return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag (pg. 4)
View this Thread in Original format
Ries'79
quote:
Everybody "versus" is, wordt, doet en heeft dit keer THE 'battle' of 'battles'.Twee Haagse straatjochies die zijn uitgegroeid tot DJ's en producers van wereldniveau: Sander Kleinenberg "versus" Remy.


zat er toch niet zo ver vandaan met mijn back to back voorspellingen!

Klinkt zwaar relex
magrec
SnuggLe
Koel, had gereageerd op een oproep van Partyscene voor fotograven/reporters. Mag op Everybody foto's gaan maken voor hen. Weet nog niet zeker of ik dat doe....Partyflock is er ook nog!
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wie gaan er nog meer (mee)?
Frans...Chinees...Partyhardy/Lex/Wouter....Harmen?


Probeer op dit moment een paar vrienden over te halen, als me het lukt zal ik zekers aanwezig zijn.
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Probeer op dit moment een paar vrienden over te halen, als me het lukt zal ik zekers aanwezig zijn.


Pik, ga gewoon met ons mee (BasD, Chinees?, Anke, Harmen en mij).
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Pik, ga gewoon met ons mee (BasD, Chinees?, Anke, Harmen en mij).

Op die Partyvlok site staat ook Onno nog als aanwezige.. kan een foutje zijn natuurlijk :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Pik, ga gewoon met ons mee (BasD, Chinees?, Anke, Harmen en mij).


Pik ?!?!? Heb ik met je geknikkerd ofzo vroegaaah :toothless ;)

Ik zal er over nadenken, jullie horen nog van mij.
basd
quote:
Originally posted by MaGiK54
Pik ?!?!? Heb ik met je geknikkerd ofzo vroegaaah :toothless ;)

Ik zal er over nadenken, jullie horen nog van mij.

We zullen je geen pijn doen, echt niet...

MWOEHAHAHA
Jimmy
En waarom ga ik hier weer niet bij zijn? :(


Ach, laat ook maar...
magrec
Hmmz als ik zo lees op een bepaald forum schijtn er na 20 maart ook nog heel veel te gaan gebeuren met de everybody feestjes :D

Maarja beter kan al bijna niet :p

SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Pik ?!?!? Heb ik met je geknikkerd ofzo vroegaaah :toothless ;)

Ik zal er over nadenken, jullie horen nog van mij.


Pik is gewoon een woord, Lullo. Niets mee bedoeld.
Maar we zien het al, je bent neit waardig om met ons mee te gaan, blijf maar thuis :p ;) :D



Jimmy, waarom ben jij er niet?
En Harmen: waar/wie/wat/hoe die geruchten?
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
En Harmen: waar/wie/wat/hoe die geruchten?


Mjah ze zijn nogal geheimzinnig maar goed we praten dan ook alweer over april.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement