|
Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Altijd leuk dat battelen over wie nu de echte Iris fan is :)
Nou, dat zijn dus Junk en ik want wij waren de enige echte eerste Nexus bezoekers van TA :p Frans hoort daar nu ook bij want Tin laat nu wel erg veel verstek gaan. :p |
Tim, sorry, maar jij moet niets zetten over 'verstek laten gaan' etc. Wanneer heb ik JOU voor het laatst zien feesten? En begin nu niet weer over 'werk dit werk dat'. Als iemand van ons een keer verstek laat gaan is je mond open....maar zelf?
Wedden dat je ook niet naar TeQnolgoy gaat? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tim, sorry, maar jij moet niets zetten over 'verstek laten gaan' etc. Wanneer heb ik JOU voor het laatst zien feesten? En begin nu niet weer over 'werk dit werk dat'. Als iemand van ons een keer verstek laat gaan is je mond open....maar zelf?
Wedden dat je ook niet naar TeQnolgoy gaat? |
Jij snapt er dus blijkbaar helemaal niets van he ambtenaar.
Ik ga ook niet naar een trance feest waar jullie wel naartoe gaan. Dus Bram, dit slaat weer als een kut op een drumstel....
En het is inderdaad mijn werk wat mij tegenhoud, moet ik voor jouw andere argumenten gaan verzinnen ofzo? dacht het dus effe niet he..... Ik zal een keer mijn planning geven, misschien dat je het dan snapt....
En ik ga inderdaad mischien niet naar Teqnology omdat ik daar aan zit te twijfelen. Maargoed daar gaat het dus niet om. Mondje houden dus.
Daarnaast gaat het hier om het aangeven van het bezoeken van een feest en daar later op terug komen dat je niet gaat.
Dat heeft zich in mijn geval geen enkele keer voorgedaan.
Dus nogmaals, mondje dicht... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jij snapt er dus blijkbaar helemaal niets van he ambtenaar.
Ik ga ook niet naar een trance feest waar jullie wel naartoe gaan. Dus Bram, dit slaat weer als een kut op een drumstel....
En het is inderdaad mijn werk wat mij tegenhoud, moet ik voor jouw andere argumenten gaan verzinnen ofzo? dacht het dus effe niet he..... Ik zal een keer mijn planning geven, misschien dat je het dan snapt....
En ik ga inderdaad mischien niet naar Teqnology omdat ik daar aan zit te twijfelen. Maargoed daar gaat het dus niet om. Mondje houden dus.
Daarnaast gaat het hier om het aangeven van het bezoeken van een feest en daar later op terug komen dat je niet gaat.
Dat heeft zich in mijn geval geen enkele keer voorgedaan.
Dus nogmaals, mondje dicht... |
:rolleyes: |
|
|
| MaGiK54 |
Sander Kleinenberg VS Remy
Op Valentijnsdag gaan deze twee Haagse DJ's de strijd aan met elkaar, in hun eigen geboorteplaats nog wel. In het Paard van Troje heeft 'THE Battle' die avond namelijk plaats.
Om de overwinning te behalen, roepen ze allebei de hulp in van iemand die van (grote) invloed is geweest op hun carrière. Miss Bunty verzorgd op die manier de set van Sander Kleinenberg met vooral mooie vocalen. Remy brengt Ronald Klinkenberg mee, hij gaat live zijn laatste producties mengen met Remy's draaikunsten. De party start om 23.00 en duurt tot 05.00 uur. Een kaartje kost € 15,- exclusief voorverkoop fee. In zaal 2 staan nog meer DJ's, als je wilt weten wie dat zijn, moet je even op de site www.everybodyworldwide.com kijken. |
|
|
| Dj Lex |
| Ik ga deze week me kaartje halen :cool: |
|
|
| SnuggLe |
Volgensmij wordt dit echt weer super super vet. Ben er dus zeker bij.
Moet foto's maken voor Partyscene.nl, voor de eerste keer. Vet!
Heb al kaartje voor BasD gehaald (18,50 euro met vvk fee), dus die gaat ook zeker mee. Zin in! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik ga deze week me kaartje halen :cool: |
aso, je denkt ook alleen aan je zelf!! :eyespop:
(zeker geen familie van Tefal zeker, die denkt aan alles!!??) |
|
|
| basd |
Vooruit dan maar :)
Lijkt me wel weer eens okee, een progressive feestje.. Hopen dat ik niet in slaap val :p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by tijs08
aso, je denkt ook alleen aan je zelf!! :eyespop:
(zeker geen familie van Tefal zeker, die denkt aan alles!!??) |
Moet ik voor meer mensen een kaartje halen :p??? |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Moet ik voor meer mensen een kaartje halen :p??? |
Bemoei je d'r niet mee!! |
|
|
| SnuggLe |
| Pre/After bij mij/Anke , voor wie er wil. D'r zijn ook slaapplekken Harmen :) |
|
|
| franzelare |
| het kriebelt toch wel... misschien zet ik mijn princiepes wel over boord..... |
|
|
|
|