|
Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Ries'79 |
| quote: | | Everybody "versus" is, wordt, doet en heeft dit keer THE 'battle' of 'battles'.Twee Haagse straatjochies die zijn uitgegroeid tot DJ's en producers van wereldniveau: Sander Kleinenberg "versus" Remy. |
zat er toch niet zo ver vandaan met mijn back to back voorspellingen!
Klinkt zwaar relex |
|
|
| magrec |
 |
|
|
| SnuggLe |
| Koel, had gereageerd op een oproep van Partyscene voor fotograven/reporters. Mag op Everybody foto's gaan maken voor hen. Weet nog niet zeker of ik dat doe....Partyflock is er ook nog! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wie gaan er nog meer (mee)?
Frans...Chinees...Partyhardy/Lex/Wouter....Harmen? |
Probeer op dit moment een paar vrienden over te halen, als me het lukt zal ik zekers aanwezig zijn. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Probeer op dit moment een paar vrienden over te halen, als me het lukt zal ik zekers aanwezig zijn. |
Pik, ga gewoon met ons mee (BasD, Chinees?, Anke, Harmen en mij). |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Pik, ga gewoon met ons mee (BasD, Chinees?, Anke, Harmen en mij). |
Op die Partyvlok site staat ook Onno nog als aanwezige.. kan een foutje zijn natuurlijk :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Pik, ga gewoon met ons mee (BasD, Chinees?, Anke, Harmen en mij). |
Pik ?!?!? Heb ik met je geknikkerd ofzo vroegaaah :toothless ;)
Ik zal er over nadenken, jullie horen nog van mij. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Pik ?!?!? Heb ik met je geknikkerd ofzo vroegaaah :toothless ;)
Ik zal er over nadenken, jullie horen nog van mij. |
We zullen je geen pijn doen, echt niet...
MWOEHAHAHA |
|
|
| Jimmy |
En waarom ga ik hier weer niet bij zijn? :(
Ach, laat ook maar... |
|
|
| magrec |
Hmmz als ik zo lees op een bepaald forum schijtn er na 20 maart ook nog heel veel te gaan gebeuren met de everybody feestjes :D
Maarja beter kan al bijna niet :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Pik ?!?!? Heb ik met je geknikkerd ofzo vroegaaah :toothless ;)
Ik zal er over nadenken, jullie horen nog van mij. |
Pik is gewoon een woord, Lullo. Niets mee bedoeld.
Maar we zien het al, je bent neit waardig om met ons mee te gaan, blijf maar thuis :p ;) :D
Jimmy, waarom ben jij er niet?
En Harmen: waar/wie/wat/hoe die geruchten? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En Harmen: waar/wie/wat/hoe die geruchten? |
Mjah ze zijn nogal geheimzinnig maar goed we praten dan ook alweer over april....... |
|
|
|
|