return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag
View this Thread in Original format
SnuggLe
Na het SUPERFEESTJE op 13 december met Sasha, is er nu weer een Everybody:

zaterdag 14 februari
Everybody “Versus”
DJ’s Sander Kleinenberg, Remy, Stef Vrolijk, Miss Bunty, Roland Klinkenberg en Pako&Frederik (DJ-set)
zaal open en aanvang 23.00 uur
€ 15,-
(ik hoorde het via Harmen)


Ik ga er denk ik wel heen!
Leuk, meer progressive in Den Haag! De week erna Anthony Pappa in de XPO in Scheveningen :)

Trouwens....de Asta is niet blij met het Paard. Ze betuigen het Paard van 'oneerlijke concurrentie' omdat het Paard overheidssubsidie heeft. De Asta zegt dat 'deze dj's anders ook in de Asta haddenk unnen staan'. Stond een artikel in de Haagsche Courant. Zal hem eens overtypen morgen ofzo.

Greetz,
SnuggLe
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Na het SUPERFEESTJE op 13 december met Sasha, is er nu weer een Everybody:

zaterdag 14 februari
Everybody “Versus”
DJ’s Sander Kleinenberg, Remy, Stef Vrolijk, Miss Bunty, Roland Klinkenberg en Pako&Frederik (DJ-set)
zaal open en aanvang 23.00 uur
€ 15,-
(ik hoorde het via Harmen)


Greetz,
SnuggLe


Intressante avond, Remy en SK op één avond :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Intressante avond, Remy en SK op één avond :D


Maybe ga ik morgen ff kijken in de Silly's, Remy en Ramon draaien er. Voor 00:30 uur gratis entree.....! Sjinees, ga je mee?
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maybe ga ik morgen ff kijken in de Silly's, Remy en Ramon draaien er. Voor 00:30 uur gratis entree.....! Sjinees, ga je mee?


neej man, volgende dag werken:) En ben zelf nog aan het werk tot 22.00 uur.
xxl
quote:
Originally posted by Optimus
neej man, volgende dag werken:) En ben zelf nog aan het werk tot 22.00 uur.


story of your life zo lijkt het wel..

[btw. is valentijnsdag, dus ga denk ik wel..]
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe


Trouwens....de Asta is niet blij met het Paard. Ze betuigen het Paard van 'oneerlijke concurrentie' omdat het Paard overheidssubsidie heeft. De Asta zegt dat 'deze dj's anders ook in de Asta haddenk unnen staan'. Stond een artikel in de Haagsche Courant. Zal hem eens overtypen morgen ofzo.

Greetz,
SnuggLe



Ben benieuwd wat erin stond. Van wanneer was die krant ??
AlFerox
asta trekt me totaal niet eigenlijk.. paard is koel!
franzelare
:( kan denk ik niet!!! ben denk ik de hele nacht met de post bezig die dag...
Optimus
was ook op Tv West afgelopen week, het weerwoord van het Paard is dat het helemaal geen oneerlijke concurrentie is, want het Paard is juist een stuk duurder dan de Asta. Asta zegt dat het Paard subsidie krijgt om bands en dergelijke een kans te geven om op te treden in Den Haag en niet om grote housefeesten te geven (Everybody, Integrate, Smirnoff Experience etc).

Kan de Asta wel begrijpen, normaal gesproken zou de Harder Mach Tour gewoon in de Asta zijn gehouden, lijkt me en nu word het in het Paard gehouden:conf:
ChooChoo
O! hier ga ik dus bijna zeker heen! Na een supergeslaagde editie afgelopen keer op 13 dec, moet ik hier bijna wel heen:D

Ik neem aan weer voorverkoop?

SnuggLe
Wie gaan er allemaal nog meer mee dan?
Paard is gewoon een superlocatie. Leuke opwarmer voor Addiction :)
basd
Misschienmisschienmisschien..

Moet er wel iemand zorgen dat ik niet in slaap val bij die muziek, maar op zich is het wel een leuk idee :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement