return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag (pg. 5)
View this Thread in Original format
magrec
Sander k AT arc:

Vet geluid daar:

http://www.geocities.com/bo_rlab/CIMG0115.AVI

http://www.geocities.com/bo_rlab/CIMG0122.AVI

http://www.geocities.com/bo_rlab/CIMG0130.AVI

Beetje kut beeld maar ja
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Pik is gewoon een woord, Lullo. Niets mee bedoeld.
Maar we zien het al, je bent neit waardig om met ons mee te gaan, blijf maar thuis :p ;) :D



Hé dildo, alleen mijn vroegere knikkervrienden mogen me pik of lullo noemen :toothless

Maar ik laat het van de week wel ff weten of ik mee ga, denk het wel, want heb nog een biertje van die bamibal te goed.
Optimus
mwhaha, ga ik hiernaartoe dan?:stongue: :haha: :o

Biertje krijg je keertje Asta ofzow:D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus
mwhaha, ga ik hiernaartoe dan?:stongue: :haha: :o

Biertje krijg je keertje Asta ofzow:D


God zo gaat het elke keer met dat biertje :whip: :clown:
Optimus
Mwhehehe, ik kan wel een sixpack jouw kant opsturen:D Of anders langsbrengen op je werk, kom toch wel langs als ik moet werken:toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
Mwhehehe, ik kan wel een sixpack jouw kant opsturen:D Of anders langsbrengen op je werk, kom toch wel langs als ik moet werken:toothless


Joh, gewoon meegaan! Is gezellig, BasD is dan ook weer in het land, dus die komt ook weer mee feesten! Harmen is er, ik ben er, Frans nog even overhalen. Maybe gaat zelfs Tim een keer mee...niet tim? :)
Optimus
nein!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
nein!


Nep-houseliefhebber!
Optimus
omdat ik een feestje mis waar ik niet had toegezegd dat ik zou gaan?:o

Ik kan me herinneren dat jij 2 feestjes waar Iris draaide en jij toe had gezegd mee te gaan, thuis bleef, NEP IRIS HOOLIGAN!:whip:
franzelare
quote:
Originally posted by Optimus
omdat ik een feestje mis waar ik niet had toegezegd dat ik zou gaan?:o

Ik kan me herinneren dat jij 2 feestjes waar Iris draaide en jij toe had gezegd mee te gaan, thuis bleef, NEP IRIS HOOLIGAN!:whip:


wie was er de laatste keer niet bij iris, en had daar een kutsmoes voor? (behalve tim dan! )

ga loempia's bakken man! maar val ons niet lastig met je gezeur!

Optimus
HOer, dat was op een donderdag nota bene! En het was dat het toevallig in Amersfoort was, want als het bijvoorbeeld in Den Haag was, was je zelf niet eens gegaan!:mad:

[edit]Ow ja, je bedoelde UTP hehehe. Nerd, dan moest ik van werk naar feest naar werk slepen, dat lijkt mij een goede reden:whip: :mad: [/edit]
New Wave
Altijd leuk dat battelen over wie nu de echte Iris fan is :)
Nou, dat zijn dus Junk en ik want wij waren de enige echte eerste Nexus bezoekers van TA :p Frans hoort daar nu ook bij want Tin laat nu wel erg veel verstek gaan. :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement