו..
קו מאוד ברור של התחלה פרוגרסיבית ועליה לקלאב טראנס וטק טראנס מלודיים ווקאליים
מת כבר לשמוע:)
מקוה שתעלה גם את התוכנית עם מידור ו648 כי אני אף פעם לא מצליח לשמוע את התוכנית באינטרנט השידור קופץ כל 10 שניות
Black-Dragon
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
קודם כל סחטיין על האורחים!!!

ועכשיו בקשר להורדה..
אני מוריד עכשיו הטראקליסט שלך אלי נראה מעניין אחשרמוטה ורואים שהשקעת חשיבה רבה עליו..
קו מאוד ברור של התחלה פרוגרסיבית ועליה לקלאב טראנס וטק טראנס מלודיים ווקאליים
מת כבר לשמוע:)
מקוה שתעלה גם את התוכנית עם מידור ו648 כי אני אף פעם לא מצליח לשמוע את התוכנית באינטרנט השידור קופץ כל 10 שניות


תודה אחי
ביעקרון זה היה ביום העצמאות והרגשתי שאני רוצה לעשות משהו קצת שונה
התחלתי עם האוס כזה ועברתי לאפיק לאט לאט
מה שכן שמרתי שלא יהיו יותר מדיי מלודיות
שמתי את
FAITHFULNES
KANE - RAIN DOWN ON ME
וכאלה..זה באמת עשה עניין לסט :)
הוא שונה מאוד מהסט שלי אתמול ברדיו שאותו אני מקווה שאני יעלה בקרוב

את התוכנית הבאה אני בטוח יעלה..ככה שלא תפספס אותם :)


ועוד משהו..הסט של שגיא שהיה גם ביום העצמאות יהיה מוכן להורדה היום בערב.. אל תשכח להוריד אותו

:tongue2
Origin
אני דווקא אהבתי את הסט של אתמול יותר !:)

KosmiK-G8
אלי אחי...
אני רואה שהתנתקה לי ההורדה שהתחלתי בצהריים...
הסרבר יציב?
אני מקווה שיוריד לי עד הסוף
Black-Dragon
זה יציב אחי כנראה החיבור שלך התנתק או משהו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
Privacy Statement